|
BETA-party V2 -> Muziekstijl? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
't Is goed, kga mee :) |
Iemand ondertussen al kunnen ontcijferen hoeveel de inkom nu is? :o :o |
|
|
| TOR |
| op zaterdagen bedraagt die normaal € 5, maar aangezien dit een special event is, zal het wel iets duurder zijn, denk ik |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het staat op de affiche hoor, maar gewoon ongeloofelijk klein... |
|
|
| TOR |
| ah ja, nu je het zegt.. is er geen grafisch programma of zo, waarmee je kunt inzoomen? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Which I don't own... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by itay_A12
? |
Your sig is too big |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Your sig is too big |
Your ego is too big |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Your ego is too big |
Teh funnay :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Your ego is too big |
lol |
|
|
|
|