|
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj :) |
Askew är okay - Özgür = GRYYYYYYYYYYYYYYYYM! :crazy: :crazy: Han rev av ett så jävla schysst set på senaste kryssningen...men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället...många av kidsen förstår ju inte riktigt än att supertsar-DJ som kostar femton fantasilijoner att boka nödvändigtvis inte är bäst vad gäller teknik, låtval osv...men det är ju kändisfaktorn som får många att flippa ur helt :) |
|
|
| Andreas.H |
| quote: | | men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället... |
Här spekuleras det redan :)
Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.
För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Här spekuleras det redan :)
Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.
För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs :) |
Helt rätt tillvägagångssätt, om ni frågar mig. Det är positivt att det anordnas fester utanför Stockholm som inte bara präglas av en megakänd plattflippare. Är inträdet tillräckligt lågt kommer nog många att dyka upp, men då gäller det att marknadsföra bra - men det har ju inte inte haft problem med innan, så jag ska inte sitta och predika om något ni är bättre på än mig .. :) Jag ser iaf hur sen helst fram emot festen - bara Özzie gör det värt besväret att ta sig ner dit igen...(om det nu stämmer). |
|
|
| EsseT |
HEHE låter lovande det där andreas :) HOHO
party party JOHN ASKEW O?JOJ Den mannen är galen träffade o festade med honom på kryssningen på lucia för 2 år sedan haha Jag o defected (Andreas lillebror) Fick hjälpa honom till hytten efter setet hihi :)
han är suverän :)
De andra djs går inte av för hacker heller HOppas man kan komma komma =) =) =) |
|
|
| FredAcler |
Kanon, låter verkligen lovande :eyes::D
Och planen med flera golv o stilar tycker jag är helt rätt riktning att gå. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan vore trist om det krockar med nån MBar fest (4 maj) för jag gillar verkligen att åka ner till Malmö för att gå på fest ! Krockar det inte så kommer jag oavsett lina !
Finns inte lika många clubbers men dom växer i antal för varje gång jag är där :gsmile: Cred till Ace
Askew har jag sett ett antal gånger och kan se han ett antal gånger till... Özze på kryssen... nån mer än jag som flippade till det ?
Flipp flipp big time !

Håller med Laszlo där... rätt pris och bra marknadsföring och man fyller stället... nåt som inte Ace behöver veta som sagt...
Vi får la se vad som komma skall... |
|
|
| Laszlo |
| Det var flippat på kryssen - svar ja :) Var nära till tårar på Özzies och Likwits avslutning med The sky was pink...:) |
|
|
| Sbz |
| kommer ni hålla fast vid 18 på förköp och 20 i dörren på MoS festen? |
|
|
| Cow |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Här spekuleras det redan :)
Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.
För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs :) |
Stormgillar ert tänkande. Vill tacka för ett skitbra arrangemang på Slagthuset senast. Tog me några kompisar som inte vanligtvis håller till på elektroniska ställen, dom vill hemskt gärna med på kommande evenemang. |
|
|
| anuga |
:/ Monday Bar eller MoS ?
MoS anyday :) de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
:/ Monday Bar eller MoS ?
MoS anyday :) de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller :) |
MoS i samarbete med Ace event. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
MoS i samarbete med Ace event. |
Exakt :) Varken MoS, GK eller Ace Event har någon gång gjort mig besviken - men det har å andra sidan inte Monday Bar heller...det var nog ingen tillfällighet att MB vann pris som årets klubb/festarrangör eller vad det nu var på SMC i år...och detsamma gjorde de väl även förra året? |
|
|
|
|