return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj (pg. 7)
View this Thread in Original format
MichaelSplint
tak for jeres svar:)

Laszlo - fair svar - når utenoms ting generer så falder det tilbaka på DJ'en - I know :)

no hard feelings - kom och sig heysan d. 4 maj:)

Anuga - hva ka jeg sige om det ETN set?!?! Bad Hair Day ;)

Det VAR inte så gott et set, men nogen gange er der lita press på deadline och så blir det inta det beste man leverer - hvilket inte er bra (must find more time ;) )

Jeg vil göre mit beste for at holde folk på golvet d. 4 - med nogon classics - men kanske också worldpremiere på din nya Michael Splint låt :cool: - du kommer vel oxo o siger hey?!?

Intercity - jeg undras stadig, da jeg bruker tid på forums och finder själdent de posts om mig (link me?!?) jeg svarer på din email senere idag...
CJ InterCity
quote:
Originally posted by MichaelSplint

Intercity - jeg undras stadig, da jeg bruker tid på forums och finder själdent de posts om mig (link me?!?) jeg svarer på din email senere idag...

alright, next time I see your name in a forum - I'll write you a link ;)

can we expect some bangin' tunes in your closing set? :cool:
MichaelSplint
quote:
Originally posted by CJ InterCity
alright, next time I see your name in a forum - I'll write you a link ;)


Tack så mycket :)

quote:
Originally posted by CJ InterCity
can we expect some bangin' tunes in your closing set? :cool:


hva önsker du at höre??
anuga
quote:
Originally posted by MichaelSplint
Jeg vil göre mit beste for at holde folk på golvet d. 4 - med nogon classics - men kanske också worldpremiere på din nya Michael Splint låt :cool: - du kommer vel oxo o siger hey?!?

Nice! Och det är klart, hälsar alltid om man kan :)
el_vez
har alltid gillat splint sedan man brukade hänga på gorgeous. än av de bästa DJs som brukade spela där enligt mig.

att han sedan också spelade min polares (karlblau) låt (ar) gör ju inte saken sämre :)

hatten av för splint!
MichaelSplint
quote:
Originally posted by el_vez
har alltid gillat splint sedan man brukade hänga på gorgeous. än av de bästa DJs som brukade spela där enligt mig.

att han sedan också spelade min polares (karlblau) låt (ar) gör ju inte saken sämre :)

hatten av för splint!


:)

Grattis - en fantstisk låt!! fatter inte als den inte er signed!! monster tune!
el_vez
quote:
Originally posted by MichaelSplint
:)

Grattis - en fantstisk låt!! fatter inte als den inte er signed!! monster tune!


bara för att reda ut det - det var inte jag som hade gjort den, det var min vän.
benni
då har man köpt sin biljett :) .. trodde det var cosmic one som sålde dom eftersom jag hade för mig att det var på den adressen... men larson & lange var det ju :P
Funfrock
ingen TA förfest den här gången? :D
jag kan hålla i helsingborg men då blir det en bit att åka hehe
Niklas Harding
Thanks for a wikid party to those who attended :)

and thanks to andreas for doing it! big thumbs up

MichaelSplint
I'll join the praise :)

Massiiiiiiive!!! Thanks to Niklas for staying during the final cheesefest :eyes:
anuga
quote:
Originally posted by Niklas Harding
Thanks for a wikid party to those who attended :)

and thanks to andreas for doing it! big thumbs up

quote:
Originally posted by MichaelSplint
I'll join the praise :)

Massiiiiiiive!!! Thanks to Niklas for staying during the final cheesefest :eyes:

Told ya, I'd see ya and greet ya both and I did :D
Wicked Set's Both of ya, once more, Danish DJ's show's how the pumpin' sound should be played!

Özgür and John did a good job aswell, thou I remember the crowed fading when John started.

For SWETA, Jag tror jag såg några ut av er :) får nog komma på en förfest nångång... Ferry nästa på Mondo!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement