|
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| anuga |
Nice, kanske dags att damma av DV kameran :) |
|
|
| CJ InterCity |
undrade just vem dom skulle dra hit från Danmark :p
Bra val dock, Harding har bra koll på läget :) |
|
|
| Funfrock |
| nått säger mig att det kommer fler danskar |
|
|
| Sbz |
| Fan e skit lack! varför 20? 18 på förköp ska ni ju ha! kommer gråta mig till sömns i månader. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Sbz
Fan e skit lack! varför 20? 18 på förköp ska ni ju ha! kommer gråta mig till sömns i månader. |
Det har alltid varit 18 på förköp innan, och så kommer det förmodligen även att bli denna gång. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det har alltid varit 18 på förköp innan, och så kommer det förmodligen även att bli denna gång. |
det står ingenting om 18 :( har mailat Andreas H, får se vad han säger... |
|
|
| Niklas Harding |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
undrade just vem dom skulle dra hit från Danmark :p
Bra val dock, Harding har bra koll på läget :) |
:p
Here is official newsmail:
Ministry of Sound Malmö 4 maj
Det här blir nummer tre i raden av fester på Slagthuset i vår regi.
Och den här gången blir det sjukare än någonsin.
Det finns mycket att berätta om den här kvällen, men det sparar vi till ett senare utskick. Vad vi kan berätta redan nu är att storleken som Slagthuset prepareras till inför den här kvällen bara har gjorts en gång tidigare. Och det var många år sedan.
Det är dags att ringa polarna och boka ni datumet. Glöm inte att Torsdagen efter är en röd dag. Så du kan ligga hemma och minnas upplevelsen hela dagen efter.
Det blir fyra dansgolv med olika musik, plus två lounger.
House
Nick Bridges
Axwell
Rasmus Faber
RnB, Soul & Hip Hop
Rabi [Lovin]
Reza [Hemlig]
Trance
John Askew
Michael Splint
Niklas Harding
Özgur Can
Biljetter
Något att tacka våra sponsorer för är att vi lyckas hålla ner biljettpriset till 100:- Som ett vanligt nattklubbsbesök. Men dom kommer också att gå åt snabbt, så handla i tid.
Biljetterna släps på Måndag I Malmö och på Tisdag i Lund och Helsingborg.
Malmö – Larsson & Lange
S. Tullgatan 4. 040-126565
Lund – Folk & Rock *
Botulfsgatan 1A. 046-133580
Helsingborg – Folk & Rock *
Bruksgatan 13. 042-142520
* Serviceavgift tillkommer.
Ålder
20år
Datum
4 maj
Tid
23:00-05:00
Eventsajten kommer upp på Måndag.
www.aceevent.se
www.ministryofsound.com
www.nattklubb.com |
|
|
| Laszlo |
Fan vad nice - Özgür lirar sist, det betyder att det inte lär finnas problem med att hålla motivationen i topp så man orkar stanna hela natten. Det betyder också att det inte kommer att krocka med Axwells spelning...Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...
edit: hmm...linan kanske inte står i kronologisk ordning, nu när jag tänker efter...verkar som det är i alfabetisk ordning...det mest rationella vore väl ändå att sätta Askew på primetime och inte först? Nåja - det spelar mindre roll...bara özzie och axwell inte krockar så blir jag skitglad :) Ska bli spännande att se R&B-golvet också...även om jag ganska ogärna lyssnar på sådan komersiell smörja här hemma så gillar jag att shaka loss till det när jag är ute...:) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
:) Ska bli spännande att se R&B-golvet också...även om jag ganska ogärna lyssnar på sådan komersiell smörja här hemma så gillar jag att shaka loss till det när jag är ute...:) |
*Bästa Missy Elliot Imitationen* shaking that ass *Slut* |
|
|
| Niklas Harding |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Fan vad nice - Özgür lirar sist, det betyder att det inte lär finnas problem med att hålla motivationen i topp så man orkar stanna hela natten. Det betyder också att det inte kommer att krocka med Axwells spelning...Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...
edit: hmm...linan kanske inte står i kronologisk ordning, nu när jag tänker efter...verkar som det är i alfabetisk ordning...det mest rationella vore väl ändå att sätta Askew på primetime och inte först? Nåja - det spelar mindre roll...bara özzie och axwell inte krockar så blir jag skitglad :) Ska bli spännande att se R&B-golvet också...även om jag ganska ogärna lyssnar på sådan komersiell smörja här hemma så gillar jag att shaka loss till det när jag är ute...:) |
that order as the dj's are written in, is not the way the time schedule looks like :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Niklas Harding
that order as the dj's are written in, is not the way the time schedule looks like :) |
bummer :sadgreen: |
|
|
|
|