|
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Harding har jag aldrig hört lira förut - ska bli spännande. Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...
|
Verkar som om många tycker som du ang Splint. Själv har jag inte haft några sämre upplevelser med hans mixning, inget man tappar hakan över dock. Harding däremot är en mästare i toppklass, och låtvalet sviker inte heller ;)
har inte fått svar av Andreas H ännu, men om inget annat så ska jag försöka ta mig in ändå. Jag fyller ju 20 senare i år, har jag tur tittar vakterna bara på födelseåret och då är det grönt :p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Verkar som om många tycker som du ang Splint. |
Lyssnade på hans radioshow på ETN förra veckan, det lät som skräp :sadgreen: tyvärr, han brukar vara bra på Gorgeous |
|
|
| reveal |
| Vilka har köpt biljett? Funderar på att göra det snart :) |
|
|
| CJ InterCity |
snackade med Andreas, det är 20 även på förköp :rolleyes:
men jo, jag ska med :) |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
snackade med Andreas, det är 20 även på förköp :rolleyes:
|
bah :rolleyes: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by reveal
Vilka har köpt biljett? Funderar på att göra det snart :) |
Ska köpa imorgon :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by benni
bah :rolleyes: |
Eftersom du bor i Malmö kan du alltid promenera ut till Slagthuset och försöka (ifall det inte är förköps-tvång?) Det värsta som kan hända är att du inte kommer in ju...
i februari 2003 spelade Nic Chagall på Deep i Malmö, jag var 17 och det var 18 års gräns. Jag kom inte in, men jag stötte på Nic och han tyckte synd om mig så jag fick en vinyl av honom :p kanske du har samma tur? |
|
|
| Laszlo |
| Går det inte att beställa biljetter någonstans? Vill ju inte cykla ner till Malmö bara för detta (biljävlen pajjade nämligen häromdagen :whip:) |
|
|
| CJ InterCity |
| skickade PM till dig förut Laszlo... kan ligga ute med en biljett om du vill |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kommer inte att dra på detta, var ju planen först men det krockar ju med Agnelli & Nelson på Monday Bar :( |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte att dra på detta, var ju planen först men det krockar ju med Agnelli & Nelson på Monday Bar :( |
Jag har ingen erfarenhet av de DJs som spelar i Malmö (förutom Splint och Harding :o) men för Agnelli & Nelson är det definitivt värt att offra sig :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Jag har ingen erfarenhet av de DJs som spelar i Malmö (förutom Splint och Harding :o) men för Agnelli & Nelson är det definitivt värt att offra sig :cool: |
Inte för att jag vill märka ord men "offra sig" är nog fel ordval :gsmile:
Men jag förstår vad du menar :)
Tror du kommer gilla Özgur ! |
|
|
|
|