return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer inte att dra på detta, var ju planen först men det krockar ju med Agnelli & Nelson på Monday Bar :(


Äh det var ju tråkigt att höra Steve. Vi får väl ut och ta den där ölen en annan gång då :)

Jag ska lätt dit. Äntligen en chans att höra Askew. Det har jag väntat länge på. Axwell kan oxå bli intressant då han är en gammal bekant sedan gymnasietiden. Misstänker att ett gäng gamla familjära ansikten kommer dyka upp då han är i stan.
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Äntligen en chans att höra Askew.


Såg honom på nån kryssning, tyckte han var asbra :D
Andreas.H
Angående åldergränsen. Det är en Onsdag och dom kommer inte att vara i hårda i dörren. Så mycket kan jag säga.

Det finns även ett annat sätt. Maila mig på [email protected] så ska vi försöka lösa det.

/Andreas
anuga
quote:
Originally posted by Andreas.H Maila mig på [email protected] så ska vi försöka lösa det.

ingen gästlista denna gången?
Andreas.H
Nope. Ingen lista. Funkar inte när man ska hantera så vansinnigt mycket folk.

/A
anuga
quote:
Originally posted by Andreas.H
Nope. Ingen lista. Funkar inte när man ska hantera så vansinnigt mycket folk.

/A

No worries :) kommer ändå stå längst fram och lysa ;)
MichaelSplint
quote:
Originally posted by Laszlo
Splint har jag sett tre gånger förut - har inte imponerat på mig någon av dessa gånger, tyvärr...


Heysan Laszlo - hvor så du mig??

quote:
Originally posted by CJ InterCity
Verkar som om många tycker som du ang Splint.


CJ - Lyder interessant - hur mange har du pratat med om mig?? Kanske en mail for at berette mig hva jeg gör fel?!?

quote:
Originally posted by anuga
Lyssnade på hans radioshow på ETN förra veckan, det lät som skräp :sadgreen: tyvärr, han brukar vara bra på Gorgeous


Anuga - hvilket gjorde mit set til "skräp" - låtarna??

och til alle de som åker til Malmö d. 4 - hvis jeg skal stänga festen - har ni speciella önsker??

(undskyld mit skräppa svenska ;) )
Laszlo
quote:
Originally posted by MichaelSplint
Heysan Laszlo - hvor så du mig??


hmm...låt mig tänka efter - Club Puls här i Växjö, Malmö på Slagthuset förra året samt någon ytterligare gång som jag inte riktigt kan placera :| Kan det varit Jönköping?
MichaelSplint
quote:
Originally posted by Laszlo
hmm...låt mig tänka efter - Club Puls här i Växjö, Malmö på Slagthuset förra året samt någon ytterligare gång som jag inte riktigt kan placera :| Kan det varit Jönköping?


ok, var det valg af låtar eller hur der inte fallt i din smak?
Laszlo
quote:
Originally posted by MichaelSplint
ok, var det valg af låtar eller hur der inte fallt i din smak?


Det är väl lite av varje...kanske mer faktorer runt omkring som drog ner stämningen snarare än dina sets...på Club Puls här i växjö gillade jag låtvalet skarpt, däremot var jag lite besviken över att det inte dök upp mer folk än det gjorde - kanske är det därför jag har lite dåliga minnen från den festen...vad gäller Tiësto-festen så beror det nog mest på att du spelade sist och att jag då var så gott som slutkörd när du klev upp efter Tijs, så då hade väl egentligen inget kunnat få mig på riktigt bra humör förutom ett stenhårt mangeltechnoset a'la Adam Beyer.. :)

anuga
quote:
Originally posted by MichaelSplint
Anuga - hvilket gjorde mit set til "skräp" - låtarna??

Inte låtarna, utan sättet att mixa, det lät amatör messigt (amuture like) förmycket lekande med mixern förlite koncentration på att bara spela låtarna och mixa ihop dem på ett bra sätt.

Jag kommer vara där den 4 Maj, och jag kommer garanterat avsluta natten med dig Splint, eftersom det är väldigt lite annat där som intreserar mig.

Och några fina önskelåtar :happy2: hummmm,
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
Moby - Why does my heart feel so bad? (Ferry Corsten Remix)
Delerium featuring Sarah McLachlan - Silence (Tiësto ISOS Remix)
William Orbit - Barber's Adagio for String's (Ferry Corsten Remix)

Fyra Klassiker i Mina Öron som spelas allt för lite :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement