|
Cds Vs Vinyls (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
באמת אחלה של סטיקי...
אני כרגע מתקלט עם קומפקטים (אל תשאלו איזה למה אני יתחיל לבכות):D
אני מתכנן לעבור לוויניל למה אי אפשר להתווכח יש בזה באמת איזה שהו כוח כזה...
:)
מהש שטוב בוויניל זה שזה אנאלוגי, ולצליל האנלוגי של הוויניל יש נפח טוב כזה למועדונים, ולכן משתמשים בו לרוב במועדונים...
אין מה לעשות, שאתה מעביר שיר לתקליט איכשהו הבאסים וכל מה שבאיזור התדרים הנמוכים יותר(לוא גיין) מתנפח...
אני חושב גם שיש מצב שקומפקטים הם מבחינת האיכות של השיר יותר טוב כי זה דיגיטלי...
(אני לא ממש בטוח לגבי זה אז תתקנו אותי אם אני טועה...)
יכול להיות שזה לא נכון כי התקליט מגיע עד ל 96קילו הרץ...
והבעיה בטקליטים באמת זה השחיקה...
ששומעים פיצפוצים כאלה...
שאלה
אני מתכנן לקנות טכניקס, כדאי לי להחליף על ההתחלה את המחטים או שהם טובים? |
וואלה נכון.. תאמין לי גם שיש לך טכניקס זה נותן לך הרגשה טובה.. כי יש לך גם ציוד אחושליקי מגניב.. וגם זה כיף למקסס עם היד זה נותן לך מין הרגשה טובה כזאת!!.. וזה ממש מגניב לראות
בקשר לשאלה שלך!!..
המממ.... אני אומר שכן
כל מי שאני מכיר הזמין גם זוג של מחטים עם הטכניקס שלו כי אני לא יודע מה הם מביאים לך..
אבל זה תמיד טוב לקנות זוג לבחירתך שתהיה בטוח שזה טוב |
|
|
| Dj Black |
יש המלצות למחטים?...ואל תגידו לי מה שעולה הרבה כי זה לא ממש עוזר לי
;) |
|
|
| Dj-2TaLL |
וכמה בערך עולים מחטים?
ומה זה האורטופונס האלה?:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Vman |
אם רוצים להתחיל אז זוג מחטי
Stanton AL - 500
הם בסדר
המחטים שלהם נשחקות מהר פשוט תוך שנה הייתי מחליף מחטים כבר.
הם עולות
50$ זוג
אחרי שעשיתי שעות של קריאה וחקירה הבנתי ש
ORTOFON
הם מחטים טובות מאוד שמסננות רעשים ומשמיעות איכות מצויינת.
אני השגתי זוג
ORTOFON DJ
ב
200$
יש גם את ה
ORTOFON NIGHTCLUB
ב
250$
זה בא זוג תושבות עם 4 מחטים ומברשת בחבילה.
-------------------------------------------------------
אם רוצים משהוא פחות יקר אבל באיכות טובה הולכים על ה
Stanton Trackmaster II
הם נשמעות טוב מאוד ובאיכות טובה
ROGER SANCHEZ
משתמש רק בהן (כי משלמים לו בשביל זה)
הם עולות ברך 120 דולר לזוג עם 4 מחטים |
|
|
| DJ-Energy |
נשמע פצצה אחי..
אני עכשיו בודק שם באמת יש להם מחירים זולים לאללה!!...
:)
*EDIT*
בדקתי עכשיו שם רציתי לקנות את ה
MDR V700DJ
וראיתי שהם לא שולחים לארץ
:( |
|
|
| Ariels |
איזה ביאוס
אם כבר מתחילים לדבר על איכות
היום הייתי בחנות ובדקתי אוזניות.
התדר הכי גבוהה היה באוזניות של סוני 25 קילוהרץ
מה זה התבאסתי כי פעם היו לי אוזניות של 36 והן נהרסו לי ואני לא מצליח למצוא אותם עוד פעם ואני לא זכר איזה סוג הן היו |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
שאלה
אני מתכנן לקנות טכניקס, כדאי לי להחליף על ההתחלה את המחטים או שהם טובים? |
עם פטיפון חדש לא מגיעות מחטים! |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by Ariels
איזה ביאוס
אם כבר מתחילים לדבר על איכות
היום הייתי בחנות ובדקתי אוזניות.
התדר הכי גבוהה היה באוזניות של סוני 25 קילוהרץ
מה זה התבאסתי כי פעם היו לי אוזניות של 36 והן נהרסו לי ואני לא מצליח למצוא אותם עוד פעם ואני לא זכר איזה סוג הן היו |
The MDR-V700DJ
מגיעות ל 30 קילו הרץ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
The MDR-V700DJ
מגיעות ל 30 קילו הרץ |
אחלה של אוזניות!!!!!
איפה אני יכול לשמוע איתם? |
|
|
| s0undw4v3 |
עם פטיפון חדש לא מגיעות מחטים, אבל רוב החנויות נותנות לך מחט אחת עם הפטיפון מתנה
קיבלתי את ה
ORTOFON OM PRO S
לא שמעתי אחרות, אבל זאת טובה מספיק ואני לא שומע שום רעשים - אפילו עם אבק על התקליט. היא עולה 23 פאונד לאחת שזה דיי סביר...
עכשיו בקשר לאוזניות - אני ממליץ לכם לקנות גם טכניקס במקום סוני
אין לי את ה-
MDR 700
אבל יש לי את ה-500
והם מ-א-ו-ד כבדות וזה חסרון גדול מאוד באוזניות
הטכניקס
RP-DJ1200
הם באותו מחיר אם לא פחות מהסוני 700 והם יותר קלות ויותר איכותיות
אני מאוד ממליץ. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Vman
The MDR-V700DJ
מגיעות ל 30 קילו הרץ |
כמה הן עולות ואיפה אפשר להישג אותן |
|
|
|
|