return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Cds Vs Vinyls
View this Thread in Original format
DJ-Energy
טוב אם כבר התחלנו לדבר על זה....

אז מה אתם יותר אוהבים
דיי גיי עם תקליטים או דיי גיי עם דיסקים

אני אישית ראיתי אתמול תקליטן פעם ראשונה עם טכניקס ונדלקתי לאללה...

והשאלה הזאת גם כוללת את
איזה ריפים אתם יותר אוהבים
מדיסק או מווינל
תזכרו שלשניהם יש אכויות שונות!!
Vman
זה היה ברור שהנושא הזה יעלה אז ככה אני כנראה מחדש ל
Ariels

לויניל האיכות יותר טובה מצטער זה מה יש.

לכל צליל יש תדר משלו
בן אדם שומע עד טווח של כ
20 Khz - 20Hz
כל צליל מחוץ לטווח מרגישים ולא שומעים


זאת אומרת צלילים גבוהים עד 20000 ונמוכים מ20
הטווח המדוייק שאדם יכול לשמוע תלוי בגיל ובשמיעה שלו.
נשים שומעות הרבה יותר טוב מגברים.

אם תקנה פעם דיסק של
Jean Michel Jarre (האדם שהמציא את המוסיקה האלקטרונים על מכשירים אנאלוגים)
תקרא בעטיפה האחורית
Mastered at 96 Khz Quality.

הם מתכוונים שטווח הצלילים של הטראקים שלו הוקלט על סלילים באיכות של
0-96khz
כמובן שאוזן של בן אדם לא שומעת אפילו שליש מהאיכות הזו אבל עדיין אפשר להרגיש כי הרי צלילם לא רק שומעים גם מרגישים.

על תקליט אפשר להכניס את כל ה
96Khz
רק אם הוא מסתובב במהירות של
33RPM

אבל בדיסק אפשר להכניס איכות של עד
44.1 Khz

אמנם לא שומעים את כל טווח הצלילים הזה אבל אפשר להרגיש אותו.

אם מישהוא ראה פעם את הקליפ של
DRUDE _ I CAN FEEL THE BEAT
וא מביא בסוף תקליט זהב ומנגן עליו זה ה
MASTER
שממנו מכינים תקליטים אחרים
זה תקליט מצופה זהב שהאיכות שלו מדהימה וקיים רק אחד כזה לכל טראק

כמובן שהאיכות הכי טובה היא על סלילים מיוחדים.
Ariels
צודק בקטע הזה וזה למה באמפי שלוש שבאוזן נשמע אותו דבר כמעט
שתשים בפול ולליום אתה מרגיש הבדל הסאונד דומה אבל יש הבדל.
מה שאני בא להגיד זה אולי נכון לגבי מוזיקה שמוקלטת עם כלי נגינה שבהם בטוח יש תדר שלא נשמע לאוזן אדם אבל אתה מרגיש הבדל אבל לגבי מוזיקה אלקטרונית זה לא מדוייק.
הסמפלים שמקליטים למחשב הם ב44 קילו הרץ
גם הדיסק ככה ואולי הויניל תומך בתדר גבוהה יותר אבל בהמרה ממחשב לסי-די או וויניל זה לא משנה הפורמט כי המוזיקה עדיין עשוייה במקסימום 44 קילו הרץ

חוצמזה לוויניל כשאתה משמיע יש את הרעש של המחט משהו כמו
חרחחרחטעחחרחחעטעחערחער
כזה ברקע וגם רעשי רקע בגלל היות המחט צורת קריאה אנאלוגית מה שאומר שלגורמים כמו רוח שחיקה של הוויניל אפילו לחות וטמפרטוה יש השפעה על הצלילים שהמחט מפיקה מה שאומר שיש הרבה יותר רעשי רקע

אבל ויניל עדיין הכי מגניב בגלל משהו בלתי מובן.... אני לא יכול להסביר את זה פשוט יש בזב משהו מיסתורי כזה עם המון עוצמה
הצורה שאתה שולט על המוזיקה עם היד אתה יכול לתת המון רגש בניגון של הקטע

חוצמזה אני חולה על כולכם סוףסוף אנשים שמבינים על מה הם מדברים
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
זה היה ברור שהנושא הזה יעלה אז ככה אני כנראה מחדש ל
Ariels

לויניל האיכות יותר טובה מצטער זה מה יש.

לכל צליל יש תדר משלו
בן אדם שומע עד טווח של כ
20 Khz - 20Hz
כל צליל מחוץ לטווח מרגישים ולא שומעים


זאת אומרת צלילים גבוהים עד 20000 ונמוכים מ20
הטווח המדוייק שאדם יכול לשמוע תלוי בגיל ובשמיעה שלו.
נשים שומעות הרבה יותר טוב מגברים.

אם תקנה פעם דיסק של
Jean Michel Jarre (האדם שהמציא את המוסיקה האלקטרונים על מכשירים אנאלוגים)
תקרא בעטיפה האחורית
Mastered at 96 Khz Quality.

הם מתכוונים שטווח הצלילים של הטראקים שלו הוקלט על סלילים באיכות של
0-96khz
כמובן שאוזן של בן אדם לא שומעת אפילו שליש מהאיכות הזו אבל עדיין אפשר להרגיש כי הרי צלילם לא רק שומעים גם מרגישים.

על תקליט אפשר להכניס את כל ה
96Khz
רק אם הוא מסתובב במהירות של
33RPM

אבל בדיסק אפשר להכניס איכות של עד
44.1 Khz

אמנם לא שומעים את כל טווח הצלילים הזה אבל אפשר להרגיש אותו.

אם מישהוא ראה פעם את הקליפ של
DRUDE _ I CAN FEEL THE BEAT
וא מביא בסוף תקליט זהב ומנגן עליו זה ה
MASTER
שממנו מכינים תקליטים אחרים
זה תקליט מצופה זהב שהאיכות שלו מדהימה וקיים רק אחד כזה לכל טראק

כמובן שהאיכות הכי טובה היא על סלילים מיוחדים.


וואלה אחי זה היה אחלה הסבר!!!

תודה עכשיו הבנתי יותר טוב...

אבל הבעיה שלי היא
דיברתי עם חבר שלי שהוא בקבוצת שיחרור
והוא אמר לי שיש כאלה שמעדיפים ריפים של דיסקים מאשר וונלים
כי לדוגמא ריפ של
Dj Tiesto - Urban Train
מהווינל זה היה פשוט מלא בכל מיני קולות רקע מעצבנים כאלו שאני לא יודע איך קוראים להם
ובדיסק רגיל אין את אלו
אני לא אומר שהאיכות יותר טובה אחי
:)
Ariels
וואלק זה נהיה סטיקי לאט לאט
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
וואלק זה נהיה סטיקי לאט לאט


חחחחחחח
:)

אני מסכים איתך 100 %.. אתמול שראיתי את הבנאדם מתקלט עם ווינלים פשוט נדלקתי!!!!.. היה ענק!!..
Ariels
איפה היית
????
Vman
הרעשים מהמחט קיימים באמת שהתקליטים שחוקים או שהמחט גרועה
מחט שכוללת מסנו רעשים עולה 200 דולר לזוג!!!!!!!!!!!

ולכן חברות ריפים רבות לא מחליפות מחט המון זמן והאיכות יורדת.
לכן מעדיפים ריפ מדיסק.
Ariels
quote:
Originally posted by Vman
הרעשים מהמחט קיימים באמת שהתקליטים שחוקים או שהמחט גרועה
מחט שכוללת מסנו רעשים עולה 200 דולר לזוג!!!!!!!!!!!

ולכן חברות ריפים רבות לא מחליפות מחט המון זמן והאיכות יורדת.
לכן מעדיפים ריפ מדיסק.


יפה אמרתהאיכות של דיסק לא נפגמת כי הוא דיגיטלי ואם יש עליו שירטות אז במצב קשה תמיד אפשר לצרוב אותו קופי עם ג'יטר קוררקשיין ומי שלא הספיק לעשות את זה בזמן שיקבל ז## וישלח ד"ש לדיסקים שלו בגן-העדן לדיסקים ממני
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
איפה היית
????


הייתי במקום שקוראים לו סתריה
זה טיפה אחרי צומת בילו

Dj Moriano
יש לי דבר שלפי מה שאני הבנתי איכות יותר טובה מוינל
זה מנגן כאלה סלילים דומים לאלה שמקרינים איתם סרטים,
אבא חורג שלי קנה כזה לפני מלא זמן אחרי שהוא ראה משהו מתקלט עם זה בצרפת, הסלילים עצמם יקרים לאללה.

לא יצא לי לשמוע בזה כי אבא חורג שלי מתקמצן לקנות סלילים........
Dj-2TaLL
באמת אחלה של סטיקי...

אני כרגע מתקלט עם קומפקטים (אל תשאלו איזה למה אני יתחיל לבכות):D
אני מתכנן לעבור לוויניל למה אי אפשר להתווכח יש בזה באמת איזה שהו כוח כזה...
:)

מהש שטוב בוויניל זה שזה אנאלוגי, ולצליל האנלוגי של הוויניל יש נפח טוב כזה למועדונים, ולכן משתמשים בו לרוב במועדונים...

אין מה לעשות, שאתה מעביר שיר לתקליט איכשהו הבאסים וכל מה שבאיזור התדרים הנמוכים יותר(לוא גיין) מתנפח...

אני חושב גם שיש מצב שקומפקטים הם מבחינת האיכות של השיר יותר טוב כי זה דיגיטלי...
(אני לא ממש בטוח לגבי זה אז תתקנו אותי אם אני טועה...)
יכול להיות שזה לא נכון כי התקליט מגיע עד ל 96קילו הרץ...

והבעיה בטקליטים באמת זה השחיקה...
ששומעים פיצפוצים כאלה...
שאלה
אני מתכנן לקנות טכניקס, כדאי לי להחליף על ההתחלה את המחטים או שהם טובים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement