return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Cds Vs Vinyls (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה מורן בדיוק באתי לרשום מה שאמרת כי גם וורטקס הזכיר את זה
אז מה אם לוייניל יש יותר תדרים שהוא מסוגל להשמיע ולנגן
האוזן האנושית לא שומעת אותם לכן הצליל הוא אותו צליל ואם אפשר לשפר אותו בעריכה דיגיטלית ומאסטרינג... מה טוב.


זה סבבה, אבל תזכור שבוייניל יש לך החזר של הסאונד אל המחט, זה יוצר סאונד טבעי כזה, יותר עמוק, תנסה לשמוע פעם...
Scorchio
שמע אחי
שמעתי פטיפון לא פעם ולא פעמיים
ואני יגיד לך את האמת כשאתה במועדון עם הגברה טובה
אין ממש הבדל
יענו כשחילן וטוכנר שמו ויינילים ב
TLV
שמעו סבבה
אבל היו כמה תקליטנים לפניהם שניגנו ב
CD
והסאונד במחינתי היה אותו דבר
וה
TLV
זה הכל
JBL
אז אולי שמים לב רק אם ממש ממש בודקים את זה בצורה מקצועית אבל האוזן האנושית לא שמה ממש לב.
oDrori
התדרים הנמוכים יותר שהויניל משמיע אכן מורגשים...

סאונד הוא בעצם שינוי לחץ באוויר, כלומר גלי לחץ. האוזן מתרגמת אותם למה שאנחנו מכנים "קול" , אבל בתאי עור זה מורגש כויברציה כזאת שאנחנו מכירים. התדירויות הנמוכיות יוצתרות ויברציות יותר מורגשות ולכן התדירויות שויניל משדר בשלושים ושלוש סיבובים בדקה מורגשים מאוד בהגברה ראויה.
yahel222
בלי להתעסק בקילוהרצים ושטויות

ברור שלתקלט בוייניל יותר מגניב
כי זה יותר אמיתי כזה
וגם למשל שראיתי
Robbie rivera - feel this
על דיסק זה עניין לי תסבתא

אבל שראיתי אצל שלומי זידן וייניל
Robbie Rivera - Feel This
כ"כ התלהבתי שהצעתי לו כסף לקנות ~~!!!!
הוא אמר לי לקנות באינטרנט....

אבל רציתי את שלו
נראה כזה עם פז"מ
Vortex_SA
quote:
Originally posted by oDrori
בלה בלה בלה, בלה בלה, בלה בלה בלה בלה...


מה שהוא אמר...
:happy2:
luckystrike
תפסיקו לזיין את השכל - לא משנה מה תגידו
לסידי יש איכות יותר טובה ...

יאללה תשקיעו זמן יא אפסים ותקראו את הפוסט
שכתבתי ... הוא ממצה את העניין פשוט אין
טעם שאני יחזור על זה ...
oDrori
אין שאלה שהויניל גוסס. הוא פשוט עושה את זה בהדרגה כי הסידי לא עונה על כל החסרונות שלו
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
אין שאלה שהויניל גוסס. הוא פשוט עושה את זה בהדרגה כי הסידי לא עונה על כל החסרונות שלו


quote:
Originally posted by luckystrike

חלק מהסיבות שמתקלטים עם ויניל (יש המון ואין לי כוח לכתוב את כולם) הם

- יותר נוח להעביר לקטע בתוך טראק מסויים
- יותר קל לעשות התאמה בין מהירות הקצב
- צריך מיומנות יותר גדולה וכמו שאמרו פה אתה יכול לתת איתם רגש באופן מדוייק ולהעביר משהוא באופן ידני שאתה רוצה ולכן זה יותר מקצועי

וכו וכו וכו



quote:
Originally posted by luckystrike

רק לתקליטים צריך יותר מיומנות , וזה יותר מדויק , ויותר כיף
ויותר מרשים וכו' וכו'


ובלי קשר לעיל
קיצר סידי באיכות יותר טובה ואין שאלה על זה בכלל וורטקס תקרא
את הפוסט בעמוד 3 למטה שרשמתי ותבין ...
Ariels
תמיד הייתי ותמיד אהיה חסיד של דיסקים
גם יש את הקטע של הנוחות

תתקלט בים, באה לך רוח משום מקום, עכשיו אם המחט לא ממש חדשה זרוע תחיל לטייל לך על התקליט.... לא נעים

תקליטים יותר כדדים וגם עולים יותר כסף
חוץ מזה מעצבן לתקלט ולפחד מלגעת בשולחן
כדי שלא יקפוץ התקליט בטעות כמו בפול אוקנפולד בסרט ההוא שהיה בטלויזיה

?!?! למרות שתקליט תמיד יותר מגניב... מה אני רוטשילד
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
ובלי קשר לעיל
קיצר סידי באיכות יותר טובה ואין שאלה על זה בכלל וורטקס תקרא
את הפוסט בעמוד 3 למטה שרשמתי ותבין ...


קראתי, אבל זה עדיין לא משנה לי הרבה... אני עובד עם תקליטים ודיסקים והאיכות שאנחנו מדברים עליה זה העדפה אישית, אני מעדיף את הסאונד האנלוגי של תקליט ואתה את הסידי, בגלל זה אתה תשב ותשבח פה את הסידי ואני ישב וישבח פה את הויניל...

luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
קראתי, אבל זה עדיין לא משנה לי הרבה... אני עובד עם תקליטים ודיסקים והאיכות שאנחנו מדברים עליה זה העדפה אישית, אני מעדיף את הסאונד האנלוגי של תקליט ואתה את הסידי, בגלל זה אתה תשב ותשבח פה את הסידי ואני ישב וישבח פה את הויניל...


אם היית קורא עד הסוף כתבתי שם למה גם לדעתי עדיף לתקלט אם
ויניילים ...

אבל אין קשר בין זה לבין האיכות ...

ציינתי את הסיבות ללמה עדיף לתקלט עם וינילים אבל בין זה לאיכות
אין קשר לדיסקים איכות טובה יותר - זה עובדה לא עניין של דיעה
ושמה בדיוק הסברתי למה ...
arik
אפילו שכל ההסברים פה ממש משכנעים
מוזר אפילו של מורן:nervous:

אז אני נגעתי כמה פעמים בפטיפונים
ויש לי בבית פיונירים
אז אני חייב לציין שזה ליגה אחרת מבחינת הנאה פטיפונים שולטים בקטע הזה

ובקשר לאיכות באונד אני לא יודע גם די קשה לבדוק אני מניח

ואם תשאלו אותי אז מי שיש לו כסף להשקיע צריך לקנות פטיפונים

כי פה המיקצועיות נמדדת לקחת אתגר שהוא כביכול יותר קשה מפיונירים
ולהצליח בו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement