return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Cds Vs Vinyls (pg. 5)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
נו מובן... חחח... בגלל זה זה כזה מגניב...
DJ F0cus
לי יש גם טכניקס וגם קומפקט אחד, לכל אחד יש יתרונות וחסרונות.


איכות: הוייניל עדיף כי כאשר מנגנים ריפ על סי די, האיכות והווליום שונים לכל סינגל צרוב.

נוחות: כאן זה שונה. בעיקרון אני מעדיף לתקלט עם ויינילים, אבל קורה המון פעמים שהתקליט מתעקם קצת, ובמקרה הכי גרוע נוצר "הר" כזה בדיוק איפה שנקודת הקיו נמצאת, ואז צריך נורא להזהר, שלא לדבר כבר על ביט סקראץ' (שאגב אני עושה המון בטראנס, זה לא קשור בכלל להיפ הופ).

מראה: לא נראה לי שמשהו יכול להשתוות לפטיפונים ופלסטיק השחור, זה פשוט גורם ללב לפעום מהר יותר :)
בעיקרון בגלל זה התחלתי ישר מויינילים ורק אח"כ צירפתי קומפקט אחד.
MoSH_MaN
האיכות של ה
CD
יותר טובה...............


רות סוף
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
האיכות של ה
CD
יותר טובה...............


רות סוף


בדיוק ...
אין על זה ויכוח בכלל ...
לויניל יש נפח קצת שונה אבל זה בולשיט
זה לא בשיטה דיגטלית בכלל - זה הכל לפי הקריאה של המחט את הגרף
שמצויר בעיגולים של התקליט - גרף מיקרוסקופי שהעתיקו
עם המאסטר המון פעמים ויכולים להיות בו פול פגמים
וזה למה ויניל פחות טוב - הוא מאבד מידע מאחד לשני
לעומת שיטה דיגטלית של דיסקים שזה לא מאבד כלום ...

רק לתקליטים צריך יותר מיומנות , וזה יותר מדויק , ויותר כיף
ויותר מרשים וכו' וכו'
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
תגיד הייפר, את הקומפאקט הכפול שלך יש לך אותו בקייס?
ואפשר נגיד להשתמש בהם בלי קייס... יענו נדמה לי שביחידה של הקונטקולר הכבלים יוצאים מלמטה ואי אפשר לשים אותו סתם ככה על השולחן...


אני קניתי קייס שמחזיק לי ביחד את המיקסר ואת הסי די פלייר הכפול
ואפשר לשים קלקר מתחת לשלט של הסי די פלייר ולהשתמש בזה בלי קייס
יעני רק שהכבל לא יגע בשולחן
זה מה שעשיתי לפני שקניתי את הקייס:D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני קניתי קייס שמחזיק לי ביחד את המיקסר ואת הסי די פלייר הכפול
ואפשר לשים קלקר מתחת לשלט של הסי די פלייר ולהשתמש בזה בלי קייס
יעני רק שהכבל לא יגע בשולחן
זה מה שעשיתי לפני שקניתי את הקייס:D


וכמה זה עלה לך?

1000 ככה?
Gil Shwarts
יש לי חבר שמוכר דברים כאלה
זה קייס עם מיקסר פיוניר 4 ערוצים כפולים בפנים ובצדדים 2 סידי פליירס גם של פיוניר
נראה לי
CDJ 500
והכל כולל הכל
9000 שקל
וזה כולל כאבלים והכל!

אפילו מדריך שמסביר איך להפעיל ת'ציוד :)


ורק לפרוטוקול, הקייס הזה הוא ענק... וכבד :)
Scorchio
אני מכיר חבר בדיוק עם אותו דבר רק הקייס זה איזה 15 קילו
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב החלטתי להיכנס לוויכוח
אולי אני אלמד משהוא
ואולי אני אלמד מישהו
:)

!דיסקים באיכות יותר טובה

זה לא נכון להגיד שצלילים מרגישים ולא שומעים
ההרגשה כביכול של הגוף באה בדרך כלל כתגובה למה שאתה יכול לשמוע באוזן
חוץ מלמשל
הבאסים הנמוכים שגורמים לרעידות בגוף וכדו' בלי ששומעים אותם... שלא קשורים לאיכות
בגלל זה אין קשר בין כל צליל מעל או מתחת
20KHZ - 20HZ
לבין האיכות
כי האוזן לא שומעת את ההבדל
זה בעצם מבטל מה שוימאן אמר לגבי הקטע עם שבתקליט נכנסים יותר תדרים

אוקיי עכשיו
קחו תקליט ותסתכלו עליו
יש מעיין חריטות של מעגלים שזה בעצם מה שהמחט עוברת עליהם
עכשיו בתוך העיגולים האלו יש דבר שאפשר לראות רק במיקרוסקופ שזה מעיין עקומה\גרף (שזה למעשה הטראק והצלילים שבו) והמחט שעוברת על העיגול רועדת
לפי הגרף הזה
לשיטה כזאת קוראים שיטה אנאלוגית

התקליט ש
vman
הזכיר שזה בעצם המאסטר למעשה הוא עשוי מיציקה של חומר קשה - מעיין מתכת וגם יכול להיות מצופה זהב
.ממנו עושים את שאר התקליטים ועולה המון המון כסף לייצר אותו
עליו (מאסטר) יצוקים המעגלים והגרפים וכו' ופשוט לוקחים תקליט אחר רגיל ועם המאסטר כאילו חורטים בו בתהליך מסוים את אותם הגרפים ( שאלו למעשה הטראקים ) ואחרי זמן מסויים המאסטר יכול להישחק טיפה ואז יכול להיווצר מצב שהתקליט הראשון שיצרו מהמאסטר יהיה באיכות יותר טובה
בגלל זה זה לא תמיד נכון שלמאסטר יש את האיכות הכי טובה

כל תקליט יורדת בטיפ טיפ טיפ טיפה האיכות
ממש לא שומעים את זה כמעט
אבל עדיין בסופו של דבר זה למה שיטה דיגטלית שזה בעצם דיסקים יותר טובה מבחינת האיכות
שיטה דיגיטלית זה דבר קבוע
אין שינויים כמו באנאלוגית (כגון שינוי בעקומה או בקריאה שלה אחרי הרבה פעמים או שחיקה וכו) ובגלל זה דיסקים באיכות יותר טובה

בשיטה דיגיטלית לא תרד האיכות גם אחרי מיליון צריבות
אומרים שבין צריבה לצריבה יורדת האיכות בגלל דברים אחרים כמו
אם הדיסק נשרט ואז הוא נצרב שחסר בו מידע מסוים
או אם יש אבק על הראש שכותב או על הראש שקורא בצורב
וכו וכו

עוד סיבה זה המחט שכמו שחלק אמרו יוצרת רעשים בעצמה וגם מחט שיש לה את הבעיה הכי קטנה גורמת לקריאה שונה של הגרף ולהורדת האיכות

בקיצור - לא סתם כל העולם עבר לדיסקים ולשיטה הדיגיטלית

חלק מהסיבות שמתקלטים עם ויניל (יש המון ואין לי כוח לכתוב את כולם) הם

- יותר נוח להעביר לקטע בתוך טראק מסויים
- יותר קל לעשות התאמה בין מהירות הקצב
- צריך מיומנות יותר גדולה וכמו שאמרו פה אתה יכול לתת איתם רגש באופן מדוייק ולהעביר משהוא באופן ידני שאתה רוצה ולכן זה יותר מקצועי

וכו וכו וכו

ובגלל זה גם לדעתי עדיף לתקלט עם תקליטים
מיומנות כמו לתקלט צריכה להיעשות עם היד ולא עם איזה מכונה ...
אבל אין קשר לזה ולאיכות

האיכות של דיסקים יותר טובה

:)

מקווה שיימשך פה הדיון
;)


יא אללה ...
היו ימים ... :)
איזה ט'רד ...

קיצר שימו לב שטיאסטו אמר לא מזמן באחד מהראיונות
האחרונים שלו בדיוק מה שאמרתי אז :

quote:
Originally posted by luckystrike


עדיין נראה לי שבסופו של דבר המקצוענים יעברו עוד כמה שנים
למכשירים כמו ה
CDJ1000
...


:)
YuVaL
DAYMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חתיכת באמפ אחשלי
כן באמת ראיתי בדי וי די של טיסטו של
Another Day At The Office
שבסטודיו שלו בבלאק הול יש סוג פיוניר
CDJ1000
שמנים יפים כאלו

*drools*

arik
אני יגיד לכם דבר אחד על אוזניות!!!!

לא משנה מה אתם קונים

אל תפילו את האוזניות לתוך דלי מלא מיים ואקונומיקה!!!:sadgreen:
Scorchio
ואללה מורן בדיוק באתי לרשום מה שאמרת כי גם וורטקס הזכיר את זה
אז מה אם לוייניל יש יותר תדרים שהוא מסוגל להשמיע ולנגן
האוזן האנושית לא שומעת אותם לכן הצליל הוא אותו צליל ואם אפשר לשפר אותו בעריכה דיגיטלית ומאסטרינג... מה טוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement