return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Cds Vs Vinyls (pg. 7)
View this Thread in Original format
Ariels
?!!?! אתה רוצה אתגר
תקנה
Gemini

?!!? בוא נראה אותך עובד עם זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?! אתה רוצה אתגר
תקנה
Gemini

?!!? בוא נראה אותך עובד עם זה


חחחחחחחחחח קרעת אותי עכשיו...

ת'כלס מה זה משנה :)
העיקר זה נשמע טוב וזהו :D

זה כמו ההבדל בין איכות 192 לאיכות 320
בקושי שמים לב
arik
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?! אתה רוצה אתגר
תקנה
Gemini

?!!? בוא נראה אותך עובד עם זה

אבלללללללללללללל
יששששששששששששששש
לייייייייייייייי
ג'מינייייייייייי

מיקסר כאילו:toothless
Ariels
quote:
Originally posted by arik
אבלללללללללללללל
יששששששששששששששש
לייייייייייייייי
ג'מינייייייייייי

מיקסר כאילו:toothless


התכוונתי ל
cd player
יש לי השעיה של איזה
שניה שאתה לוחץ

quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כמו ההבדל בין איכות 192 לאיכות 320
בקושי שמים לב


תראה קומפקט דיסק מספק זרימת נתונים של
175kbps
אז ככה או ככה שניהם מעל הרף
בהרבה אתה לא תשמע הבדל כי אין

מה שכן
תפתח קובץ אודיו של דיוידי תראה שהקובץ סאונד שם הוא
448kbps
אבל זה כי יש לו 6 ערוצים
luckystrike
בפעם השישית אריק גם אני אומר שעדיף לתקלט עם
ויניילים מאשר עם דיסקים כי מיומנות אמיתית ושליטה זה ויניילים
ואיתם אתה יכול להעביר פי 10 רגש ידנית מאשר עם הדיסקים ...

כמו שאמרתי פה

quote:
Originally posted by luckystrike

- יותר נוח להעביר לקטע בתוך טראק מסויים
- יש שאומרים שיותר נוח לעשות התאמה בין מהירות הקצב
- צריך מיומנות יותר גדולה וכמו שאמרו פה אתה יכול לתת איתם רגש באופן מדוייק ולהעביר משהוא באופן ידני שאתה רוצה ולכן זה יותר מקצועי
- פוזה וכל מה שכלול בה

וכו וכו וכו



אבל בין זה לבין איכות שוב פעם אין קשר
לדיסקים איכות יותר טובה וזה עובדה ... (ראה הסבר עמ' 2 למטה) וורטקס
עמוד 2 לא 3 :)
Ariels
משום מה יש לי דז'ה וו
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike

אבל בין זה לבין איכות שוב פעם אין קשר
לדיסקים איכות יותר טובה וזה עובדה ... (ראה הסבר עמ' 2 למטה) וורטקס
עמוד 2 לא 3 :)


קראתי שוב את מה שרצית, יש היום שיטות חדשות ליצירת וינילים, ושלא מחייבות
acetate
יש את השיטה של ווסטקס שחורטת על הויניל, קיצר זה לא כל כך רלוונטי הקטע עם האיכות שיורדת של המאסטר...
luckystrike
quote:
Originally posted by Vortex_SA
קראתי שוב את מה שרצית, יש היום שיטות חדשות ליצירת וינילים, ושלא מחייבות
acetate
יש את השיטה של ווסטקס שחורטת על הויניל, קיצר זה לא כל כך רלוונטי הקטע עם האיכות שיורדת של המאסטר...


זה ועוד איך רלוונטי - גם השיטה הזאת אנאלוגית ובגלל זה יש איבוד
מידע בפורמט של הויניל - תמיד ויניל יהיה בשיטה אנאלוגית
המחט תקרא את הגרף שרשום וכל דבר קטן יפריע לאיכות וכל שיפשוף
ישנה את הגרף שחרוט על הויניל והאיכות תרד וזה בנוסף לבעיית המחט הידועה
שיכולה ליצור רשעים וכל בעיה בה תשנה את קריאת הגרף שוב ותוריד
איכות מהמקור ...

זה בדיוק העניין - לא סתם כולם שומעים בבתים דיסקים בשיטה דיגיטלית
בשיטה הזאת לא משנה מה לא נאבד מידע מהמקור ...

עד כה שמעתי את פיאט מראנק 1 את טיאסטו ואת פיוידי אומרים במפורש
שלדיסקים יש איכות יותר טובה - זה לא משנה את העובדה שעדיף
לתקלט עם וינילים אבל האיכות בעניין הזה היא
עובדה - לדיסקים איכות טובה יותר שיטה דיגיטלית תמיד
תהיה טובה יותר מאנאלוגית ...

אם אתה לא מסכים עם הדיג'יים הגדולים ועם עובדות אין
טעם לדיון להימשך ...
Ariels
מורן אל תכח מה הוא אמר לגבי המחט שמקבלת ויברציות מהתקליט, זה נכוןהמחט מקבלת עומק לסאונד בגלל הפידבק מהתקליט אבל מצד שני זה לא מה שנחרט על התקליט מלכתחילה מה שאומר שהסאונד שאתה מקבל הוא לא מה שהיוצר רצה שתשמע מההחתלה, עם הוא היה רוצה יותר באס תאמין לי הוא היה מעלה את זה באקולייזר, זה בערך כמו ההבדל בין מיקסר פיוניר לווסטקס
פיוניר יש לו עקומה פנימית בעוד הווסטקס שטוח
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
מורן אל תכח מה הוא אמר לגבי המחט שמקבלת ויברציות מהתקליט, זה נכוןהמחט מקבלת עומק לסאונד בגלל הפידבק מהתקליט אבל מצד שני זה לא מה שנחרט על התקליט מלכתחילה מה שאומר שהסאונד שאתה מקבל הוא לא מה שהיוצר רצה שתשמע מההחתלה, עם הוא היה רוצה יותר באס תאמין לי הוא היה מעלה את זה באקולייזר, זה בערך כמו ההבדל בין מיקסר פיוניר לווסטקס
פיוניר יש לו עקומה פנימית בעוד הווסטקס שטוח

*AGREE* !

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Ariels
מורן אל תכח מה הוא אמר לגבי המחט שמקבלת ויברציות מהתקליט, זה נכוןהמחט מקבלת עומק לסאונד בגלל הפידבק מהתקליט אבל מצד שני זה לא מה שנחרט על התקליט מלכתחילה מה שאומר שהסאונד שאתה מקבל הוא לא מה שהיוצר רצה שתשמע מההחתלה, עם הוא היה רוצה יותר באס תאמין לי הוא היה מעלה את זה באקולייזר, זה בערך כמו ההבדל בין מיקסר פיוניר לווסטקס
פיוניר יש לו עקומה פנימית בעוד הווסטקס שטוח


לא ממש, אם היוצר היה רוצה עוד בס על כל הקטע לא היה עוזר לו לו כלום, כי זה היה מפריע למיקס של הטראק, והיו מורידים לו במאסטרינג בכל מקרה :) קיצר מורן אני פשוט אוהב את הסאונד של הוינילים שלי, תראה זה באמת העדפה אישית כי אתה לפי מה שאני הבנתי דיי מדבר מהצד בקטע הזה (תקן אותי אם אני טועה), אני משתמש בתקליטים שלי דיי הרבה והשינויים האלה שאתה מדבר עליהם ממש לא מפריעים לי, להפך הם מוסיפים לי לחוויה, השינויים לא כאלה משמעותיים כמו שאתם אומרים פה בקיצור, ובכלל לא כמו מה שאריאל אמר, זה לא משנה עד כדי כך, בגלל זה אני אומר שזה העדפה אישית... ואל תגידו לי שאחרי שנתיים האיכות תרד... כי דוגרי מי ינגן את אותו טראק שנתיים? :) מבינים את הפואנטה שלי? וזה נכון שדיסקים בסופו של דבר יחליפו, אבל זה יקרה עוד דיי הרבה זמן לדעתי... בנתיים אני נהנה משני העולמות...
Ariels
תראה יש לי טכניקס בבית
דיסקים עדין יותר זול ונוח למרות שבוויניל יש עוצמה מיוחדת שאי אפשר להסביר
זה פשוט יותר כיף לנגן עליו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement