return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Cds Vs Vinyls (pg. 3)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
http://www.panasonic-europe.com/tec...1200_headphones


תראו את האוזניות האלה...

:D


ויש גם בכסף

http://www.123dj.com/headphones/rpdj1200a.html
DJ-Energy
quote:
Originally posted by s0undw4v3
עם פטיפון חדש לא מגיעות מחטים, אבל רוב החנויות נותנות לך מחט אחת עם הפטיפון מתנה

קיבלתי את ה
ORTOFON OM PRO S

לא שמעתי אחרות, אבל זאת טובה מספיק ואני לא שומע שום רעשים - אפילו עם אבק על התקליט. היא עולה 23 פאונד לאחת שזה דיי סביר...

עכשיו בקשר לאוזניות - אני ממליץ לכם לקנות גם טכניקס במקום סוני

אין לי את ה-
MDR 700
אבל יש לי את ה-500
והם מ-א-ו-ד כבדות וזה חסרון גדול מאוד באוזניות

הטכניקס
RP-DJ1200
הם באותו מחיר אם לא פחות מהסוני 700 והם יותר קלות ויותר איכותיות

אני מאוד ממליץ.


וואלה אחי?
ואני יכול להזמין אותם לארץ במחר סביר?
Ariels
לאבא שלי היה מין כזה דבר שמשמיע סלילישם של מוזיקה
הוא הביא את זה מרומניה
קיצר, היו לו שתי אוזניות כאלה גדולות שחורות שהיה להם בצד אחד שליטה של ווליום עם כפתור מסתובב וחתיכת מתכת קטנה עם פירוט על האוזניות
(שם היה רשום שהתדר שלהן הוא עד 36 קילוהרץ)

בצד השני היו שלושה כפתורים מסתובבים כאלה אחד לטרבלים אחד למידים ואחד ללואו גיין

סוף הדרך של אוזניות והן גם היו קלות
רק חבל שהן נהרסו

עכשיו אני לא בטוח אם הן היו של איווה או של בוסס
ואני לא מצליח לגלות איזה אוזניות אלה
s0undw4v3
אני אברר ביום ראשון כמה הן עולות בארץ... יגיע לארץ בהתחלת דצמבר אבל אמרו לי שזה יקר מאוד

הן עולות בערך 130 דולר בארה"ב אז בארץ הן בטח יעלו איזה אלף שקל כמו כלום
luckystrike
quote:
Originally posted by Vman
זה היה ברור שהנושא הזה יעלה אז ככה אני כנראה מחדש ל
Ariels

לויניל האיכות יותר טובה מצטער זה מה יש.

לכל צליל יש תדר משלו
בן אדם שומע עד טווח של כ
20 Khz - 20Hz
כל צליל מחוץ לטווח מרגישים ולא שומעים




טוב החלטתי להיכנס לוויכוח
אולי אני אלמד משהוא
ואולי אני אלמד מישהו
:)

!דיסקים באיכות יותר טובה

זה לא נכון להגיד שצלילים מרגישים ולא שומעים
ההרגשה כביכול של הגוף באה בדרך כלל כתגובה למה שאתה יכול לשמוע באוזן
חוץ מלמשל
הבאסים הנמוכים שגורמים לרעידות בגוף וכדו' בלי ששומעים אותם... שלא קשורים לאיכות
בגלל זה אין קשר בין כל צליל מעל או מתחת
20KHZ - 20HZ
לבין האיכות
כי האוזן לא שומעת את ההבדל
זה בעצם מבטל מה שוימאן אמר לגבי הקטע עם שבתקליט נכנסים יותר תדרים

אוקיי עכשיו
קחו תקליט ותסתכלו עליו
יש מעיין חריטות של מעגלים שזה בעצם מה שהמחט עוברת עליהם
עכשיו בתוך העיגולים האלו יש דבר שאפשר לראות רק במיקרוסקופ שזה מעיין עקומה\גרף (שזה למעשה הטראק והצלילים שבו) והמחט שעוברת על העיגול רועדת
לפי הגרף הזה
לשיטה כזאת קוראים שיטה אנאלוגית

התקליט ש
vman
הזכיר שזה בעצם המאסטר למעשה הוא עשוי מיציקה של חומר קשה - מעיין מתכת וגם יכול להיות מצופה זהב
.ממנו עושים את שאר התקליטים ועולה המון המון כסף לייצר אותו
עליו (מאסטר) יצוקים המעגלים והגרפים וכו' ופשוט לוקחים תקליט אחר רגיל ועם המאסטר כאילו חורטים בו בתהליך מסוים את אותם הגרפים ( שאלו למעשה הטראקים ) ואחרי זמן מסויים המאסטר יכול להישחק טיפה ואז יכול להיווצר מצב שהתקליט הראשון שיצרו מהמאסטר יהיה באיכות יותר טובה
בגלל זה זה לא תמיד נכון שלמאסטר יש את האיכות הכי טובה

כל תקליט יורדת בטיפ טיפ טיפ טיפה האיכות
ממש לא שומעים את זה כמעט
אבל עדיין בסופו של דבר זה למה שיטה דיגטלית שזה בעצם דיסקים יותר טובה מבחינת האיכות
שיטה דיגיטלית זה דבר קבוע
אין שינויים כמו באנאלוגית (כגון שינוי בעקומה או בקריאה שלה אחרי הרבה פעמים או שחיקה וכו) ובגלל זה דיסקים באיכות יותר טובה

בשיטה דיגיטלית לא תרד האיכות גם אחרי מיליון צריבות
אומרים שבין צריבה לצריבה יורדת האיכות בגלל דברים אחרים כמו
אם הדיסק נשרט ואז הוא נצרב שחסר בו מידע מסוים
או אם יש אבק על הראש שכותב או על הראש שקורא בצורב
וכו וכו

עוד סיבה זה המחט שכמו שחלק אמרו יוצרת רעשים בעצמה וגם מחט שיש לה את הבעיה הכי קטנה גורמת לקריאה שונה של הגרף ולהורדת האיכות

בקיצור - לא סתם כל העולם עבר לדיסקים ולשיטה הדיגיטלית

חלק מהסיבות שמתקלטים עם ויניל (יש המון ואין לי כוח לכתוב את כולם) הם

- יותר נוח להעביר לקטע בתוך טראק מסויים
- יותר קל לעשות התאמה בין מהירות הקצב
- צריך מיומנות יותר גדולה וכמו שאמרו פה אתה יכול לתת איתם רגש באופן מדוייק ולהעביר משהוא באופן ידני שאתה רוצה ולכן זה יותר מקצועי

וכו וכו וכו

ובגלל זה גם לדעתי עדיף לתקלט עם תקליטים
מיומנות כמו לתקלט צריכה להיעשות עם היד ולא עם איזה מכונה ...
אבל אין קשר לזה ולאיכות

האיכות של דיסקים יותר טובה

:)

מקווה שיימשך פה הדיון
;)
MoSH_MaN
פשששש לאקי....
Dj Black
לאקי אתה צודק אבל נכון שהאיכות של ה
CD
יותר טובה

אבל תראה
זה כזה מגניב שאחד מתקלט עם ווינלים כי סתכל
זה כזה מביא קצב איכשהו למסיבה
אפשר לעשות סקרטשים
והדי גיי זז ולא עומד כמו הומו במקום עם
CD's

זה כזה יותר מגניב
אני לא יכול להסביר לך במילים

;)
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black
לאקי אתה צודק אבל נכון שהאיכות של ה
CD
יותר טובה

אבל תראה
זה כזה מגניב שאחד מתקלט עם ווינלים כי סתכל
זה כזה מביא קצב איכשהו למסיבה
אפשר לעשות סקרטשים
והדי גיי זז ולא עומד כמו הומו במקום עם
CD's

זה כזה יותר מגניב
אני לא יכול להסביר לך במילים

;)



זה מה שאמרתי אחי
:)
קרא עד הסוף
עדיף גם לדעתי לתקלט עם וייניל
Ariels
quote:
Originally posted by Dj Black


אפשר לעשות סקרטשים
והדי גיי זז ולא עומד כמו הומו במקום עם
CD's
;)






סקראטצ'ים ?!!?!?!? ואני חשבתי שפה זה טראנס אדדיקט
לא היפ-הופ אדדיקט

;)
luckystrike
עכשיו יש לי בעיה להבין איך לא עוברים ל
CDJ 1000 ?

הרי דיסקים באיכות יותר טובה ואם יש לזה את אותה פונקציה
בדיוק כמו לתקליט בקטע שלהעביר קטעים בתוך השיר
ומיומנות מדוייקת והכל של מיקסוס עם סקרצ'ים וכל זה
ובכל זאת עדיין משתמשים בפטיפונים ...

פטיפון זה המון פוזה + נפח מיוחד של צליל שאין בדיסק ...

עדיין נראה לי שבסופו של דבר המקצוענים יעברו עוד כמה שנים
למכשירים כמו ה
CDJ1000
...

Ariels
הבאס נשמך יותר זמן זה כאילו הוא ארוך יותר ככה אם יש לך דאבל קטנטן זה משתלב בסדר אבל הכי באסה אם אתה פוגע קצ בשולחן והמחט זזה טיפה וכל ההתאמה הלכה זה בערך הכי זין בעולם זה למה הכי טוב תכלס לנגן מדיסקים.
למרות שיש לי טכניקס ותקליטים ואני מאושר מעל הראש, היה אפשר גם בלי...
Vortex_SA
ל
cdj1000
אין שליטה במחט כמו של תקליט, אתה לא יכול בשניה לעבור לבד לברייק בתוך הטראק, זה למשל טוב יותר בפטיפון, לי יש
ortofon night club s
ואני מאושר מהם מאד, אחלה מחט! לדעתי כדאי לעשות את ההשקעה החד פעמית הזאת של מחטים טובות, ואז פשוט עד שתצטרך להחליף מחט יעבור יותר זמן, ואז כבר יהיה לך כסף להחליף אותה ביותר טובה :)
חוץ מזה, מה הקשר שהדיג'יי לא זז על דיסקים??? אולי יש לו תנועות יד יותר קטנות אבל הוא עדיין זז...
אין לי דעה בדיון הזה, כי אני משתמש בדיסקים ווינילים... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement