|
[11-06-2005] Everybody (Sander Kleinenberg 5hr Solo) - Paard Van Troje, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| Edwin B |
zaterdag 11 juni
EVERYBODY
Sander Kleinenberg (5 hrs Set)
zaal open 23.00 uur / aanvang 23.00 uur
vvk. € 15,- / |
|
|
| SnuggLe |
Ben d'r bij :)
Had het al eens gezegd ja dat het de 11e was, maar nu is het dus echt bevestigd! Mooi! |
|
|
| magrec |
| nah 10 juni toch eerst naar earth voor 4 uurs set van hernan. |
|
|
| Tim81 |
Aardig weekend kan dat worden:
Earth met Cattaneo en Everybody met Kleinenberg!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
nah 10 juni toch eerst naar earth voor 4 uurs set van hernan. |
Gewoon beiden doen :)
Ik wil Earth ook zeker weten meemaken! |
|
|
| Matthijs |
| Goed nieuws dit, Sander K. draait wel veel lange sets de laatste tijd in Nederland! :toocool: |
|
|
| Tim81 |
Het thema is "The greatest Rock 'n Roll Show ever" waaruit opgemaakt kan worden dat Everybody weer alles uit de kast zal trekken om een knalfeest neer te zetten onder leiding van beide oprichters Sander Kleinenberg en Stef Vrolijk.
Sander Kleinenberg is een van Nederlands meest succesvolle dj's. In binnen- en buitenland trekt hij volle zalen met zijn typische, gloedvolle sound die zowel overweldigend als intiem is. Inmiddels heeft hij een Dancestar Award op zak voor zijn remix van Justin Timberlake's 'Rock your Body' en een nominatie voor de vorige Everybody dubbelaar. Met zijn single "The Fruit" heeft hij enkele weken hoog in de Nederlandse hitlijsten gestaan.
Stef Vrolijk & 16 bit Lolita's timmeren nationaal en internationaal hard aan de weg zowel als live act als productie unit. 'Rebounce Indicater' is hun eerste succesvolle release en is verschenen op de mix CD van Mig Mag 2005 (mixed by Pete Tong) en wordt gedraaid door o.a. John Digweed en Desyn Masiello. In 2005 staat de release van hun eerste album gepland.
Op 27 augustus zal Everybody op Neerlands oudste festival MysteryLand een tent hosten. Sander Kleinenberg, Danny Howells, Desyn Masiello, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's, King Unique (Live) en Chab zullen een knalfeest gaan neerzetten waar je absoluut bij moet zijn. De kaartverkoop is reeds gestart!
 |
|
|
| M_Peror |
| Waarschijnlijk wel van de partij hierzo... Sander K. al enkele malen goed bevallen en al lange tijd benieuwd naar 't Paard. Twee vliegen in 1 klap. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Waarschijnlijk wel van de partij hierzo... Sander K. al enkele malen goed bevallen en al lange tijd benieuwd naar 't Paard. Twee vliegen in 1 klap. |
Ja ja ja, dat had je , samen met Marijke, ook beloofd!
En beloofd is beloofd ;)
Ik ben er dus ook wel bij, samen met Anke waarschijnlijk. Ga ook weer eens proberen of ik een fotoset voor Partyflock kan maken. Al een eeuwigheid niet meer gedaan. |
|
|
| SnuggLe |
Hmm...kink in de kabel.
11 juni komt inees op losse schroeven te staan.
Keuzes....keuzes....:( |
|
|
| Tim81 |
| Die avond hebben we ook de seizoensafsluiting bij voetbal... en dat zou na afgelopen weekend, weleens heel gezellig kunnen worden! 1e gepromoveerd via de nacompetitie, 2e voor de 3e keer op rij kampioen en ook de handbaldames hebben de titel in de wacht gesleept... dus of we op tijd in Den Haag kunnen zijn?!? Maar gelukkig zijn Wipneus & Pim die avond in Hoorn (niet dat ik daar ooit heen zou willen, maar anderen uit de selectie wel), dus wellicht stoppen we op tijd! |
|
|
| SnuggLe |
Mjah, wij gaan met een stel oud huisgenoten uit Enschede bij onze oude flat binnencrashen. Een BBQ houden op hun flat, zonder dat ook maar iemand van die huidige flat dat weet :D Dat kan dus heel leuk worden :toothless
Wie de term burineren kent krijgt van mij een biertje (behalve BasD ;))
Dit gebeurt maar 1x in de zoveel jaar, en housepartys zijn er nog genoeg. Liever zoiets een keer, dan een feest. De dag ervoor al Earth met Hernan. Oke, Everybody is niet zomaar een feest en het is lekker dichtbij, maar toch. |
|
|
|
|