|
ט'רד צבא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
נו מה אתה ילד
אתה באמת חושב שאני רציני?
אני לא מבין מה הבעיה שלך בלנסות לעשות קצת סדר בפורום
לא יאומן לאן הגענו
מילא תתלונן על שפוגע בך אבל על זה? נו באמת
תראה איזה בלאגן אתה סתם עושה פה
יש לך רגשי נחיתות? מה עשיתי לך? |
זה לא רגשי נחיתות
אין לי בעיה עם סדר בפורום כנראה שלא ידעתי או הבנתי שטרד בנושא מסוים שמתישן (או סוטה מהנושא...אבל לא זכרתי שהוא סטה) יכול להסגר וייפתח טרד חדש במקומו באותו נושא שיהיה רלוונטי יותר...סורי מעולם לא הייתי מוד אז אני לא יודע
מה עשית לי? שום דבר זה רק תחושה שאתה בזמן האחרון ממהר להתווכח ולתקוף |
|
|
| m0sh |
אמממ מי שהתחיל פה ויכוח (דבילי מאד) זה אתה ולא אני
אני בסך הכל ניסתי לעשות סדר.
בקיצור אילן יאללה סגרנו את העניין, לא חושב שצריך בשביל זה דף חדש אבל הכל לטובה
D:
עכשיו חן מוזמן למחוק את ההודעות הנ"ל |
|
|
| markfeldman |
גם הודעה חדשה שבאה לתקן את הקודמת הרסתם ?
טמבלים ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אמממ מי שהתחיל פה ויכוח (דבילי מאד) זה אתה ולא אני
אני בסך הכל ניסתי לעשות סדר.
בקיצור אילן יאללה סגרנו את העניין, לא חושב שצריך בשביל זה דף חדש אבל הכל לטובה
D:
עכשיו חן מוזמן למחוק את ההודעות הנ"ל |
משהו חיובי שיצא מכל זה
תסתכל בפוסט שמעלי...
פעם ראשונה אני רואה את מארק מביע את דעתו במילה שהיא אינה פוליטיקלי קורקט....
פרצנו את מעגל האבטחה בדרך למערכת העצבים של מארק :D |
|
|
| Sm0keMachine |
| בקיצור צבא זה חרא. |
|
|
| yaman |
חבר'ה מישהו בבקשה יכול להסביר לי בקצרה
לאיזה דרגה מקבילה לצה"ל יש את הררגה אדמירל בצבא ארה"ב?
יענו ג'נרל אצלם = אלוף אצלנו
מייג'ור = רב סרן
אדמירל =?
תודה זה לא הכי חשוב פשוט סתם לידע כללי |
|
|
| m0sh |
אדמירל זה דרגה חיל הים האמריקאי
אבל אפשר להגיד שזה מפקד חיל הים...יעני אלוף |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by m0sh
אדמירל זה דרגה חיל הים האמריקאי
אבל אפשר להגיד שזה מפקד חיל הים...יעני אלוף |
תודה
אני גם יודע שיש אצלם מלא כאלה
אולי זה תת אלוף? |
|
|
| m0sh |
| מה זה משנה במילא זה צבא שונה ודרגות שונות |
|
|
| DjChook |
הרמטכל שלהם הוא בעצם רק מפקד זרוע
(כמו מפקד חיל הים.. אז הוא בדרגה של הרמטכל שלנו)
אם אתה מנסה להשוות
אבל תחשוב על זה, הצבא שלהם גדול פי 100 או יותר משלנו, אז אין בכלל איך לנסות להשוות |
|
|
| yaman |
| יש להם מליון חיילים ועוד השירות לא חובה |
|
|
| m0sh |
יש להם 260 מיליון אנשים במדינה וצבא שם זה עבודה
אנחנו כולה 6 מיליון אנשים...בעצם כמעט 7 |
|
|
|
|