return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
ט'רד צבא (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
נו מה אתה ילד
אתה באמת חושב שאני רציני?

אני לא מבין מה הבעיה שלך בלנסות לעשות קצת סדר בפורום
לא יאומן לאן הגענו
מילא תתלונן על שפוגע בך אבל על זה? נו באמת
תראה איזה בלאגן אתה סתם עושה פה
יש לך רגשי נחיתות? מה עשיתי לך?


זה לא רגשי נחיתות
אין לי בעיה עם סדר בפורום כנראה שלא ידעתי או הבנתי שטרד בנושא מסוים שמתישן (או סוטה מהנושא...אבל לא זכרתי שהוא סטה) יכול להסגר וייפתח טרד חדש במקומו באותו נושא שיהיה רלוונטי יותר...סורי מעולם לא הייתי מוד אז אני לא יודע

מה עשית לי? שום דבר זה רק תחושה שאתה בזמן האחרון ממהר להתווכח ולתקוף
m0sh
אמממ מי שהתחיל פה ויכוח (דבילי מאד) זה אתה ולא אני
אני בסך הכל ניסתי לעשות סדר.
בקיצור אילן יאללה סגרנו את העניין, לא חושב שצריך בשביל זה דף חדש אבל הכל לטובה
D:
עכשיו חן מוזמן למחוק את ההודעות הנ"ל
markfeldman
גם הודעה חדשה שבאה לתקן את הקודמת הרסתם ?

טמבלים !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אמממ מי שהתחיל פה ויכוח (דבילי מאד) זה אתה ולא אני
אני בסך הכל ניסתי לעשות סדר.
בקיצור אילן יאללה סגרנו את העניין, לא חושב שצריך בשביל זה דף חדש אבל הכל לטובה
D:
עכשיו חן מוזמן למחוק את ההודעות הנ"ל


משהו חיובי שיצא מכל זה
תסתכל בפוסט שמעלי...
פעם ראשונה אני רואה את מארק מביע את דעתו במילה שהיא אינה פוליטיקלי קורקט....
פרצנו את מעגל האבטחה בדרך למערכת העצבים של מארק :D
Sm0keMachine
בקיצור צבא זה חרא.
yaman
חבר'ה מישהו בבקשה יכול להסביר לי בקצרה

לאיזה דרגה מקבילה לצה"ל יש את הררגה אדמירל בצבא ארה"ב?

יענו ג'נרל אצלם = אלוף אצלנו

מייג'ור = רב סרן

אדמירל =?

תודה זה לא הכי חשוב פשוט סתם לידע כללי
m0sh
אדמירל זה דרגה חיל הים האמריקאי
אבל אפשר להגיד שזה מפקד חיל הים...יעני אלוף
yaman
quote:
Originally posted by m0sh
אדמירל זה דרגה חיל הים האמריקאי
אבל אפשר להגיד שזה מפקד חיל הים...יעני אלוף


תודה

אני גם יודע שיש אצלם מלא כאלה

אולי זה תת אלוף?
m0sh
מה זה משנה במילא זה צבא שונה ודרגות שונות
DjChook
הרמטכל שלהם הוא בעצם רק מפקד זרוע
(כמו מפקד חיל הים.. אז הוא בדרגה של הרמטכל שלנו)
אם אתה מנסה להשוות

אבל תחשוב על זה, הצבא שלהם גדול פי 100 או יותר משלנו, אז אין בכלל איך לנסות להשוות

yaman
יש להם מליון חיילים ועוד השירות לא חובה
m0sh
יש להם 260 מיליון אנשים במדינה וצבא שם זה עבודה

אנחנו כולה 6 מיליון אנשים...בעצם כמעט 7
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement