return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
ט'רד צבא (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
ראיתי טרד צבא הייתי חייב להגיב....
למקרה שאתם מתעניינים מה קורה איתי, אז אני עדיין בנ"מ.
ביום רביעי עשיתי מסע וקיבלתי עליו תג יחידה..... היה קשה אבל שווה את זה....

שבת בלילה אני חוזר לבסיס, טוחן תרגילי סדר עם הרס"ר וכל שאר הפלוגה, יום ראשון בלילה עושה עוד מסע שאמור להיות מאוד קשה, ויום שני יש לי טקס השבעה בכותל המערבי..... שזה לדעתי כבוד לא קטן....

תאכל'ס לא כזה קשה שם.... קשה אבל בקטנה, לא כזה רציני... וסה"כ אני דווקא נהנה שם בינתיים.
בעיקרון אני גם סיימתי את ההכשרה שלי בתור לוחם (רובאי 03), ככה שהחלק הקשה של הטירונות נגמר ונשאר רק הקורס וההתמקצעות על הכלי שאני הולך לתפעל...

בקיצור - יהיה טוב :)
Shaharr
ישלי סוףסוף זמן לספר על הצבא :D
קיצור סיימתי טירונות לפני שבוע והטירונות נראה לי היה החלק הכי כיף שהיה לי בצבא!!
בלילה לפני עצמאות 5 אנשים ממחלקה אחרת קשרו בנאדם באוהל שלהם לשק שינה ושמו לו בצדדים שקי חול כדי שלא יזוז
אחר כך שפכו עליו קפה ושמו עליו מזרונים חחחחחחח
הביאו את מצח שיחקרו את זה והם קיבלו 18 יום בכלא
היום האחרון היה הכי כיף בארץ
בלילה לפני זה חיפשנו דברים כיפים לעשות ולא היה כח כבר
רק כיבינו לרספ תאור במשרד ואחר כך את כל האור בפלוגה והתחלנו לקלל תרספ ולצעוק דברים ובסוף הלכנו לישון
בבוקר האחרון היה צריך לנקות את כל הפלוגה והמפקדות לא רצו לעשות שבירת דיסטנס אז התחלנו לקרוא להם ולמ"מ בשמות שלהם
היה מישו שאחראי על הצינור הראשי שפותח את כל המים וממלא איתו דליים במים
פתחנו את הצינור עד הסוף התחלנו להשפריץ אחד על השני ועל המפקדים והיה כיף רצצצצצח
אחר כך פיזרו אותנו ומלא לא התפנו לתפקידים שנתנו להם בינתיים אניודע שהיה להם משפט וזהו
markfeldman
quote:
Originally posted by Shaharr
ישלי סוףסוף זמן לספר על הצבא :D
קיצור סיימתי טירונות לפני שבוע והטירונות נראה לי היה החלק הכי כיף שהיה לי בצבא!!
בלילה לפני עצמאות 5 אנשים ממחלקה אחרת קשרו בנאדם באוהל שלהם לשק שינה ושמו לו בצדדים שקי חול כדי שלא יזוז
אחר כך שפכו עליו קפה ושמו עליו מזרונים חחחחחחח
הביאו את מצח שיחקרו את זה והם קיבלו 18 יום בכלא
היום האחרון היה הכי כיף בארץ
בלילה לפני זה חיפשנו דברים כיפים לעשות ולא היה כח כבר
רק כיבינו לרספ תאור במשרד ואחר כך את כל האור בפלוגה והתחלנו לקלל תרספ ולצעוק דברים ובסוף הלכנו לישון
בבוקר האחרון היה צריך לנקות את כל הפלוגה והמפקדות לא רצו לעשות שבירת דיסטנס אז התחלנו לקרוא להם ולמ"מ בשמות שלהם
היה מישו שאחראי על הצינור הראשי שפותח את כל המים וממלא איתו דליים במים
פתחנו את הצינור עד הסוף התחלנו להשפריץ אחד על השני ועל המפקדים והיה כיף רצצצצצח
אחר כך פיזרו אותנו ומלא לא התפנו לתפקידים שנתנו להם בינתיים אניודע שהיה להם משפט וזהו


ג'ובניקים טמבלים...
DjChook
quote:
Originally posted by markfeldman
ג'ובניקים טמבלים...


חחח תכלס
אבל זה לא חדש

ב02 פשוט אין כבוד.
m0sh
זהו זה
מחר אני משתחרר
לא אישרו לי את ההתנדבות בגלל שאני עדיין עושה 3 פעמים בשבוע טיפולים
יאשרו לי רק שאני יסיים את הטיפולים שזה יכול לקרות עוד חודש או שתיים
כנראה שאני ירשם ללימודים ויתחיל קורס מתמטיקה באמצע אוגוסט ויתחיל את הלימודים בסוף אוקטובר
DjChook
יאלה אחי באמת שיהיה בהצלחה!
MASTERsplinter
7 גימלים וסיפוח לר"מ 2
הייתי במיון בשבת..
יש לי דלקת גרון
אני מסטול מכדורים
איזה כיף?
markfeldman
quote:
Originally posted by m0sh
זהו זה
מחר אני משתחרר
לא אישרו לי את ההתנדבות בגלל שאני עדיין עושה 3 פעמים בשבוע טיפולים
יאשרו לי רק שאני יסיים את הטיפולים שזה יכול לקרות עוד חודש או שתיים
כנראה שאני ירשם ללימודים ויתחיל קורס מתמטיקה באמצע אוגוסט ויתחיל את הלימודים בסוף אוקטובר


יאללה !

אתה חופשי לבוא איתנו לאיביזה !
m0sh
יופי תודה מצויין!
:)
Shaharr
אללללההההההההההה
חזרתי לחמשושוןןןן
ושבוע הבא מקבלים חמשוש + יומיים שבועות
אחר כך יומיות לפניםםםםם
אני בקורס הכי כיף בארץץץץץץץץץץ
עם האנשים הכי כיפים בארץץץ
יש לי בינתיים המלצה לבסיס פתוח קל"ב מהקבן והוא הביא לי אפטר שבוע שעבר
ויש לי עוד פגישה איתו
אני כבר יספר מחר על השבועיים הבני זונות האלהההההה

sh33p
קיבלתי היום מכתב שהתקבלתי לקד"צ טכני
לא יודע אם זה טוב או רע
העיקר שאני לא קרבי
:D
Shaharr
quote:
Originally posted by sh33p
קיבלתי היום מכתב שהתקבלתי לקד"צ טכני
לא יודע אם זה טוב או רע
העיקר שאני לא קרבי
:D


פחחחחח תברח
ישימו אותך בטח דרג א' חחחחח
תבבבברחחחח
או שתבוא מראש לעשות בעיות
חבר שלי עבר משם לקורס שלנו אחרי שהוא דפק נפקדות והיה במעצר שם
אל תגיע לדרג א'
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement