return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
ט'רד צבא (pg. 6)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
גם אצלנו מעלים למשפט
אתה מודה בעובדות אומרים לך שפעם הבאה תקבל עונש ואתה יוצא
מקסיייימום יגידו לך שאם תעשה את זה עוד פעם תיכנס בפנים
אבל זהו
בחיים לא יתנו לך עונש על משפט ראשון


שחר יא אללה
תבין שאתה עדיין לא בסדיר
בטירונות ובקורס העונשים הם קלים בטירוף!
במיוחד ב-02
ב-03 ומעלה כבר יש עונשים כבדים יותר

בקורס שאני עשיתי בבסיס הדרכה של חיל קשר ותקשוב חבר שלי התעצבן וזרק נשק על הברזל של המיטה
והכת שלו נשברה
מה הוא קיבל?
7 יום ריתוק
מגוחך בטירוף
אני לא חושב על פחות מכלא בסדיר על דבר כזה
HyPeRSoNiC
אוחחחח הג'ובניקים האלה....... :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר יא אללה
תבין שאתה עדיין לא בסדיר
בטירונות ובקורס העונשים הם קלים בטירוף!
במיוחד ב-02
ב-03 ומעלה כבר יש עונשים כבדים יותר

בקורס שאני עשיתי בבסיס הדרכה של חיל קשר ותקשוב חבר שלי התעצבן וזרק נשק על הברזל של המיטה
והכת שלו נשברה
מה הוא קיבל?
7 יום ריתוק
מגוחך בטירוף
אני לא חושב על פחות מכלא בסדיר על דבר כזה


מאיפה בכלל ידעו שהכת נשברה? היה יכול להמציא להם סיפור
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מאיפה בכלל ידעו שהכת נשברה? היה יכול להמציא להם סיפור



שחר אתה חושב על מה שאתה אומר?

5 דקות לפני מסדר

הוא הלך בלי נשק
שאלו אותו איפה הוא
אמר בחדר

עכשיו הוא שוקיסט רצח לא זוכר איך זה הלך הדו שיח אבל זה היה מצחיק רצח
בלי קשר הוא יצא על 21 מהצבא אחרי 8 חודש....

אחד האנשים הכי שרוטים שהכרתי בחיי
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אתה חושב על מה שאתה אומר?

5 דקות לפני מסדר

הוא הלך בלי נשק
שאלו אותו איפה הוא
אמר בחדר

עכשיו הוא שוקיסט רצח לא זוכר איך זה הלך הדו שיח אבל זה היה מצחיק רצח
בלי קשר הוא יצא על 21 מהצבא אחרי 8 חודש....

אחד האנשים הכי שרוטים שהכרתי בחיי


למה לא הדבקתם את הכת
או שבכלל הייתם אומרים שהוא נפל וזה נשבר

סתכל אנחנו כל הזמן במקלחת שרים ועושים מלחמות מים אז השבוע דפקנו על החלונות וחבר שלי בטעות שבר תחלון וכל היד שלו נחתכה
בסוף הוא הלך למרפאה ואמר שהוא נפל על זכוכית
מה בעיה לחרטט להם דברים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
למה לא הדבקתם את הכת
או שבכלל הייתם אומרים שהוא נפל וזה נשבר

סתכל אנחנו כל הזמן במקלחת שרים ועושים מלחמות מים אז השבוע דפקנו על החלונות וחבר שלי בטעות שבר תחלון וכל היד שלו נחתכה
בסוף הוא הלך למרפאה ואמר שהוא נפל על זכוכית
מה בעיה לחרטט להם דברים


אם חבר שלך יאבד חלון מה יעשו לו?

יופי אני מקווה שאתה מבין תפאקין הבדל בשבילם בין נשק לחלון

מה אתה משווה בכלל?!?!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם חבר שלך יאבד חלון מה יעשו לו?

יופי אני מקווה שאתה מבין תפאקין הבדל בשבילם בין נשק לחלון

מה אתה משווה בכלל?!?!


לא השוותי יסטלן אני בא להגיד לך שכל דבר אפשר לחרטט
חבר שך יכל להגיד שהוא נפל על הנשק וזה נשבר
או שהנשק נפל ממנו (מה שקורה תמיד) וזה נשבר
או סתם שמישו לקח תנשק בזמן שזה היה בחדר וזרק לו אותו על הרצפה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא השוותי יסטלן אני בא להגיד לך שכל דבר אפשר לחרטט
חבר שך יכל להגיד שהוא נפל על הנשק וזה נשבר
או שהנשק נפל ממנו (מה שקורה תמיד) וזה נשבר
או סתם שמישו לקח תנשק בזמן שזה היה בחדר וזרק לו אותו על הרצפה...


יש רק פתרון אחד והוא להגיד לך בסדר שחר אתה צודק...

להסביר לך זה דורש פשוט יותר מדי כוחות נפשיים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יש רק פתרון אחד והוא להגיד לך בסדר שחר אתה צודק...

להסביר לך זה דורש פשוט יותר מדי כוחות נפשיים


שמע מכל דבר אפשר לצאת עם קצת חירטוטים
ידידה שלי מהקורס הייתה בכלא לפני שהגיעה לקורס ובמקום 7 יום המתיקו לה ל 4
צריך לדעת לדבר
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע מכל דבר אפשר לצאת עם קצת חירטוטים
ידידה שלי מהקורס הייתה בכלא לפני שהגיעה לקורס ובמקום 7 יום המתיקו לה ל 4
צריך לדעת לדבר


שחר הדוגמאות שלך מגוחכות כי הן לא קשורות לנושא
לא אמרת על מה היא קיבלה ריתוק ולמה המתיקו לה
יופי יש רוצחים שממתיקים להם תעונשים אבל לא אני ולא אתה נביא תדוגמה הזאת כי היא לא קשורה לחיים

מכל דבר אפשר לצאת עם קצת חירטוטים?

אז זהו שלא...

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר הדוגמאות שלך מגוחכות כי הן לא קשורות לנושא
לא אמרת על מה היא קיבלה ריתוק ולמה המתיקו לה
יופי יש רוצחים שממתיקים להם תעונשים אבל לא אני ולא אתה נביא תדוגמה הזאת כי היא לא קשורה לחיים

מכל דבר אפשר לצאת עם קצת חירטוטים?

אז זהו שלא...


ח היא לא קיבלה ריתוק היא קיבלה כלא
בגלל שלא התפנתה

ועדיין הוא יכל להגיד שמישו לקח לו תנשק ושבר תכת נו!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
ח היא לא קיבלה ריתוק היא קיבלה כלא
בגלל שלא התפנתה

ועדיין הוא יכל להגיד שמישו לקח לו תנשק ושבר תכת נו!


זה מראה על ההבדל הדק בין טירונות 02 לטירונות אחרת....
אמינות זה הבסיס להכל!!
לנסות לעבר ולשקר כל הזמן זה הדבר הכי דפוק שראיתי בחיים שלי
לא סתם בטירונות קרבית אוכלים שבת על פאק באמינות... כי יש לזה משמעות
עשית טעות? תהיה גבר ותעמוד בעונש שמגיע לך!!
לא כמו איזה ילדה קטנה תנסה לברוח ולהפיל אנשים אחרים אם צריך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement