| Shaharr |
| quote: | Originally posted by sh33p
מה כל כך מפחיד שם? |
אם אתה עושה קורס דרג א אתה תצא חצאים אפילו בקורס !!!
אז תחשוב מה יהיה לך בשירות!!
תברח מזה הכי מהר שתיכול
לך לקבן או משו אם אפשר
אם אתה עדיין לא מגויס אז תתקשר כבר מחר תגיד להם שתלא רוצה
נראה לי זה מה שהציעו לי פעם לבוא לקורס ולקבל 1200 שקל כל חודש נכון?
| quote: | Originally posted by m0sh
זה נוראי
גם קד"צ-קורס קדם צבאי -הפזמ לא דופק
וגם טכני שזה בררות בעיקר |
הטכני מקום בנזונה בקטע של אנשים וזה
המפקדים גם סבבה איתך
אפילו המעצר שם קטלני המש"ק מעצר עושה שכונה וכל היום עושים עבודות רסר
אבל בשביל להנות שם צריך ליפול בקורס טוב כמו לוגיסטיקה בינוי וכאלה
וד"א בקד"צ שהוא מדבר הפזמ דופק
| quote: | Originally posted by sh33p
הפזמ דופק ועוד איך
ביררתי כבר
וחוץ מזה איזה עוד ברירות היו לי?
פרופיל 82 זה קרבי
אני שמח שקיבלו אותי לזה
טירונות 02
לא נשמע קשה במיוחד |
82 זה קרבי אז מה
תבין
עדיף לך ללכת ליחידה קרבית ואז לצאת משם ולהשאר בחייל ירוק מאשר ללכת לטכני ולצאת משם ולהשאר חייל האוויר
כל מקרה אם אתה יכול לבטל את זה תבטל
זה לא בעיה להוריד מ 82 ל 45 נפשי או רפואי
טכני זה מפלט אחרון לפני קבן
אלא אם כן אתה הולך שם ללוגיסטיקה או בינוי |
|
|