return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
ט'רד צבא (pg. 4)
View this Thread in Original format
sh33p
quote:
Originally posted by Shaharr
פחחחחח תברח
ישימו אותך בטח דרג א' חחחחח
תבבבברחחחח
או שתבוא מראש לעשות בעיות
חבר שלי עבר משם לקורס שלנו אחרי שהוא דפק נפקדות והיה במעצר שם
אל תגיע לדרג א'


מה כל כך מפחיד שם?
m0sh
quote:
Originally posted by sh33p
קיבלתי היום מכתב שהתקבלתי לקד"צ טכני
לא יודע אם זה טוב או רע
העיקר שאני לא קרבי
:D


זה נוראי
גם קד"צ-קורס קדם צבאי -הפזמ לא דופק
וגם טכני שזה בררות בעיקר
sh33p
quote:
Originally posted by m0sh
זה נוראי
גם קד"צ-קורס קדם צבאי -הפזמ לא דופק
וגם טכני שזה בררות בעיקר


הפזמ דופק ועוד איך
ביררתי כבר
וחוץ מזה איזה עוד ברירות היו לי?
פרופיל 82 זה קרבי
אני שמח שקיבלו אותי לזה
טירונות 02
לא נשמע קשה במיוחד
Shaharr
quote:
Originally posted by sh33p
מה כל כך מפחיד שם?


אם אתה עושה קורס דרג א אתה תצא חצאים אפילו בקורס !!!
אז תחשוב מה יהיה לך בשירות!!

תברח מזה הכי מהר שתיכול
לך לקבן או משו אם אפשר

אם אתה עדיין לא מגויס אז תתקשר כבר מחר תגיד להם שתלא רוצה
נראה לי זה מה שהציעו לי פעם לבוא לקורס ולקבל 1200 שקל כל חודש נכון?

quote:
Originally posted by m0sh
זה נוראי
גם קד"צ-קורס קדם צבאי -הפזמ לא דופק
וגם טכני שזה בררות בעיקר


הטכני מקום בנזונה בקטע של אנשים וזה
המפקדים גם סבבה איתך
אפילו המעצר שם קטלני המש"ק מעצר עושה שכונה וכל היום עושים עבודות רסר
אבל בשביל להנות שם צריך ליפול בקורס טוב כמו לוגיסטיקה בינוי וכאלה

וד"א בקד"צ שהוא מדבר הפזמ דופק

quote:
Originally posted by sh33p
הפזמ דופק ועוד איך
ביררתי כבר
וחוץ מזה איזה עוד ברירות היו לי?
פרופיל 82 זה קרבי
אני שמח שקיבלו אותי לזה
טירונות 02
לא נשמע קשה במיוחד


82 זה קרבי אז מה
תבין
עדיף לך ללכת ליחידה קרבית ואז לצאת משם ולהשאר בחייל ירוק מאשר ללכת לטכני ולצאת משם ולהשאר חייל האוויר

כל מקרה אם אתה יכול לבטל את זה תבטל
זה לא בעיה להוריד מ 82 ל 45 נפשי או רפואי
טכני זה מפלט אחרון לפני קבן
אלא אם כן אתה הולך שם ללוגיסטיקה או בינוי
m0sh
קורס קדם צבאי זה קורס לפני הצבא
אם הפזמ דופק זה אומר שאתה כבר התגייסת ואתה לא תקבל יותר מ350 שקל בחודש.
Shaharr
quote:
Originally posted by m0sh
קורס קדם צבאי זה קורס לפני הצבא
אם הפזמ דופק זה אומר שאתה כבר התגייסת ואתה לא תקבל יותר מ350 שקל בחודש.


זה יענתו קומבינה בשביל לחרטט אותך נו
אומרים לך תתגייס תקבל 1200 לחודש ותעשה קד"צ שכלול בפזם
גם לי הביאו את זה לפני חצי שנה
זה יורד מהפזם ובאמת מביאים לך 1200 שקל
אבל זה לא שווה את זה
Shahar
טובבבבב
מי שלא יודע אני בקורס עכשיו שנגמר עוד שבוע
קורס עם האנשים הכי כיפים בארץ
כל אחד בא לעשות שכונה וכיף
הבנות עושות יותר שכונה מהבנים
בינתיים הספקתי רק פעם אחת להיות אצל הקבן
הוא הביא לי המלצה לקלב ובסיס פתוח ואמר שאם לא יכבדו אותה הוא יוריד לי פרופיל

כל יום לימודים אמור להיות מ 8 בבוקר עד 5 אחר"צ אבל בתכלס לומדים שעתיים בערך
וכמעט אין דיסטנס
חדרים בני זונות כל החדרים שלנו זה קומות קרקע
איך שהגענו בפעם הראשונה ראינו לידנו חדרים ריקים ונכנסנו ולקחנו כל דבר שהיה שם מאווררים \ אוכל ועוד
בלג בעומר התבאסנו שסגרנו אז עשינו קפה וככה זה נראה



יום חמישי בערב הגיעו אלינו האנשים שדפקנו להם דברים מהחדר וראו שהחדרים שלהם ריקים והאשימו אותנו
קיצור אנחנו לא מודים בכלום ויום שישי בבוקר הם כבר הלכו הבית

לא ידענו איך נעביר תסוף שבוע ההוא בגלל שכל הבסיס היה ריק
אבל ביום שישי אחר"צ כבר מצאנו בנות להעביר איתם תשישי שבת
יום שישי בלילה פינקו אותנו עם ארוכה בת זונה
והנה המגש עוגות אחרי שחיבלתי בו
כן כתוב שם שחר חחח


כל שבוע יש לנו כמה פעמים מופע זיקוקים מהאולם חתונות שליד הבסיס זה נראה ככה


יום ראשון בבוקר סוףסוף רואים כבר תדרך הבית
מתעורר בבוקר ומסדר תמיטת שיזוף שלי בחוץ מוריד בגדים והולך לישון


אחרי שעה פתאום התעוררתי מרעש של סגירת דלתות
קמתי ראיתי אחד לא מאצלנו נכנס לחדרים
באתי לחדר אמרתי לו צא מהחדר
ההוא נשאר מסתכל בחדר שואל אותי מי המפקד שלנו
אמרתי לו צא מהחדר אני מבקש יפה
יצא מהחדר עבר לחדר הבא
מפה לשם אמרתי לו צא החוצה דבר בחוץ למה אנשים יושנים פה
בינתיים חבר שלי התעורר שאל מה הבעיה
ההוא לא ענה
חבר שלי ירד מהמיטה עושה לו צא בבקשה מהחדר אם לא אני יוציא אותך
ההוא יצא והלך
בסוף מסתבר שזה המפקד של האלה שהיו בחדרים הריקים
קיצור הם חזרו בצהריים וראו אצלנו בחדרים את המאווררים שלהם
באו לקחת אותם ותפסנו עליהם עצבים כאילו זה שלנו והם חזרו לחדרים שלהם ונעלו תצמם שם :D

לסיום השבוע הבנות עשו רשימת חתיכים מהקורס
זה נראה ככה :D


יאללה מחר שבוע אחרון נקווה שיהיה עוד שבוע כיפי :D
DjChook
פששש נתת בהשקעה אני אומר ;)
יפה יפה ... שמח שאתה נהנה אחי

רק אני לא הבנתי איזה קורס הוא ?
MASTERsplinter
בחיים לא היה לי כל כך קשה לחזור..
7 גימלים..
יאוש!
צער!
יגון קודר!
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
פששש נתת בהשקעה אני אומר ;)
יפה יפה ... שמח שאתה נהנה אחי

רק אני לא הבנתי איזה קורס הוא ?


לוגיסטיקה
אוטיסטיקה :D

Glenn-Holmes
ממממ העיקר שאתה עושה חיים...
לא רוצה לעצבן אבל הצבא הזה באמת דפוק אם הוא נותן לכם לעשות אבו עלי על ציוד ששייך לאנשים אחרים
חממה לגידול עבריינים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ העיקר שאתה עושה חיים...
לא רוצה לעצבן אבל הצבא הזה באמת דפוק אם הוא נותן לכם לעשות אבו עלי על ציוד ששייך לאנשים אחרים
חממה לגידול עבריינים


אין לאף אחד הוכחות
כשהחברים שלי מהחדר למדו לגנוב המב"ס עדיין לא קיבל את הרב"ט שלו
:D
נראה אותך בהזדמנות אני יספר לך חוויות אתה תבין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement