|
ט'רד צבא (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה מראה על ההבדל הדק בין טירונות 02 לטירונות אחרת....
אמינות זה הבסיס להכל!!
לנסות לעבר ולשקר כל הזמן זה הדבר הכי דפוק שראיתי בחיים שלי
לא סתם בטירונות קרבית אוכלים שבת על פאק באמינות... כי יש לזה משמעות
עשית טעות? תהיה גבר ותעמוד בעונש שמגיע לך!!
לא כמו איזה ילדה קטנה תנסה לברוח ולהפיל אנשים אחרים אם צריך |
אני לא מסכים עם המון דברים בצבא
אבל הדבר הזה הוא דווקא אחד מהדברים שאני חושב שהם מצוינים
זה מקנה ערך חשוב מאוד לחיילים שכמובן שהם יקחו אותו לחיים בהמשך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מסכים עם המון דברים בצבא
אבל הדבר הזה הוא דווקא אחד מהדברים שאני חושב שהם מצוינים
זה מקנה ערך חשוב מאוד לחיילים שכמובן שהם יקחו אותו לחיים בהמשך |
אם תצטרך להודות בכל מה שהצבא חושב שזה טעות אתה תהרוס לך 3 שנים
בקשר לרועי הוא לא דוגמא טובה אחרי שדיברתי איתו אתמול והבנתי שהוא מורעל טילים אז לא יעזור להתווכח איתו :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר לרועי הוא לא דוגמא טובה אחרי שדיברתי איתו אתמול והבנתי שהוא מורעל טילים אז לא יעזור להתווכח איתו :D |
מה שהבנת מהשיחה איתי זה לא שאני מורעל
אלא שלא מפריע לי לסגור שבתות ושאני לא מסוגל אפילו להסתכל על ג'ובניקים, בטח שלא להיות אחד כזה ;)
אלק אני עושה לשחר זה החינוך שקיבלתי בצבא...
אז הוא עושה לי אני מבין אותך, גם אבא שלי היה קרבי ורצה שאני ילך לקרבי ובלה בלה בלה... איך הצחיק אותי!!
קיצר... אמינות זה ברזל... וגם משמעת... כמה פלצני שזה ישמע זה מה שרוח צה"ל דוגל בו... וזה לא סתם... יש הגיון מאחורי הדברים האלה!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שהבנת מהשיחה איתי זה לא שאני מורעל
אלא שלא מפריע לי לסגור שבתות ושאני לא מסוגל אפילו להסתכל על ג'ובניקים, בטח שלא להיות אחד כזה ;)
אלק אני עושה לשחר זה החינוך שקיבלתי בצבא...
אז הוא עושה לי אני מבין אותך, גם אבא שלי היה קרבי ורצה שאני ילך לקרבי ובלה בלה בלה... איך הצחיק אותי!!
קיצר... אמינות זה ברזל... וגם משמעת... כמה פלצני שזה ישמע זה מה שרוח צה"ל דוגל בו... וזה לא סתם... יש הגיון מאחורי הדברים האלה!! |
אנלא מבין למה אתה לא מ"כ טירונים
דווקא שם הם צריכים שמישו ירעיל אותם |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ושאני לא מסוגל אפילו להסתכל על ג'ובניקים, בטח שלא להיות אחד כזה ;)
|
תעיף מבט בשירות הצבאי שלך בלי טבח או אמל"חיסט. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
תעיף מבט בשירות הצבאי שלך בלי טבח או אמל"חיסט. |
אין לנו אמל"חיה איפה שאני נמצא...
ובשמחה הייתי מעיף מבט בשירות שלי בלי טבח... איזה אוכל גיחאוויווי...
אבל בשבילך אני יחדד את הנקודה שלי...
אני לא מסוגל להסתכל על הדברים שג'ובניקים עושים כמו לדוגמה להסתובב עם חולצה פתוחה לגמרי ומצ'וקמקים לאללה... וכן הלאה...
זה דברים שאני יכול למות מהם!!
אבל לא עקרוני... זה אני...!! :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
מחר אני מסיים תקורסססס
בינתיים קיבלתי אפטר לפניםםםםםםם :D
המפקדת כמעט ביטלה לי תאפטר בגלל שהבאתי מכות לאחד מהקורס
ואחר כך קצין אחד התעצבן למה קראתי לו חייל חחחחחחחח
קיצור כרגיל אני בבית
סיפורים בסוף שבוע :D |
|
|
| Spyder |
i'll agree with wot mosh says....
btw
HELLO israel room...
smooches to all and great big hugs as well
missed ya guys figured i would pop by and say hi!!! |
|
|
| Shahar |
אלללללהההה איזה יום טובבבבב!!!
אחרי 10 שעות של יבוש ושיעמום החליטו ב 6 בערב לתת לנו תהצבות שלנו
קיבלתי יומיות כמו שרציתי והלכנו לחגוג אצל חבר עם מנגל לפניםםםם
אחר כך אני וחבר דפקנו דוך לראות בנות שהוא מכיר ועכשיו אני בבית זז לישון אצל החברה
מה שזין בכל הסיפור שהחבר הכי טוב שלי קיבל הצבה בחצור עם חצאים כמו מניאק
בינתיים הוא קרע את ההצבה למפקד שלב מול הפנים וירק לו על השולחן והוא נפקד ובטח יתקמבן כבר בקרוב
הסמלת שראתה אותי בפלמחים אמרה לי שכשעברתי לידה היא הייתה בהלם שזה אני והייתה גאה שיש לה כזה חייל חתיך :D
שבוע הבא כנראה יוצאים עם המפקדות אז נראה מה יהיה
בינתיים אני נשאר בצבא בלי לעשות בעיות עד שיהיה סיבה לצאת :D |
|
|
| Shahar |
חחחחחחח החיים טוביםםם
אני עושה יומיות
היום הגענו לעשות קלירנס
מגיעים ב 11:30
אומרים לנו לחכות לשלישה שתקלוט אותנו
הולך לפקידה עושה לה תרשמי מספר שהשלישה תבוא תקשרי אלינו נגיע אנחנו רעבים
קיצור נתנה לנו שעה ללכת לאכול+חצי שעה שהוספנו לנו לחפש תחדר אוכל+רבע שעה לחזור
קיצור שעה 1 אנחנו מגיעים מדברים עם השלישה
ואומרים שאנחנו רעבים רצח
שולחת אותה לאכול
חוזרים ב 3
הולכים לנשקיה ולאבטחה מקבלים פס קבוע וסלמאט חחח |
|
|
| yahel222 |
דייייי מזה
איזה ט'רד של צעירים !!!!!!!!!!!
אוגוסט 02 כבוד !!!!!
עוד חודש אני בחוץ
וכל הקרביים סתם אוכלים את הלב !!!
על הגבעה של גבעתי
מתחת לעץ של גולני
יושב הג'ובניק ומזיין את החברה של הצנחן !!!
ולגבי האמינות אז רק שתדעו שבגלל זה קרביים לא יודעים להסתדר
גובניקים לא משנה מה כמעט תמיד ימצאו דרך להיחלץ !!!
ובקשר לצבא ארה"ב אז אתם טועים
אני לא יודע בדיוק מה ההקבלה בדרגות
אבל כמו אצלנו - גם אצלם יש רמטכ"ל
פשוט אצלם הצבא מחולק ל2 - הצי (שכולל את חיל הים וחיל האוויר)
וחי"ר שזה בעצם הנחתים
יכול להיות שיש עוד חלוקות כלומר יותר מ2 (והשאר זה גובניקים)
בכל אופן לכל גוף מפקד משלו - כמו אלוף אצלנו שעונה לרמטכל
ואל תשכחו שגם אצלנו יש אלוף תת אלוף, אל"מ, סגן אלוף ורק אז רב סרן...
ויש גם נגדים |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחח החיים טוביםםם
אני עושה יומיות
היום הגענו לעשות קלירנס
מגיעים ב 11:30
אומרים לנו לחכות לשלישה שתקלוט אותנו
הולך לפקידה עושה לה תרשמי מספר שהשלישה תבוא תקשרי אלינו נגיע אנחנו רעבים
קיצור נתנה לנו שעה ללכת לאכול+חצי שעה שהוספנו לנו לחפש תחדר אוכל+רבע שעה לחזור
קיצור שעה 1 אנחנו מגיעים מדברים עם השלישה
ואומרים שאנחנו רעבים רצח
שולחת אותה לאכול
חוזרים ב 3
הולכים לנשקיה ולאבטחה מקבלים פס קבוע וסלמאט חחח |
אהה
להיות בקייטנה שוב...
בפוסט הבא תספר לנו איך עבדת על המדריכה בשביל לקבל עוד שקית שוקו
:haha: |
|
|
|
|