|
ט'רד צבא (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אין לאף אחד הוכחות
כשהחברים שלי מהחדר למדו לגנוב המב"ס עדיין לא קיבל את הרב"ט שלו
:D
נראה אותך בהזדמנות אני יספר לך חוויות אתה תבין |
אני חושב שכשהמב"ס היה רב"ט אף אחד לא חשב בכלל על האפשרות של להביא את חברים שלך לעולם
ושיהיה להם לבריאות ככה נראית החברה הישראלית
מה זה עוד כמה גנבים...
ישתחררו מה העתיד שלהם?
כלא?
להרצח כי הם יגנבו מהבן אדם הלא נכון?
יש לך עוד רעיון מה העתיד שלהם? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שכשהמב"ס היה רב"ט אף אחד לא חשב בכלל על האפשרות של להביא את חברים שלך לעולם
ושיהיה להם לבריאות ככה נראית החברה הישראלית
מה זה עוד כמה גנבים...
ישתחררו מה העתיד שלהם?
כלא?
להרצח כי הם יגנבו מהבן אדם הלא נכון?
יש לך עוד רעיון מה העתיד שלהם? |
הם לא יגנבו מהבנאדם הלא נכון
שאני יפגושתך אם יבוא לך אני יספר לך כל מיני חוויות מהקורס ותראה שאנחנו לא פראיירים :D
פשוט זה לא לפה
בינתיים שמע קטע שהיה לנו השבוע ובאמת תפסתי מאחד החברים רצח אחרי הקטע הזה
באחד הלילות ישבנו מחוץ לחדרים רוב החברים ואחד מהם החליט להתקשר לחבר אחר שהיה בחדר ולאיים עליו (יש תדבר הזה של חברת פלאפון שאפשר לשנות תקול איתו
קיצור הוא התקשר אמר לו אני רואה אותך אני פותח לך תראש ובינתיים שחבר שלי מנסה להבין מיזה חבר אחר לקח לו תטלפון התחיל לדבר וכשיעני שמע איומים אמר אין בעיה בוא לפה אני מחכה
נתן לו תכתובת של המגורים שלנו ויצא לבד החוצה בלי לדבר יותר מדי
ואז כבר באנו אליו וצחקנו :D
קיצור מבנאדם כזה אני תופס וואלה הוא יצא מהחדר לבד בלי לקרוא לחברים בלי לעשות דאווינים פשוט יצא וחיכה שמי שאיים עליו יבוא אליו כמו גבר
זה מראה לך מי חבר אמיתי שלך ויתן בשבילך הכל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
:conf: |
"אני יודע אתה בטח אומר "עוד פעם הוא והחברים הערסים שלו
אבל זה לא ככה
תחשוב שמתקשרים לאיים עליך וחבר שך לוקח תטלפון והולך לבד למי שאיים עליך בלי לספר לך אפילו
זה חבר אמיתי..
אבל זה רק אחד מהרבה חוויות שהיו לנו
אמרתי כבר שיש דברים לא לפה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
"אני יודע אתה בטח אומר "עוד פעם הוא והחברים הערסים שלו
אבל זה לא ככה
תחשוב שמתקשרים לאיים עליך וחבר שך לוקח תטלפון והולך לבד למי שאיים עליך בלי לספר לך אפילו
זה חבר אמיתי.. |
זאת אפשרות אחת
אפשרות שנייה היא שהוא היה חם על לריב מכות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זאת אפשרות אחת
אפשרות שנייה היא שהוא היה חם על לריב מכות |
אמרתי כבר שזה בטח מה שתגידו
אבל בתור בנאדם שנמצא איתו חודש
ובשבועיים האחרונים נשאר איתו לבד כל לילה לשתות קפה אני אומר לך שלא
הוא אחד החברים ההכי טובים שיש לי בקורס
לפני שבועיים מאז שההורים שלי הביאו לי מלא תיונים התחלנו להכין כל לילה מדורה קטנה ולעשות תה
כל לילה אחרי שכולם נרדמים ונגמר הכיף אנחנו מוציאים כיסאות יושבים על תה
לאט לאט עוד כמה הצטרפו והשבוע בימים האחרונים כבר נשארנו כולם כמעט כל הלילה
השבוע גם הבאנו דיסקמן ורמקולים אז יושבים עם תה או קפה ומוזיקה עד שכבר אין כח
כל מקרה השבוע שבוע אחרון אז יהיה גם אלכוהול :D
מה שבאתי להגיד לך זה שישבתי איתו מספיק זמן לספר ולשמוע סיפורים ממנו והוא לא מחפש מכות אבל לא יוצא פראייר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שחר, מה זה כל הדיבורים האלה על ג'ובניקים שגונבים דברים ומרביצים אחד לשני? :D
סורי אם לא פגעתי בדיוק בנושא, פשוט לא היה לי ממש כוח להתעמק ולקרוא הכל.... אבל זה הרעיון הכללי שקיבלתי.....
בכל מקרה, רציתי לספר לכם שסגרתי עכשיו פעם ראשונה 21.....
ולמרבה הפלא לא היה כ"כ נורא. זה עבר ממש מהר!
רק חבל שבגלל פאקים (הפקרת נשק ואיחור לשמירה) מקצרים לי את החופשה ואני צריך לחזור ביום ראשון לבסיס....
אבל בקטנה. היה סבבה....
אז מה קרה פה ב-3 שבועות האחרונים? הפסדתי משהו? :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שחר, מה זה כל הדיבורים האלה על ג'ובניקים שגונבים דברים ומרביצים אחד לשני? :D
סורי אם לא פגעתי בדיוק בנושא, פשוט לא היה לי ממש כוח להתעמק ולקרוא הכל.... אבל זה הרעיון הכללי שקיבלתי.....
בכל מקרה, רציתי לספר לכם שסגרתי עכשיו פעם ראשונה 21.....
ולמרבה הפלא לא היה כ"כ נורא. זה עבר ממש מהר!
רק חבל שבגלל פאקים (הפקרת נשק ואיחור לשמירה) מקצרים לי את החופשה ואני צריך לחזור ביום ראשון לבסיס....
אבל בקטנה. היה סבבה....
אז מה קרה פה ב-3 שבועות האחרונים? הפסדתי משהו? :) |
שיהיה לך זמן תקרא מחדש מה כתבתי ותבין :D
ואל תחזור יום ראשון לבסיס תחזור כמו כולם ביום שלישי
יתנו לך נזיפה או על תנאי |
|
|
| DjChook |
שחר, אתה יומיים בצבא מה אתה חושב שאתה מבין
אתה ג'ובניק, אתה יכול להשתין על המ"כית שלך ויתנו לך נזיפה
אבל מזה שהוא סגר 21 נשמע כאילו הוא עושה טיפה יותר מ 02... ולכן הוא לא יכול לעשות דברים כאלה
חוץ מזה, בנאדם נורמלי יודע להשלים עם זה שהוא עשה פאק, ומשלם על זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, אתה יומיים בצבא מה אתה חושב שאתה מבין
אתה ג'ובניק, אתה יכול להשתין על המ"כית שלך ויתנו לך נזיפה
אבל מזה שהוא סגר 21 נשמע כאילו הוא עושה טיפה יותר מ 02... ולכן הוא לא יכול לעשות דברים כאלה
חוץ מזה, בנאדם נורמלי יודע להשלים עם זה שהוא עשה פאק, ומשלם על זה |
המפקדת שלי אחת השוות
אם כבר הזכרת אותה השבוע יש שבירת דיסטנס ואחרי כל הסיפורים שסיפרתי לה ולקבן היא חושבת שאני אחד המסכנים ואני מתלבט אם לספר לה שהכל היה חרטות
והכי חזק זה שהשבוע הסמלת שלנו אמרה לי שהיא ראתה אותי במסיבה בפלמחים חחחחחחחחחחחחחחחחח
זה אחרי שאמרתי להם בבסיס שאני שומר שבת ולא יוצא מהבית |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, אתה יומיים בצבא מה אתה חושב שאתה מבין
אתה ג'ובניק, אתה יכול להשתין על המ"כית שלך ויתנו לך נזיפה
אבל מזה שהוא סגר 21 נשמע כאילו הוא עושה טיפה יותר מ 02... ולכן הוא לא יכול לעשות דברים כאלה
חוץ מזה, בנאדם נורמלי יודע להשלים עם זה שהוא עשה פאק, ומשלם על זה |
הוצאת לי את המילים מהפה, חן. תודה רבה
תאכל'ס מגיע לי שיקצרו לי את החופשה.... גם כי הפקרתי אותו פעמיים, וגם כי איחרתי לשמירה בשבת שמ"ר בנוסף לזה...
אז אין מה לעשות, אני אשב יום אחד באוהל ואגרד את הביצים כל היום, זה לא כזה סרט...
ולידעתך שחר, אם אני חוזר ביום שלישי זה מבחינתם נחשב נפקדות כי הפס שלי הוא עד מחר. ככה שיצא שאני הייתי נפקד יומיים ואצלינו מעלים למשפט על זה... והיו דברים מעולם.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הוצאת לי את המילים מהפה, חן. תודה רבה
תאכל'ס מגיע לי שיקצרו לי את החופשה.... גם כי הפקרתי אותו פעמיים, וגם כי איחרתי לשמירה בשבת שמ"ר בנוסף לזה...
אז אין מה לעשות, אני אשב יום אחד באוהל ואגרד את הביצים כל היום, זה לא כזה סרט...
ולידעתך שחר, אם אני חוזר ביום שלישי זה מבחינתם נחשב נפקדות כי הפס שלי הוא עד מחר. ככה שיצא שאני הייתי נפקד יומיים ואצלינו מעלים למשפט על זה... והיו דברים מעולם.... |
גם אצלנו מעלים למשפט
אתה מודה בעובדות אומרים לך שפעם הבאה תקבל עונש ואתה יוצא
מקסיייימום יגידו לך שאם תעשה את זה עוד פעם תיכנס בפנים
אבל זהו
בחיים לא יתנו לך עונש על משפט ראשון |
|
|
|
|