|
NLTA EU-Referendum Exit Poll
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Vandaag mogen we dus stemmen voor de EU grondwet, en het is al tijden bediscussieerd hier op het forum. Nu wordt het tijd voor wat men echt gaat stemmen. En dus, een poll. Geen discussie, puur ja/nee.
Graag ook even posten of je ja of nee hebt gestemd!
Mogelijkheden poll:
1) Ja
2) Nee
3) Ik heb me bewust onthouden van stemming cq BLANCO gestemd
4) Stemmen? Moet dat?
5) Ik mag nog helemaal niet stemmen
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| MaGiK54 |
| Je vergeet de blanco-stem......die je kan doen volgens een collega die net is wezen stemmen.......dus ff nieuwe poll starten.....want ik ga blanco stemmen......want ik ben niet voor of tegen..... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je vergeet de blanco-stem......die je kan doen volgens een collega die net is wezen stemmen.......dus ff nieuwe poll starten.....want ik ga blanco stemmen......want ik ben niet voor of tegen..... |
Dat kan ik zo niet meer doen.
Hou het dan op optie3, wat dan Blanco is ('bewust onthouden van stemmíng'). Weet dat het niet helemaal klopt, maar het moet dan maar.... |
|
|
| TranceZoner |
| Waarschijnlijk toch nee. Als ik daadwerkelijk gestemd heb vanmiddag, zal ik in de andere thread mijn argumentatie laten horen. |
|
|
| Disney |
| Ik ga vanavond voor stemmen. |
|
|
| Disney |
8-8!!!
Gaat het in heel Nederland ook zo spannend worden???
:p
Ik denk het wel eigenlijk. Ik denk niet dat de nee stemmers met de voorspelde overmacht gaan winnen... |
|
|
| Roger |
| hier is het wel spannend ja! maar we zullen zien:p |
|
|
| moogwai |
| Heb net ja gestemd. |
|
|
| Roger |
| neee gaat de verkeerde kant op:( :p |
|
|
|
|