|
OT-Tråden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Spiller tennis :p Har muntlig eksamen om en time, ønsk meg lykke til :D |
Lykke til! Jeg kom opp i skriftlig så jeg har fri helt frem til avlsluttningen nå.
| quote: | Originally posted by Ariah
Pumper også på sats forresten (på hellerud, noen andre som gjør det el?)
|
Jeg pumper på sats sjølyst, har trent der i to år.
| quote: | Originally posted by Netro M
Noen som leser tegneserier her?
|
Digger Pondus, genial tegneserie!:D |
|
|
| DJ_Audun |
| Faen, de helt nye skoene mine ble stjålet på sats idag:whip: :whip: |
|
|
| netroM |
| eeh... trenger man lås til skoene sine rundt om i By'n? |
|
|
| DJ_Audun |
| Ja tydeligvis, de ble stjålet mens jeg trente. Har vært flere skotyveri der tidligere ifølge de ansatte. Syntes nå det er å synke ganske lavt, for man vet jo at de som trener der ikke akkurat har dårlig råd, koster jo over 5 lapper i året å være medlem. |
|
|
| Ariah |
haha, sorry ass. måtte le litt når jeg så det der. Når jeg trente i dag tok jeg faktisk å låste skoa mine i skapet, for første gang.
jævlig kjipt tho :/ |
|
|
| ziddy |
Jaja. En stund siden jeg har posta her men jeg dukker da opp innimellom jeg også.. :rolleyes:
Nå driver jeg og gjør meg ferdig med mitt tredje og siste år på videregående. Har eksamen om to dager i media og kommunikasjon så det blir spenndende. Har også en muntlig eksamen som jeg ikke vet om jeg kommer opp i ennå. Synes eksamen er ganske teit i grunn, at alt liksom skal avgjøres utfra bare en prøve..
Ja, også har jeg trent styrke i litt over to år nå. Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka, men det er jo ikke alltid like lett å følge med da :D hvor ofte trener dere? |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Lykke til! Jeg kom opp i skriftlig så jeg har fri helt frem til avlsluttningen nå. |
Lykke til på skriftlig da, gikk greit på muntlig i dag :) |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by ziddy
Ja, også har jeg trent styrke i litt over to år nå. Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka, men det er jo ikke alltid like lett å følge med da :D hvor ofte trener dere? |
Trener 3-4 ganger i uken vanligvis, men blir litt mer nå før sommeren. Har jo så mye fri nå at jeg skal prøve å få trent hver morgen, hendhåndsvis styrke og løping annenhver gang. Kjører tech-nutrition sitt RYP program nå hvis det er noen som vet hva det er. |
|
|
| Ariah |
| 3-4 ganger i uka for meg og. etter siste eksamen på mandag, skal jeg og gutta pumpe hver dag i ferien, fram til førstegangstjenesten, gjelder å se preppa ut på beach'en vøtt :p |
|
|
| verminator |
hmm
trener styrke fem ganger i uka, en muskelgruppe hver dag :p
trent i ca overkant av 1,5 år,men gått jævlig bra mtp. treningsforhold etc.
tips til de som trener i byn: hvis i sentrumsområdet, så er partner gym på grønland tingen:cool:
sats og sånn kjedepiss er bare møkka møkka og atter møkka :p |
|
|
| Ariah |
Forresten la jeg merke til noe kult under russetiden, en av russebussene kalte seg "Sensation." Det sto på webben deres at de hadde tatt navnet etter verdens største danseevent. Halve bussen var svart, resten hvit.
Eneste jeg la merke til som hadde noe med trance å gjøre, var at de hadde en link til http://www.tiesto.com/ på siden deres under "linker" da. så spørs vel om gutta på bussen var no særlig interessert i edm egetnlig |
|
|
| netroM |
Faen, kom opp i Økonomi Muntlig... men men, bare å sprenglese så går det nok greit...
Hmm.. sendte en mail til Lars Lauvvik angående prisen på EON striper på Avistegnernes Hus 11. Juni (i morgen), og han sa at han tror de blir solgt for rundt 600 kr,- |
|
|
|
|