return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
OT-Tråden (pg. 3)
View this Thread in Original format
Trancenorway
Dæven..dere hørest ut som ein ung sporty student gjeng!! Føler meg litt utrangsjert eg no som passere 30. for 3 dager siden, med gråe hår og kulemage..

gamleheimen next...
DJ_Audun
Allright!! Fikk 5+ på foredrag om emisjons- og absorpsjonsspektre i fysikken i dag!:D

/feriemodus på

Now Playing: Probspot - 1997 - [00:45m of 05:50m/224Kbps/44KHz/9,36 Mb]
DJ_Audun
Jeg har oppkjøring på tirsdag, noen erfarne bilister som har noen tips?
Vet ikke helt om jeg skal glede eller grue meg, det kommer i alle fall til å svi hvis jeg stryker.:confused:
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
Forresten la jeg merke til noe kult under russetiden, en av russebussene kalte seg "Sensation." Det sto på webben deres at de hadde tatt navnet etter verdens største danseevent. Halve bussen var svart, resten hvit.

Eneste jeg la merke til som hadde noe med trance å gjøre, var at de hadde en link til http://www.tiesto.com/ på siden deres under "linker" da. så spørs vel om gutta på bussen var no særlig interessert i edm egetnlig


det var en buss som het infamous, som hadde tidy logoen som logo. en veninne av meg gikk bort å viste fram tidy-strykemerket og bare 'waay, keep it tidy' el no, og de bare 'hæh? wtf er tidy liom' og hun bare 'øøh, logoen på bussen deres' og de bare 'den er fet, en kamerat mekka den'... og så bare nok fjortisspreik nå..

de spilte bare hip hop og dance med en hard house-låt ifra 99 hver time... svette karer..
DJ_Audun
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg har oppkjøring på tirsdag, noen erfarne bilister som har noen tips?
Vet ikke helt om jeg skal glede eller grue meg, det kommer i alle fall til å svi hvis jeg stryker.:confused:


:whip: :whip: :whip: Jeg strøk!:( :( :(
dj_alfi
[QUOTE]Originally posted by DJ_Audun
:whip: :whip: :whip: Jeg strøk!:( :( :( [/QUOTE



LololololOOOOO0000L

hvordan f er det mulig?

når jeg hadde oppkjøring så var sensor ei gammal kjerring som gikk under navnet 'strykejernet'... men jeg stod med glans liom...
netroM
Kjipt ass Audun...:( kjørte du for kjapt ellerno?
DJ_Audun
Nei, jeg fikk en gammal gubbe som tydeligvis er ganske kjent for å stryke mange pga av minimale ting. Jeg strøk fordi at jeg ikke så meg i speilet før signal og før nedbremsing. Tingen er at jeg faktisk så meg mye i speil før nedbremsing, men han påstod at jeg ikke gjorde det. Selv kjørelæreren min klikket på sensoren.
DJ_Audun
quote:
Originally posted by dj_alfi
hvordan f er det mulig?


Over halvparten av alle som kjører opp i Oslo/Bærum stryker første gang da.
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Over halvparten av alle som kjører opp i Oslo/Bærum stryker første gang da.


damn, det er ganske mange... jeg kjørte opp i drammen, som er en vanskeligere by å kjøre enn i oslo. har jobbet ca 1,5 år med å kjøre rundt i oslo (sentrum+omliggende tettsteder) som host host p-vakt... drammen er en krøllete by, mens oslo er logisk bygd opp.. hvis man bare skjønner logikken :P litt stress nå som de bygger overalt da..

DJ_Audun
Jeg kjørte opp i Bærum da.....
Ariah
quote:
Originally posted by dj_alfi
det var en buss som het infamous, som hadde tidy logoen som logo. en veninne av meg gikk bort å viste fram tidy-strykemerket og bare 'waay, keep it tidy' el no, og de bare 'hæh? wtf er tidy liom' og hun bare 'øøh, logoen på bussen deres' og de bare 'den er fet, en kamerat mekka den'... og så bare nok fjortisspreik nå..

de spilte bare hip hop og dance med en hard house-låt ifra 99 hver time... svette karer..


den bussen var fra skolen min ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement