|
OT-Tråden (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| Jepp, da har jeg sett alle ti episodene av sesong 2 med the 4400 også. Ganske spennende, men det kan ikke måle seg med lost.:cool: |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
men det kan ikke måle seg med lost.:cool: |
Definitivt ikke, men fortsatt en bra serie :D Skal se eps 11 om et par minutter, gleder meg :D |
|
|
| Lil-H |
| når er det season 5 av smallville kommer ut? |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Jepp, da har jeg sett alle ti episodene av sesong 2 med the 4400 også. Ganske spennende, men det kan ikke måle seg med lost.:cool: |
Episode 12 kom ut på mandagen da! Mener det skal være siste episode av sesong 2. Har fortsatt igjen episode 6-12 av sesong 2. Må få sett de snart. |
|
|
| DJ_Audun |
| Har sett alle 12 episodene av the 4400 nå. Jeg klikker hvis nr 12 var siste episode ass, var jo så sykt mange teasere i slutten av episoden...:whip: |
|
|
| netroM |
| South Park er tilbake 19. Oktober :D |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Jeg klikker hvis nr 12 var siste episode ass |
Det var den siste. |
|
|
| dj_alfi |
gleder meg til resten av SP episodene ass.. har sett alle sånn minst fem ganger..
hater lost, utrolig teit og langtekkelig.. gi meg heller 24 når som helst.. |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Det var den siste. |
Takk:whip: :whip: |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Takk:whip: :whip: |
No problem :D
:p |
|
|
| DJ_Audun |
| w00t 4 dager til premieren på sesong 2 av lost! Noen andre som gleder seg? |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
w00t 4 dager til premieren på sesong 2 av lost! Noen andre som gleder seg? |
Yeeeees, kommer til å bli konge :D |
|
|
|
|