return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
OT-Tråden (pg. 7)
View this Thread in Original format
DJ_Audun
Jepp, da har jeg sett alle ti episodene av sesong 2 med the 4400 også. Ganske spennende, men det kan ikke måle seg med lost.:cool:
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
men det kan ikke måle seg med lost.:cool:

Definitivt ikke, men fortsatt en bra serie :D Skal se eps 11 om et par minutter, gleder meg :D
Lil-H
når er det season 5 av smallville kommer ut?
moore
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jepp, da har jeg sett alle ti episodene av sesong 2 med the 4400 også. Ganske spennende, men det kan ikke måle seg med lost.:cool:


Episode 12 kom ut på mandagen da! Mener det skal være siste episode av sesong 2. Har fortsatt igjen episode 6-12 av sesong 2. Må få sett de snart.
DJ_Audun
Har sett alle 12 episodene av the 4400 nå. Jeg klikker hvis nr 12 var siste episode ass, var jo så sykt mange teasere i slutten av episoden...:whip:
netroM
South Park er tilbake 19. Oktober :D
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg klikker hvis nr 12 var siste episode ass

Det var den siste.
dj_alfi
gleder meg til resten av SP episodene ass.. har sett alle sånn minst fem ganger..

hater lost, utrolig teit og langtekkelig.. gi meg heller 24 når som helst..
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Mindbreezer
Det var den siste.


Takk:whip: :whip:
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Takk:whip: :whip:

No problem :D



:p

DJ_Audun
w00t 4 dager til premieren på sesong 2 av lost! Noen andre som gleder seg?
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
w00t 4 dager til premieren på sesong 2 av lost! Noen andre som gleder seg?

Yeeeees, kommer til å bli konge :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement