|
OT-Tråden (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
| audun, er det du som kjører pirattaxi for meg på lørdag (sommerparaden) da? ;) |
|
|
| DJ_Audun |
| skulle jeg gjerne gjort om jeg ikke var på vestlandet med familien....:toothless |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Alright...jeg fikk lappen i dag!!!!!:D :D :D
/ut å kjøre |
Grattis, nå blir det vel mye råning?
:p |
|
|
| DJ_Audun |
| blir vel litt begrenset hvor mye råning det blir med familiens stasjonsvogn, men skal i alle fall pumpe opp trance'n når jeg får låne den. |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Jeg kjørte opp i Bærum da..... |
Hvilken sensor hadde du da? g hvor kjørte du? Jeg hadde skikkelig flaks på oppkjøringen min for to år siden. Datoen falt på Fredag 13. og jeg fikk en berykted "kjærring" som sensor. Kjørte fra biltilsynet til Rykkinn og tilbake, det hele tok 35 min. og jeg bestod! |
|
|
| DJ_Audun |
| Jeg kjørte opp fra billingstad. Hadde en helt fersk sensor som var eks kjørelærer (husker ikke navnet), og jeg kjørte en rute inn til majorstuen. Tok vel ca. en time's tid. Eneste tingen å si noe på var at jeg kjørte litt for "kjapt". Dvs at jeg gasset opp litt for kjapt og bremset litt for hardt istedenfor å kjøre "mykt" |
|
|
| moore |
| Hehe, vet hvordan det er.. Har fått den uvanen jeg og.. |
|
|
| Lil-H |
samma har.. det ligge rså naturlig for meg å kjøre akkurat litt for fort. jeg skal ta teori om noen dager så blir det vel også oppkjøring om noen uker, dette foregår altså i tønsberg. så hvis noen har noen gode ideer, fyr løs =)
i sommerferien skulle jeg egentlig ha tatt opp, kjemi, matte og bedøk men har kun fått lest bilteori og litt kjemi.. derfor jeg skal prøve å løsrive meg litt fra datan.. vil nødig ha noen mindre enn 4 i kjemi muntlig, helst 5 eller 6
ok, nåå skal jeg lese
wish me good luck. jeg trenger det =) |
|
|
| Ariah |
YEAAAAH, jeg fikk akkurat The O.C. Sesong 1 på dvd i posten. nå skal jeg faen meg kose meg ass :D venter fortsatt på it's a plastic world og int trance we trust 1 og 2 (treige cdon og amazon :mad: )
PS! selv om man ser på the oc er man ikke en skinkerytter |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Ariah
PS! selv om man ser på the oc er man ikke en skinkerytter |
nei da:p |
|
|
|
|