return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
OT-Tråden (pg. 6)
View this Thread in Original format
Lil-H
ser på det selv jeg :D
DJ_Audun
jeg kan vel innrømme at jeg har tittet på det jeg og...:o
Ariah
27 episoder x 45 min

fra tirsdag kveld til torsdag ettermiddag, har faen ikke gjort annet. Nå er øynene mine firkantet :cool:
Mindbreezer
Noen av dere som ser på The 4400 eller/og Lost?

Sesong 2 av Lost kommer ut i September..whohho :D
Lil-H
oi damn, søstra mi ser på the 4400, hun sier det er ganske rått? nyeste er 209, correct?? jeg får nesten starte å se på det.. lost har jeg ikke sett på non what so ever..

andre serier som jeg følger med på: south park, smallville, the oc, sopranos, friends, viva la bam, jackass...

skulle tro jeg ikke hadde noe liv, men har faktisk det :D
Mindbreezer
Nyeste er 209 ja, 210 kommer ut på søndag :D Du burde følge med på det, det er konge

Heh, har ikke sett South Park på lenge...men har sett alle episodene av Friends tror jeg...

Fresh Prince Of Bel Air, Kongen av Queens og 24 er også good :D

Har et liv jeg også heh :p

Edit: Du bor forresten ikke så langt unna meg :p
Lil-H
javel, jeg har fått med meg at du bor i " location: norway"

men norge er jo for såvidt stort, vil du spesifisere litt?

fresh prince er helt konge.. jeg digger det, enkelt og greit =)

forresten, jeg skal starte å se på taken også, bare få sett å kjøpt den dvd'en. er det bra?
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Mindbreezer
Noen av dere som ser på The 4400 eller/og Lost?

Sesong 2 av Lost kommer ut i September..whohho :D


Jeg har sett sesong 1 av 440 og Lost. Fy faen som jeg gleder meg til sesong 2 med lost, genial serie!:eyes:
Finnes det flere sesonger med the 4400?
Mindbreezer
@ Audun: ja, sesong 2 er "on air". 9 episoder har kommet ut så langt...den 10. kommer ut i morra ;)

Første episode av lost sesong 2 kommer ut den 21. september for å være helt korrekt...+ at dvd'en av første sesong blir released den 6.

@ Lil-H: Veit du hvor Sande ligger hen? Mellom Drammen og Holmestrand...et lite bondeland :p


Taken er greit nok egentlig..det er dritbra handling og sånt..men kan bli kjedelig til tider..men er egentlig verdt å få med seg :)
Lil-H
jeg vet ikke helt hvor sande er, men de andre stedene kjenner jeg til

da ønsker jeg alle på det norske TA forumet god helg :D

alieu
Lost er tidenes beste serie!! men skal ikke glemme Seinfeld og Simpsons!
moore
Ser på 4400 jeg og. Det er sinnsykt spennende! ;) Har de siste episode 6-10 igjen å se på da..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement