|
OT-Tråden (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
| Hvilken skole går du på? |
|
|
| Ariah |
| oslo handelsgym, men går ikke der lenger nå. siste skoledag var torsdag :D |
|
|
| DJ_Audun |
| heh heldiggris, jeg har fortsatt et år igjen på Ullern. Kan jo se det på den lyse siden; jeg har fortsatt russetiden i vente.:D |
|
|
| dj_alfi |
jeg ble ferdig forrige mandag :D yay!
eneste som er igjen er en avsltuning på kveldstid etterfulgt av en fest med gratis alkohol ol. sponset av russekassa :D
skal spille, yay, alltid gøy å slenge på hip hop'en :eek:
jaja, 3000 spenn for å drikke seg full og tulle med jet, og zip på cdj'en er ikke sååå ille da :P |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Ariah
den bussen var fra skolen min ;) |
ikke så mye å være stolt av :P
går på skole med ignorante karer som (mis)bruker en av de feteste logoene noen gang lagd...:D |
|
|
| DJ_Audun |
Hva skal gutta i ferien a? Jeg skal i alle fall til Hersonissos på Kreta sammen med 7 kammerater. Drar i morgen og jeg gleder meg sånn passe heftig nå..:eyes:
Blir 2 uker med med mye solbrenthet og bakrus:p |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Hva skal gutta i ferien a? Jeg skal i alle fall til Hersonissos på Kreta sammen med 7 kammerater. Drar i morgen og jeg gleder meg sånn passe heftig nå..:eyes:
Blir 2 uker med med mye solbrenthet og bakrus:p |
husk å smøre deg godt inn med solkrem :p
btw ...god tur :D |
|
|
| DJ_Audun |
| Går det an!!?? iPod'en min ****** seg opp når jeg skal dra om 5 timer..:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Går det an!!?? iPod'en min ****** seg opp når jeg skal dra om 5 timer..:whip: :whip: :whip: |
Oh...that sucks...Ipod har alltid vært no crap i mine øyne
God reise da ;) |
|
|
| Ariah |
Resten av familyn dro på ferie til Tunisia i går, så et par kamerater har flytta inn hit for en uke. De har til og med fått egen nøkkel :D
Jeg våkna først i dag, hadde bigbrother wakeup call med magik 7 ;) |
|
|
| Mindbreezer |
| Jeg har faktisk ikke sagt hva jeg skal drive med i sommer...vel, jeg skal jobbe i hele juli + bade, chille, venner, tennis osv...skal ikke på noe ferie i sommer...blir vel bare mest chill :D Digg det. |
|
|
| DJ_Audun |
Alright...jeg fikk lappen i dag!!!!!:D :D :D
/ut å kjøre |
|
|
|
|