return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
OT-Tråden (pg. 4)
View this Thread in Original format
DJ_Audun
Hvilken skole går du på?
Ariah
oslo handelsgym, men går ikke der lenger nå. siste skoledag var torsdag :D
DJ_Audun
heh heldiggris, jeg har fortsatt et år igjen på Ullern. Kan jo se det på den lyse siden; jeg har fortsatt russetiden i vente.:D
dj_alfi
jeg ble ferdig forrige mandag :D yay!

eneste som er igjen er en avsltuning på kveldstid etterfulgt av en fest med gratis alkohol ol. sponset av russekassa :D
skal spille, yay, alltid gøy å slenge på hip hop'en :eek:

jaja, 3000 spenn for å drikke seg full og tulle med jet, og zip på cdj'en er ikke sååå ille da :P
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
den bussen var fra skolen min ;)


ikke så mye å være stolt av :P
går på skole med ignorante karer som (mis)bruker en av de feteste logoene noen gang lagd...:D
DJ_Audun
Hva skal gutta i ferien a? Jeg skal i alle fall til Hersonissos på Kreta sammen med 7 kammerater. Drar i morgen og jeg gleder meg sånn passe heftig nå..:eyes:
Blir 2 uker med med mye solbrenthet og bakrus:p
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Hva skal gutta i ferien a? Jeg skal i alle fall til Hersonissos på Kreta sammen med 7 kammerater. Drar i morgen og jeg gleder meg sånn passe heftig nå..:eyes:
Blir 2 uker med med mye solbrenthet og bakrus:p


husk å smøre deg godt inn med solkrem :p

btw ...god tur :D
DJ_Audun
Går det an!!?? iPod'en min ****** seg opp når jeg skal dra om 5 timer..:whip: :whip: :whip:
Mindbreezer
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Går det an!!?? iPod'en min ****** seg opp når jeg skal dra om 5 timer..:whip: :whip: :whip:

Oh...that sucks...Ipod har alltid vært no crap i mine øyne

God reise da ;)
Ariah
Resten av familyn dro på ferie til Tunisia i går, så et par kamerater har flytta inn hit for en uke. De har til og med fått egen nøkkel :D

Jeg våkna først i dag, hadde bigbrother wakeup call med magik 7 ;)

Mindbreezer
Jeg har faktisk ikke sagt hva jeg skal drive med i sommer...vel, jeg skal jobbe i hele juli + bade, chille, venner, tennis osv...skal ikke på noe ferie i sommer...blir vel bare mest chill :D Digg det.
DJ_Audun
Alright...jeg fikk lappen i dag!!!!!:D :D :D
/ut å kjøre
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement