|
gentlemen start your *******ing (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik anders wel |
care to enlighten me? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
care to enlighten me? |
In de tweede pagina op de thread op 't NLTA forum :
| quote: | Originally posted by mellow_head
HOLLAND AND HER MORONIC INHABITANTS WHO GOT NOTHING BETTER TO DO THEN ACTING LIKE A COUPLE OF SMELLY CHEESE-HEADS!!! België rulez, jullie moeten dood!!!:whip: |
|
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
uhm ja.. en? :) |
+1
geen reden om hem te bannen. Remy D heeft nog ergere dingen gezegd over België en hij mag wel lekker doorspammen. als ge daarmee al mensen begint te bannen... :p dan zou half hollands forum gebanned moeten zijn, stelletje flamers daar :p |
|
|
| Xilver |
| Twas ongepast, maar ik heb nergens gezegd dat ik niet vind dat Remy niet zou moeten geband worden. Hij verdient het zelfs meer vind ik. Mr ja... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
+1
geen reden om hem te bannen. Remy D heeft nog ergere dingen gezegd over België en hij mag wel lekker doorspammen. als ge daarmee al mensen begint te bannen... :p dan zou half hollands forum gebanned moeten zijn, stelletje flamers daar :p |
moet zehra hierin gelijk geven :) de dingen die sommige nl ta's posten waren zeker even erg
"wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden..."
"beter sterf je aan je smegma afscheiding in je vulvarand, hoerenjong!!!"
"nog altijd slimmer dan toen jou vader besloot zijn bedorven zaad in die korstenbak van je moeder te spuiten.."
maar goed.. ik kon er wel mee lachen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand...
En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen :conf:
Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
yep, en zie eigenlijk niet in waarom
|
ik eerlijk gezegd wel...
mellow gebruikte ook Caps lock, wat toch helemaal niet geaccepteerd wordt op een forum dacht ik. |
|
|
| Bomar |
och, er mag wel eens wa gezeverd worden, anders wordt het saai;
en die ruzies met de hollanders ben ik al zo gewoon;
vroeger werd ik altijd uitgescholden voor hollander;
ik heb namelijk buiten de belgische ook de nederlandse nationaliteit, maar kben wel geboren in Turnhout |
|
|
| Roger |
het lijkt wel alsof het hier allemaal veel serieuzer wordt genomen, net als bij die balkenellende affaire.. of waren wij nou zo nuchter?:p
ik lach me gewoon kapot om dit soort flames, zolang je maar weet dat het toch niet gemeend is, dan is het alleen maar leuk voor het forum vind ik:) maakt het leuker om te lezen |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Roger
het lijkt wel alsof het hier allemaal veel serieuzer wordt genomen, |
dat lijkt niet zo, dat is zo...
of dat een goeie zaak is, is een andere kwestie natuurlijk.
kvind persoonlijk ook wel dat een ban hiervoor beetje belachelijk is als je bedenkt dat Remy-d niet gebanned is... maar ok whatever :) |
|
|
| X-Tune |
| Hollanders blijven hollanders. Ze smeekten dat ik zou stoppen, en nu hebben ze weer een grote mond. :( |
|
|
|
|