return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
gentlemen start your *******ing (pg. 7)
View this Thread in Original format
pooley
Puur vermaak.
'vechten' op het internet is komisch, hilarisch en absurd.
Dat em gebanned is, zeer flauw en belachelijk.
Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere.

Tis hier te serieus
Kaidreas
quote:
Originally posted by pooley

Mensen pakken veel te snel iets slecht op, beginnen te wenen en ja van het 1ne komt het andere.

Tis hier te serieus

^af en toe, heel af en toe.. komt er toch iets nuttigs uit.

Word Bro
New Wave
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft.:p En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. :p Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. :D Vind ik toch knap :p
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in. :p
Jasperovitsj
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!! :eyes: :p
Bertn
ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders:)
New Wave
quote:
Originally posted by Bertn
ik vond anders dat x-tune best wel zijn mannetje kon staan tegen een gaaanse hoop hollanders:)


Vind je :p?
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jullie gebruiken X-Tune gewoon om de Duitsers terug voorbij te steken!! :eyes: :p


lol
X-Tune
quote:
Originally posted by New Wave
Ik vind het toch wel grappig dat die X-tune hier vol houd dat hij ons in de tang heeft.:p En vooral dat we moesten smeken dat hij zou stoppen. :p Endat terwijl hij elke keer uitgelult wordt. :D Vind ik toch knap :p
We smeken hem juist om te te blijven met zijn IQ gehalte van een rotte kiwi. Zo blijft het nog een beetje druk op NLTA. Anders kakt het zo in. :p



Je denkt en je doet maar wat je wil, maar ik ga mijn tijd nu in mijn studies steken. Doei.
X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
Freezel
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was :D

Pumaz
quote:
Originally posted by Freezel
Bannen is leuk, net nog een zeker iemand in de ETN-chatroom gebanned die dat gister ook al was :D

ke toch niet ? :toothless
Dark Apostle
quote:
Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.



leugenaar!!!!


Op het moment van die post zou je al 4 minuten moeten zijn aan het leren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement