return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
gentlemen start your *******ing (pg. 6)
View this Thread in Original format
Bertn
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Roger
ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien


ela kansloos, hij heeft dat wel goed gedaan gisteren als enige tegen een stel nederlandse heethoofden die eindelijk nog eens los mochten
Roger
quote:
Originally posted by Bertn
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p


welk plan?? om zelfmoord te plegen, belgie te bombardere een muur te bouwen zodat er geen belgen nederland in komen??
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Bertn
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p


zeker met zijn nieuwe film The Goblet Of Fire aan the horizon kan ie wel extra promotie gebruiken binnen zijn kleinburgerlijke scene...















, snel Verlofstadt pimpen om ff langs Balkenende te gaan
Roger
quote:
Originally posted by The_G0dfather
ela kansloos, hij heeft dat wel goed gedaan gisteren als enige tegen een stel nederlandse heethoofden die eindelijk nog eens los mochten


dan kan zn gezicht nog wel kansloos zijn
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Roger
een muur te bouwen zodat er geen belgen nederland in komen??


Goed plan dan kunnen de Belgen ni per ongeluk in dat hellegat sukkelen....zal af en toe wel een baksteentje loszitten voor de kruiden in- en export in eren te houden zekers? :D
The_G0dfather
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é
Dark Apostle
quote:
Originally posted by The_G0dfather
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é


ah...


kwou al een bitsige


"wa?"

posten :D
Roger
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Goed plan dan kunnen de Belgen ni per ongeluk in dat hellegat sukkelen....zal af en toe wel een baksteentje loszitten voor de kruiden in- en export in eren te houden zekers? :D


toch kut als je treinen en scheepvaart door zo'n gat moeten he:clown:
Roger
quote:
Originally posted by The_G0dfather
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é


zn holmaatje meloen_head deed toch trouwens ook mee?


ik moet helaas nu weg maar I'll be back

X-Tune
quote:
Originally posted by Roger
ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien



bol het eens af, ik ben bezig met m'n buziness
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand...
En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen :conf:

Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen...



Om nog even in te haken: Mellow_Head maakt alle NLTA's, wat zeg ik, alle Nederlanders behoorlijk belachelijk. Remy doet dat op 1 persoon terug, en roept geen dingen zoals 'dood'.

Kleine nuance.

Maar oke, remy riep ook gekke dingen. Alleen is dat begonnen als gein, en gaat Mellow_Head er te serieus op in. Punt van verschil. Maar oke, waar er 2 vechten....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement