|
gentlemen start your *******ing (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Roger
ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien |
ela kansloos, hij heeft dat wel goed gedaan gisteren als enige tegen een stel nederlandse heethoofden die eindelijk nog eens los mochten |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Bertn
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p |
welk plan?? om zelfmoord te plegen, belgie te bombardere een muur te bouwen zodat er geen belgen nederland in komen?? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
een zekere Balkenende liet al weten dat hij het een goed plan vond:p |
zeker met zijn nieuwe film The Goblet Of Fire aan the horizon kan ie wel extra promotie gebruiken binnen zijn kleinburgerlijke scene...
, snel Verlofstadt pimpen om ff langs Balkenende te gaan |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ela kansloos, hij heeft dat wel goed gedaan gisteren als enige tegen een stel nederlandse heethoofden die eindelijk nog eens los mochten |
dan kan zn gezicht nog wel kansloos zijn |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Roger
een muur te bouwen zodat er geen belgen nederland in komen?? |
Goed plan dan kunnen de Belgen ni per ongeluk in dat hellegat sukkelen....zal af en toe wel een baksteentje loszitten voor de kruiden in- en export in eren te houden zekers? :D |
|
|
| The_G0dfather |
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é |
ah...
kwou al een bitsige
"wa?"
posten :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Goed plan dan kunnen de Belgen ni per ongeluk in dat hellegat sukkelen....zal af en toe wel een baksteentje loszitten voor de kruiden in- en export in eren te houden zekers? :D |
toch kut als je treinen en scheepvaart door zo'n gat moeten he:clown: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
:rolleyes:
edit: voor de roger bedoeld é |
zn holmaatje meloen_head deed toch trouwens ook mee?
ik moet helaas nu weg maar I'll be back |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Roger
ja pauperdeun kom eens en laat je kansloze gezicht zien |
bol het eens af, ik ben bezig met m'n buziness |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand...
En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen :conf:
Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen... |
Om nog even in te haken: Mellow_Head maakt alle NLTA's, wat zeg ik, alle Nederlanders behoorlijk belachelijk. Remy doet dat op 1 persoon terug, en roept geen dingen zoals 'dood'.
Kleine nuance.
Maar oke, remy riep ook gekke dingen. Alleen is dat begonnen als gein, en gaat Mellow_Head er te serieus op in. Punt van verschil. Maar oke, waar er 2 vechten.... |
|
|
|
|