|
gentlemen start your *******ing (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Wtf ?
Deze thread moest naar de kloten en jullie beginnen over politiek, komaan hou op :p |
|
|
| Dj LPG |
| helpt politiek dan niet alles naar de kloten?:p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Deze thread moest naar de kloten en jullie beginnen over politiek |
idd, your point being...? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Xilver
idd, your point being...? |
I get your point
Never mind :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
nja CD&V komt toch aan de macht als meerderheidspartij bij de volgende verkiezingen ze... Of er moet al een heel groot wonder geschieden:rolleyes: |
ik denk dat dat cordon wel weer wat zou kunnen afbrokkelen ...
maar de vld gaat falen volgende verkiezingen, daar denk'k dat de meesten het wel overeens zijn :p
maar eerlijk gezegd, ik lag echt wel dubbel toen'k de gucht z'n uitspraak over balkende-ellende hoorde :D ... was gewoon grappig, vooral toen ie et ontkende en ze direct erna het bandje met z'n gesprek erop liet horen :D
@LPG :: ze worden idd betaald voor hun verantwoordelijkheden die ze moete nemen ...
but the point being :: ze nemen hun verantwoordelijkheid niet zoals ze zouden moeten, ze maken fouten en doen gewoon verder ... in een bedrijf leidt dat tot *kick*
maarjahhhhh, hetzij zo e :) whatya gonna do ... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
I get your point
Never mind :D |
ik volg den poemy wel eigenlijk.
stopt met over die politiek te zwammen. open ander ff een nieuw topic |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
waarom? deze topic gaat al nergens over dus toch ideaal om hier derin verder over te gaan :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kust mijn testikels eens jij vrouwlijk hondje
:p |
|
|
| djcresto |
| iemand die foto's van Stevaert gezien door de jaren heen vanaf hij bekend politicus is geworden. Van 1998 tot nu lijkt hij echt al afgetakeld. Kzou het leven van een politieker nie onderschatten. Vele van die mannen komen met moeite aan 4 uur slaap per nacht en zien hun vrouw en kinderen amper. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
iemand die foto's van Stevaert gezien door de jaren heen vanaf hij bekend politicus is geworden. Van 1998 tot nu lijkt hij echt al afgetakeld. Kzou het leven van een politieker nie onderschatten. Vele van die mannen komen met moeite aan 4 uur slaap per nacht en zien hun vrouw en kinderen amper. |
toch nog iemand dan die baat heeft bij hun beroep ;) :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
but the point being :: ze nemen hun verantwoordelijkheid niet zoals ze zouden moeten, ze maken fouten en doen gewoon verder ... in een bedrijf leidt dat tot *kick*
maarjahhhhh, hetzij zo e :) whatya gonna do ... |
In de politiek worden ze ook gekickt hoor, het duurt alleen iets te lang meestal en het gebeurt om anderen hun hachje te redden:o bvb met die dioxinecrisis hebben enkele koppen gerold en er zijn nog wel dingen... Maar je hebt wel gelijk dat vaak hun fouten in de doofpot worden gestopt:) |
|
|
| Bertn |
Ff een andere stelling die toch nog enigzins wat met het onderwerp te maken heeft:
een kerel op kot hier verkoopt graag de volgende stelling: "Als we nu eens zouden splitsen van Wallonië en ons bij Nederland voegen, om zo 1 groot nederlandstalig rijk te hebben. Dat zou toch perfect zijn?"
Wat vinden jullie hiervan?:D |
|
|
|
|