|
gentlemen start your *******ing (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing. |
Gij arm schaap toch... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gij arm schaap toch... |
u zei?
 |
|
|
| Dj LPG |
| :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| /neer :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Freezel |
| ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek :D De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Freezel
ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek :D De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee :p |
drummer bij M.I.K.E. :eek: ....nu ben ik wel curieus
maar idd, ik denk dat die dingen supergoed verkopen tijdens het festivalseizoen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
drummer bij M.I.K.E. :eek: ....nu ben ik wel curieus
|
Ivan, drummer van het groepke waar vroeger Peter Evrad ook nog in heeft gezongen. Die drumt al jaren tijdens de live-acts van Mike :) |
|
|
| pooley |
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.
btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten |
|
|
| Kaidreas |
| ^de Peter heeft overlaatst nog de deur van de frituur open gehouden voor mij.. teh kewl :cool: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gij arm schaap toch... |
hij heeft wel een punt natuurlijk |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing. |
OWWHH wat ben jij een grote miet zeg. :D Laat zich eerst 1000 keer uitlullen, zegt vervolgens niets meer en gaat dan met een tactische hint voorstellen om mij te laten bannen. Ik heb je op zeer diplomatieke en politiek correcte wijze onder de tafel gelult en heb je in geen enkele geval een ziekte of zelfs de dood toegewenst dus hou op met je gezwans kerel! Je bent een lachertje! |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by pooley
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.
btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten |
hoogst waarschijnlijk in de betere sexshops... Antwerpe zit er vol van, dus ga daar eens rondneuzen:p |
|
|
|
|