|
gentlemen start your *******ing (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| Ik ben niet helemaal mee met die thread, maar ziet er wel grappig uit:p Maar of ze nu mensen moeten bannen voor die zever... Ze bannen Karel De Gught toch ook niet omdat hij hollanders met Harry Potter vergelijkt enzow?:p |
|
|
| Phortastic |
| ^^ ja ma das VLD he, die mogen alles :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik ben niet helemaal mee met die thread, maar ziet er wel grappig uit:p Maar of ze nu mensen moeten bannen voor die zever... Ze bannen Karel De Gught toch ook niet omdat hij hollanders met Harry Potter vergelijkt enzow?:p |
Het publiek zal Karel De Gucht wel bannen bij de volgende verkiezingen :D |
|
|
| eieregooie |
Ach, die de Gught heeft alleen maar gezegd wat heel Nederland als 3 jaar zegt...
Snap de big deal nie zo... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, die de Gught heeft alleen maar gezegd wat heel Nederland als 3 jaar zegt...
Snap de big deal nie zo... |
als minister van buitenlandse zaken zeg je zo een dingen niet. Maar dat is De Gucht zen 1ste blunder trouwens niet. Das gewoon een onbekwame aap, net zoals heel de VLD trouwens. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Phortastic
als minister van buitenlandse zaken zeg je zo een dingen niet. Maar dat is De Gucht zen 1ste blunder trouwens niet. Das gewoon een onbekwame aap, net zoals heel de VLD trouwens. |
Onbekwaam zou'k de VLD niet direct noemen, toch niet allemaal. Maar ze moeten hier gvd eens stoppen met naar de PS hun pijpen te dansen constant. |
|
|
| Dj LPG |
| nja CD&V komt toch aan de macht als meerderheidspartij bij de volgende verkiezingen ze... Of er moet al een heel groot wonder geschieden:rolleyes: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Rooms-rood; allez, kan er alleen nog door omdat het het meeste linkse is. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
nja CD&V komt toch aan de macht als meerderheidspartij bij de volgende verkiezingen ze... Of er moet al een heel groot wonder geschieden:rolleyes: |
da dachten ze vorige verkiezingen ook...
mensen vergeten heeeeeeeeeel snel. hoe da mogelijk is dont ask me maar tis zo. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Xilver
Onbekwaam zou'k de VLD niet direct noemen, toch niet allemaal. Maar ze moeten hier gvd eens stoppen met naar de PS hun pijpen te dansen constant. |
zever in pakskes, die mannen en vrouwen lachen ons vierkant uit met hoe wij hun circustrukjes geloven. VB is zogezegd een big nono, maar ze krijgen toch schoon geld van de staat. Zover ik weet woont niemand van top-leden in die partij in een bouwval en al dat pseudo gezever tss Vlaanderen en Wallonië is ook maar een excuus om ons belastinggeld op te souperen.
Belgische politiek is een circus vol met klein rotverwende kutbengels. Dat ze die mannen hun pree maar afpakken en politiek op vrijwillige basis maken, dan kunnen ze ook terug hun kloten gaan afdraaien voor hun geld in plaats dat van ons op te souperen aan allerlei reisjes, vergaderingen en "investeringen" |
|
|
| Dj LPG |
| Overdreven zou ik hun loon toch niet noemen hoor, zeker niet van de mensen die in de federale zitten... Je moet er ook rekening mee houden dat ze de verantwoordelijkheid van een heel land op zich dragen en dat het niet enkel een spelletje is dat ze spelen, want wanneer ze een fout maken krijgen ze ook alle verwijten naar zich toegesmeten en moeten ze maar een oplossing vinden... In een bedrijf krijg je toch ook een hoger loon als je meer verantwoordelijkheden hebt? Ik zou niet graag hun verantwoordelijkheid moeten dragen hoor. |
|
|
|
|