|
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ben er 99% zeker wel bij. Tis alleen wel een klote datum zeg... en druk worden zal het zeker.
Hmm...... |
|
|
| Partyhardy! |
Erg vet dat Sasha weer komt en al zo snel! :cool:" maar=>
| quote: | Originally posted by tijs08
Me2! Het leven zit soms mee en soms tegen... maar ja, jammer dit... 1 troost... Sasha in Panama word zoooo ontzettend afgeladen dat het echt niet leuk meer is, toch emre? :) |
echt balen dat jullie dan net gaan :( snik, ik ga jullie missen!
Denk trouwens niet dat het super druk wordt: op een zondag, tot 3 uur, tegelijk met Holden, Fake en Michael Mayer op 5 days Off in de Melkweg, dag na Outdoor etc... althans ik HOOP dat het niet druk wordt ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
echt balen dat jullie dan net gaan :( snik, ik ga jullie missen!
Denk trouwens niet dat het super druk wordt: op een zondag, tot 3 uur, tegelijk met Holden, Fake en Michael Mayer op 5 days Off in de Melkweg, dag na Outdoor etc... althans ik HOOP dat het niet druk wordt ;) |
Laat mij nou in die waan dat het WEL druk wordt! :rolleyes: :confused:
We'll miss U2 in Ibiza joh! :( |
|
|
| Tim81 |
En zo mist iedereen wel eens wat... Ik heb er zin in, duidelijk een goedmakertje voor het gemiste weekend in Londen!!!
Maar ik mag van Emre tot en met 17 juli het woord 'Sasha' niet meer in mijn mond nemen!! |
|
|
| Bouma-Bros |
| Present. :tongue2 |
|
|
| Roger |
| de eerste trein rijd alleen pas om 6:17 terug naar den bosch:( |
|
|
| Ding Chavez |
| Hmm net terug van vakantie en maandag niks te doen dus dit klinkt wel heel erg goed. Nog wel wat mensen zien te vinden die mee gaan want in m'n eentje op en neer rijden is klote, ga ook niet tot 6 uur op een trein wachten... |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Roger
de eerste trein rijd alleen pas om 6:17 terug naar den bosch:( |
Net een voorbeeld aan mij en ga op de fiets! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Net een voorbeeld aan mij en ga op de fiets! :D |
Nou Marc ik hoor het al: Afterparty bij Leon! :D
Of anders bij Djeebie, niet? ;)
Ik ben er ook wel bij i guess. LB dat het zo vroeg is. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LB dat het zo vroeg is. |
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
|
:o |
|
|
|
|