return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ben er 99% zeker wel bij. Tis alleen wel een klote datum zeg... en druk worden zal het zeker.

Hmm......
emre
Tering
Partyhardy!
Erg vet dat Sasha weer komt en al zo snel! :cool:" maar=>

quote:
Originally posted by tijs08
Me2! Het leven zit soms mee en soms tegen... maar ja, jammer dit... 1 troost... Sasha in Panama word zoooo ontzettend afgeladen dat het echt niet leuk meer is, toch emre? :)


echt balen dat jullie dan net gaan :( snik, ik ga jullie missen!

Denk trouwens niet dat het super druk wordt: op een zondag, tot 3 uur, tegelijk met Holden, Fake en Michael Mayer op 5 days Off in de Melkweg, dag na Outdoor etc... althans ik HOOP dat het niet druk wordt ;)
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
echt balen dat jullie dan net gaan :( snik, ik ga jullie missen!

Denk trouwens niet dat het super druk wordt: op een zondag, tot 3 uur, tegelijk met Holden, Fake en Michael Mayer op 5 days Off in de Melkweg, dag na Outdoor etc... althans ik HOOP dat het niet druk wordt ;)


Laat mij nou in die waan dat het WEL druk wordt! :rolleyes: :confused:

We'll miss U2 in Ibiza joh! :(
Tim81
En zo mist iedereen wel eens wat... Ik heb er zin in, duidelijk een goedmakertje voor het gemiste weekend in Londen!!!

Maar ik mag van Emre tot en met 17 juli het woord 'Sasha' niet meer in mijn mond nemen!!
Bouma-Bros
Present. :tongue2
Roger
de eerste trein rijd alleen pas om 6:17 terug naar den bosch:(
Ding Chavez
Hmm net terug van vakantie en maandag niks te doen dus dit klinkt wel heel erg goed. Nog wel wat mensen zien te vinden die mee gaan want in m'n eentje op en neer rijden is klote, ga ook niet tot 6 uur op een trein wachten...
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
de eerste trein rijd alleen pas om 6:17 terug naar den bosch:(


Net een voorbeeld aan mij en ga op de fiets! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Net een voorbeeld aan mij en ga op de fiets! :D



Nou Marc ik hoor het al: Afterparty bij Leon! :D
Of anders bij Djeebie, niet? ;)

Ik ben er ook wel bij i guess. LB dat het zo vroeg is.

tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
LB dat het zo vroeg is.


SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08


:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement