return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 6)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Roger
hoe kreupel ben je dan:p als je er 25min over doet

Haastige spoed is zelden goed... Dat is wat mij ooit is geleerd.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Phortje
[offtopic]
hey haal die foute ASOT banner eens weg :o

En zeg... let jij eens op jezelf!
SnuggLe
Zo, ik ben ook weer in het land of the living....

Heb er zin in, ben er lekker vroeg denk ik! :D
Tim81
:toocool: *PARTYMODE ON* :toocool:
Original
quote:
Originally posted by Tim81
:toocool: *PARTYMODE ON* :toocool:

Dat dacht ik wel, ja!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Original
Dat dacht ik wel, ja!

Gelukkig, heb ik weer 2 man aan wie ik de wiet kan afgeven ;)

Moet wel wat foto's maken, maar dat moet geen probleem zijn :D
Alleen is Sasha niet zo happig op pictures...
Djeebie
Ik pak rond kwart voor 9 de trein. Even langs huis en dan op de fiets naar de Panama. Zal er dan wel rond half 11 zijn ongeveer.

De rij bij het Uitbureau was me donderdag alleen iets te lang, dus ik hoop dat ze bij de deur nog kaarten verkopen :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie
Ik pak rond kwart voor 9 de trein. Even langs huis en dan op de fiets naar de Panama. Zal er dan wel rond half 11 zijn ongeveer.

De rij bij het Uitbureau was me donderdag alleen iets te lang, dus ik hoop dat ze bij de deur nog kaarten verkopen :)

Ik heb maybe gastenlijst over, maar ben er al wat eerder...Als ik iemand dan tref, trek ik die wel mee naar binnen.

"Bram, wie staat er eigenlijk in de 2e zaal?"

Ik zeg FOK die 2e zaal, weet je :crazy: :eyespop: :crazy:

Sashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
SnuggLe
Lijst ZEER GOEDE feesten 2005: Plus 1!

Tering, gezellig goed en gaaf feest! Een (stamp)volle Panama, waar je nog wel wat ruimte om te bewegen had, een zeer in zijn doen zijnde Sasha, een toppubliek, gezellige mensen (veel TA) om je heen, wat wil je nog meer?

Superavond, met Cirez D - Teaser en Tony Senghore - Peace (Sebastian Ingrosso Remix) als 2 toppers! De halve zaal werd ook afgebroken onder Higher Thoughts van Dekay (die Sasha draaide), echt goed! (ja zelfs ik kan ID-en ;), staan beiden op Subliminal Sessions 8, cd 2) Draaide hij Goldfrapp nou nog overigens?

Nu lekker slapen, morgen weer werken :rolleyes:
Glaniskanis
Was relax
Veel TA weer... Jammer dat Ableton niet meewerkte en alles vanaf cd moest... denk dat we daardoor toch nog een paar plaatjes gemist hebben die anders tot de toppers zouden behoren
Nu slapen morgen vast wel meer
Einde met Mr Brightside :eyes: :eyespop: was echt genieten... iedereen meebleren!!

Tim81
Pfffffff, verstandig dat ik vandaag vrij heb genomen... Wat een avond weer! Om te beginnen even bij Panama op het terras zitten met een groep bekenden en dan naar binnen... Dekay warmde de langzaam vollopende zaal op, maar je kon duidelijk merken dat iedereen maar voor 1 man was gekomen: SASHA!
Vanaf het moment, na wat problemen met het aansluiten van zijn spullen, dat hij achter de draaitafels verscheen ging het dan ook echt helemaal los! Panama was deze avond vol met liefhebbers en dat was te merken ook... het dak ging eraf!
Roos22
Zo horen alle avonden dus te zijn! Geweldig.. Ik hoorde Sasha voor het eerst *schaam* en ik weet wat ik gemist heb al die tijd! Wat draait die man goddelijk zeg! Heb van begin tot het eind genoten. Nu nog steeds.
Op het terras begon het al gezellig en binnen ging dat alleen maar verder. Veel TA mensen gezien dus de stemming zat er goed in.

Zo ga weer even verder met chillen en veel nagenieten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement