|
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Wordt een top weekend met Digweed, Underworld en Sasha! :eyes:
|
Zo ga jij 17 juli EN naar Underworld EN naar Sasha? hoe wil je dat gaan doen? :wtf: |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Wilkman
Ik heb vorige kaarten gehaald bij het AmsterdamUitBuro. Kan ook via internet via www.aub.nl Aanvangstttijd is overigens vervroegd tot 21:00u ipv 22:00u.
Wordt een top weekend met Digweed, Underworld en Sasha! :eyes:
grtz
Wilco |
Thnx Wilco! Ga ik je eindelijk weer eens zien dat weekend, been a long time! ;)
Sido |
|
|
| Wilkman |
Hey Sido, zeker een tijd geleden! Ik had je verwacht te zien bij Cattaneo maar dat zat er niet in. Bij Sasha dan maar: ik hoop na Underworld in de HMH nog net de laatste uurtjes van z'n set mee te kunnen pikken. Het lijkt wel Ibiza, teveel goede feesten dat weekend! :crazy:
grtz,
Wilco |
|
|
| SnuggLe |
| Gastenlijst in de pocket! Zin in!!! :crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik moet nog maar eens een kaartje gaan halen... |
|
|
| Edwin B |
| Moet gewoon een goed weekend worden :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Moet gewoon een goed weekend worden :tongue3 |
Ha, dat zeker :D
Ik ben zondag denk ik al vroeg in Amsterdam. Daar even een biertje doen, terras pakken ofzo.
Leon/Djeebie, care to join? |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ha, dat zeker :D
Ik ben zondag denk ik al vroeg in Amsterdam. Daar even een biertje doen, terras pakken ofzo.
Leon/Djeebie, care to join? |
Ik wil wel graag, maar ik zit nog een beetje te twijfelen. Ga volgende week dinsdag op vakantie namelijk en wil wel met een gezond financieel plaatje beginnen. Extrema kwam misschien ook nog in de picture namelijk, omdat ik met Leon mee kan rijden. Laat het later deze week wel even weten :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ha, dat zeker :D
Ik ben zondag denk ik al vroeg in Amsterdam. Daar even een biertje doen, terras pakken ofzo.
Leon/Djeebie, care to join? |
Kan ik nog niks over zeggen... 's avonds ga ik sowieso, maar heb de rest van de planning nog niet helemaal rond. Ik laat het nog wel even weten... |
|
|
| Tim81 |
Wordt zeker vet dit! Maandag lekker vrij genomen na zo'n zwaar weekend...
Maat van me, die de kaarten had besteld, werd gewoon persoonlijk gebeld door Panama om te melden dat de deuren een uur eerder opengaan! Wel netjes... |
|
|
| sndh |
| Er zijn volgens de vriendelijke mevrouw van t uitburo nog voldoende kaarten te krijgen. Ik ben er ook bij, kaartje opgehaald vanochtend :d |
|
|
| Djeebie |
| Vanmiddag maar even m'n kaartje halen dan :) Extrema ging hem al niet meer worden, maar dit kan ik nog wel lijden. |
|
|
|
|