|
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
| Ik heb een kaart over dus wie 'm wil overkopen!!! laat wat van je horen ;) |
|
|
| Esrem |
| Ik ga zondag ochtend op vakantie :( :( |
|
|
| Yarnie |
| Waar kan je precies die kaarten halen, ben vandaag bij de wgk en frs geweest en daar hadden ze ze niet. Staat verder ook niks op panama.nl |
|
|
| Glaniskanis |
Ik ben er ook bij aanwezig... bij gemis aan Extrema moet ik dan toch zeker mn portie prog pakken dit weekend door hiero te zijn!!
Kaarten zal ik wel aan de deur halen denk ik |
|
|
| sndh |
| weet niet of het zondags open is, anders bij Uitburo op het Leidseplein... |
|
|
| Tim81 |
| Na het horen van zoveel lekkere platen van John Digweed kan ik niet wachten totdat Sasha achter de draaitafels staat... Nu lekker slapen, dan morgen naar het strand en 's avonds genieten! Wat een leventje... :toocool: |
|
|
| Divine9 |
| Is er toevallig iemand die na afloop met de auto langs amsterdam cs rijdt? Er gaat namelijk om 3 uur geen bus/tram meer in de nabije omgeving en dat wordt een lange wandeling. ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Divine9
Is er toevallig iemand die na afloop met de auto langs amsterdam cs rijdt? Er gaat namelijk om 3 uur geen bus/tram meer in de nabije omgeving en dat wordt een lange wandeling. ;) |
Aansteller... Het is maar 25min lopen ofzo.... |
|
|
| sndh |
| tis vandaag al!! :eyes: :cool: :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Aansteller... Het is maar 25min lopen ofzo.... |
hoe kreupel ben je dan:p als je er 25min over doet |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Roger
hoe kreupel ben je dan:p als je er 25min over doet |
Whaha! :p nou je moet Leon eens zien na een feestje! :disbelief |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Roger
hoe kreupel ben je dan:p als je er 25min over doet |
[offtopic]
hey haal die foute ASOT banner eens weg :o |
|
|
|
|