|
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| eh, wat zit jij dom te lullen dan?! :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
E, wat zit jij dom te lullen dan?! :rolleyes: |
You got mail ;) |
|
|
| tijs08 |
| DK en Sasha, ik benieuwd of er dan breaks gedraaid gaan worden :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dus :stongue: |
jij blij! :rolleyes: :D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Afterparty bij Leon! :D
|
:wtf: :D
Maar dit ziet er wel heel vet uit, hopelijk komt er niets tussen. heb in ieder gaval vrij gevraagd die maandag. :)
| quote: | | eh, wat zit jij dom te lullen dan?! |
subtiel veranderd :stongue: |
|
|
| sndh |
wwooooooo!!!!!!1111
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Original
subtiel veranderd :stongue: |
Ssssst, er moest wel meer verandert worden ;)
Maar die after gaat goedkomen! Blowen bij Leon! :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou Marc ik hoor het al: Afterparty bij Leon! :D
Of anders bij Djeebie, niet? ;)
Ik ben er ook wel bij i guess. LB dat het zo vroeg is. |
Grapjas...
Hoe wilde je naar mijn huis komen dan? Dat is sowieso al een aardig stukje fietsen vanaf Panama, denk zo'n 40-45min...
Veel wandelplezier! :D |
|
|
| Tim81 |
| Wat is deze thread ver weg gezakt! Voor mij is in ieder geval al een kaart besteld... Lekker na terugkomst van vakantie gelijk feesten op Extrema en Sasha-Dekay in Panama!!!!!!!!! |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wat is deze thread ver weg gezakt! Voor mij is in ieder geval al een kaart besteld... Lekker na terugkomst van vakantie gelijk feesten op Extrema en Sasha-Dekay in Panama!!!!!!!!! |
Waar kan je tickets bestellen / kopen? |
|
|
| Wilkman |
| quote: | | Waar kan je tickets bestellen / kopen? |
Ik heb vorige kaarten gehaald bij het AmsterdamUitBuro. Kan ook via internet via www.aub.nl Aanvangstttijd is overigens vervroegd tot 21:00u ipv 22:00u.
Wordt een top weekend met Digweed, Underworld en Sasha! :eyes:
grtz
Wilco |
|
|
|
|