return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 8)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
WTF deden Gabriel & Dresden daar? :toothless



Je kan niet doorlinken.......
Maareh...deze is het : http://partyflock.nl/photo/176032.html

Zag pas later dat Sander K. er gewoon op staat :D
Freezel
Heeft Sander nou ene kale plek op z'n kop of ligt dat aan mij ;)
Partyhardy!
Erg relaxte avond! :) Vond Sasha weer heerlijk draaien vooral het begin en middenstuk, het einde vond ik niet zo, voor mij hadden die beide Jacques Lu Cont remixen niet gehoeven, ik hou meer van de pompende diepe stijl en denk idd dat door het wegvallen van Ableton we een aantal beauties zijn misgelopen. Verder weinig breaks helaas, vond hem in Londen en Berlijn beter. Anywayz hij draaide weer erg bruut en heb me dik vermaakt! :cool: Verder super sfeer deze keer in de Panama! :toocool:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Matthew Dekay

Fred Numf - Spacedubs (16 Bit Lolitas Remix) :crazy:



Zeer lekker inderdaad! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Verder weinig breaks helaas, vond hem in Londen en Berlijn beter.


Lol, als je dat zo even leest staat dat best uit de hoogte ;)
Wel supercool natuurlijk dat je daar geweest bent!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lol, als je dat zo even leest staat dat best uit de hoogte ;)
Wel supercool natuurlijk dat je daar geweest bent!


haha je kent me toch, ik doe altijd vet uit de hoogte! :clown:
Phortje
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha je kent me toch, ik doe altijd vet uit de hoogte! :clown:

Ook alleen maar omdat je zo hoog springt :p
Original
jaja... dit was echt weer een van die avonden waar je gewoon bij moest zijn. Behalve dan dat ie teenangst niet heeft gedraaid draaide ie weer een strak setje, veel onbekende knallers ook. Vooral een nummer ergens in het midden, hoop die zeker een keer te ID-en.
+ natuurlijk erg gezellig met al die TA's

Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg:
Politie haalde ons in rijd effe voor ons, en ja hoor: STOP POLITIE
(ik denk, lekker dan)
2 Man komen naar de auto
(ik draai me raam open en zeg; ik pak mijn rijbewijs)
waarop die agent zegt (met een beetje een grijns), nee we wilden eigenlijk wat anders
(ik denk... nu komt t hoor)
Een blaastest meneer.... Maar u heeft helemaal niet gedronken
(ik denk... huh? nee klopt/ of ja 1 biertje)
Nou laat maar zitten, en rijd u maar door (maar wel zo overdreven aardig... dat ik gewoon dacht dat ie me belachelijk maakte.)
Maar we konden inderdaad gewoon doorrijden :conf:
..hoe vaag is dat.:wtf:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Original
Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg:
Politie haalde ons in rijd effe voor ons, en ja hoor: STOP POLITIE
(ik denk, lekker dan)
2 Man komen naar de auto
(ik draai me raam open en zeg; ik pak mijn rijbewijs)
waarop die agent zegt (met een beetje een grijns), nee we wilden eigenlijk wat anders
(ik denk... nu komt t hoor)
Een blaastest meneer.... Maar u heeft helemaal niet gedronken
(ik denk... huh? nee klopt/ of ja 1 biertje)
Nou laat maar zitten, en rijd u maar door (maar wel zo overdreven aardig... dat ik gewoon dacht dat ie me belachelijk maakte.)
Maar we konden inderdaad gewoon doorrijden :conf:
..hoe vaag is dat.:wtf:


had je wat lekkere blonde grietjes op de achterbank zitten? :toothless
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Original
Vooral een nummer ergens in het midden, hoop die zeker een keer te ID-en.


Inderdaad dat was echt een gigantische vette plaat! :eyespop:

quote:

Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg...


Wat een vage actie ja, dat ging echt helemaal nergens over! :clown:
New Wave
Ejh onno, hoe kenjij Roos :p?
Dat is een vriendin van een collega van mij. :p
Brammie heeft weer een aantal collegas van mij op de gevoelige plaat gezet, ook mee gesproken hoorde ik :p Wat is het wereldje klein :p

sndh
Zo ik heb het ook goed naar me zin gehad zeg!! Nu pas de kans het hier op te schrijven :) Wat een set!! Hoewel ik het midden van de set redelijk vlak vond, was het einde geniaal!!! 2 platen voor het einde was inderdaad een Underworld plaat, volgens mij alleen niet Two Months Off maar Jumbo. Althans de vocaldeeltjes kwamen zeker uit die plaat... "I need a little sugar..."
Wat een plaat, vond dat de beste van de avond, hoewel het einde natuurlijk ook super was!! :eek:
Glaniskanis
Ik had wat filmpjes gemaakt met mn foon
Dus ik denk die zet ik ff online :) Leon staat er ook nog mooi op haha :p

Kweenie van iedere track wat de ID is maar dat weten we vast met zn allen wel
De kwaliteit van de videootjes is niet zo super maar het was gewoon te donker vaak en er kwam geen stroboscoop bij (of ander wit licht) om het een beetje bij te lichten op de climaxen... Alleen filmpje 3 van Gwen Stefani is het goed te zien hoe het los gaat
Maar tis iig goed genoeg om de sfeer te proeven :D

ID 1
Matthew Dekay - Higher Thoughts (2005 Mix)
Sebastian Ingrosso - Get It Back
ID 2
Underworld - Jumbo (Raggy's Conceptual Remix)
Gwen Stefani - What You Waiting For (Thin White Duke Dub)
Gwen Stefani - What You Waiting For (Thin White Duke Dub)
Gwen Stefani - What You Waiting For (Thin White Duke Dub)
The Killers - Mr Brightside (Thin White Duke Mix)

[edit]
Naam ff aangepast van ID 3
[/edit]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement