|
[17-07-2005] Sasha en Matthew Dekay - Panama (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
WTF deden Gabriel & Dresden daar? :toothless
|
Je kan niet doorlinken.......
Maareh...deze is het : http://partyflock.nl/photo/176032.html
Zag pas later dat Sander K. er gewoon op staat :D |
|
|
| Freezel |
| Heeft Sander nou ene kale plek op z'n kop of ligt dat aan mij ;) |
|
|
| Partyhardy! |
Erg relaxte avond! :) Vond Sasha weer heerlijk draaien vooral het begin en middenstuk, het einde vond ik niet zo, voor mij hadden die beide Jacques Lu Cont remixen niet gehoeven, ik hou meer van de pompende diepe stijl en denk idd dat door het wegvallen van Ableton we een aantal beauties zijn misgelopen. Verder weinig breaks helaas, vond hem in Londen en Berlijn beter. Anywayz hij draaide weer erg bruut en heb me dik vermaakt! :cool: Verder super sfeer deze keer in de Panama! :toocool:
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Matthew Dekay
Fred Numf - Spacedubs (16 Bit Lolitas Remix) :crazy:
|
Zeer lekker inderdaad! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Verder weinig breaks helaas, vond hem in Londen en Berlijn beter. |
Lol, als je dat zo even leest staat dat best uit de hoogte ;)
Wel supercool natuurlijk dat je daar geweest bent! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lol, als je dat zo even leest staat dat best uit de hoogte ;)
Wel supercool natuurlijk dat je daar geweest bent! |
haha je kent me toch, ik doe altijd vet uit de hoogte! :clown: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha je kent me toch, ik doe altijd vet uit de hoogte! :clown: |
Ook alleen maar omdat je zo hoog springt :p |
|
|
| Original |
jaja... dit was echt weer een van die avonden waar je gewoon bij moest zijn. Behalve dan dat ie teenangst niet heeft gedraaid draaide ie weer een strak setje, veel onbekende knallers ook. Vooral een nummer ergens in het midden, hoop die zeker een keer te ID-en.
+ natuurlijk erg gezellig met al die TA's
Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg:
Politie haalde ons in rijd effe voor ons, en ja hoor: STOP POLITIE
(ik denk, lekker dan)
2 Man komen naar de auto
(ik draai me raam open en zeg; ik pak mijn rijbewijs)
waarop die agent zegt (met een beetje een grijns), nee we wilden eigenlijk wat anders
(ik denk... nu komt t hoor)
Een blaastest meneer.... Maar u heeft helemaal niet gedronken
(ik denk... huh? nee klopt/ of ja 1 biertje)
Nou laat maar zitten, en rijd u maar door (maar wel zo overdreven aardig... dat ik gewoon dacht dat ie me belachelijk maakte.)
Maar we konden inderdaad gewoon doorrijden :conf:
..hoe vaag is dat.:wtf: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Original
Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg:
Politie haalde ons in rijd effe voor ons, en ja hoor: STOP POLITIE
(ik denk, lekker dan)
2 Man komen naar de auto
(ik draai me raam open en zeg; ik pak mijn rijbewijs)
waarop die agent zegt (met een beetje een grijns), nee we wilden eigenlijk wat anders
(ik denk... nu komt t hoor)
Een blaastest meneer.... Maar u heeft helemaal niet gedronken
(ik denk... huh? nee klopt/ of ja 1 biertje)
Nou laat maar zitten, en rijd u maar door (maar wel zo overdreven aardig... dat ik gewoon dacht dat ie me belachelijk maakte.)
Maar we konden inderdaad gewoon doorrijden :conf:
..hoe vaag is dat.:wtf: |
had je wat lekkere blonde grietjes op de achterbank zitten? :toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Original
Vooral een nummer ergens in het midden, hoop die zeker een keer te ID-en.
|
Inderdaad dat was echt een gigantische vette plaat! :eyespop:
| quote: |
Verder nog een vage aktie met de politie op de terugweg...
|
Wat een vage actie ja, dat ging echt helemaal nergens over! :clown: |
|
|
| New Wave |
Ejh onno, hoe kenjij Roos :p?
Dat is een vriendin van een collega van mij. :p
Brammie heeft weer een aantal collegas van mij op de gevoelige plaat gezet, ook mee gesproken hoorde ik :p Wat is het wereldje klein :p |
|
|
| sndh |
Zo ik heb het ook goed naar me zin gehad zeg!! Nu pas de kans het hier op te schrijven :) Wat een set!! Hoewel ik het midden van de set redelijk vlak vond, was het einde geniaal!!! 2 platen voor het einde was inderdaad een Underworld plaat, volgens mij alleen niet Two Months Off maar Jumbo. Althans de vocaldeeltjes kwamen zeker uit die plaat... "I need a little sugar..."
Wat een plaat, vond dat de beste van de avond, hoewel het einde natuurlijk ook super was!! :eek: |
|
|
|
|