|
Fok Tour 2005 Manager
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| ik doe mee, maak later een team. palende kikkers |
|
|
| BaRTeZ |
| deed al mee, maar nu ook met nlta :) |
|
|
| BaRTeZ |
hey jp, het is trouwens wielrennen he
geen formule 1
Favoriete team: Ferrari
Favoriete renner: Schumacher
Favoriete etappe: Franchorchamps
Voorspelde winnaar: Schumacher
:toothless |
|
|
| @win |
| I zoek nog een poultje om mee te doen, misschien is dit een optie. U bent allen gewaarschuwd want ik ben een die hard wielerfreak! :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| Wielrennen is dus echt 1 van die weinige sporten die mee niets doen. Ik ga voor een plekje bij de top 3 onderaan :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
I zoek nog een poultje om mee te doen, misschien is dit een optie. U bent allen gewaarschuwd want ik ben een die hard wielerfreak! :cool: |
x2
Ik heb mijn hele strategie al klaar. Ik ga asskicken, en zeker bij de eerste 2 eindigen van de poule. Mark my words ;) |
|
|
| Jappio |
| Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen. |
|
|
| Jappio |
| Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen. |
Is lastig. Na de 3e etappe een wissel (1 toprenner, 2x gewoon) en na de 9e. Pas daarna heb je je berggeiten nodig, dus no need om nu al Basso etc in je team te hebben. ;) |
|
|
| Jappio |
Ronde Begin wisselperiode Einde wisselperiode Etappes in de ronde
1 25 juni 2 juli 00:00 1,2,3
2 3 juli 6 juli 00:01 5,6,7,8,9
3 7 juli 12 juli 00:01 10,11,12,13,14,15
4 13 juli 19 juli 00:01 16,17,18
5 20 juli 22 juli 00:01 19,20,21
Aangezien ik van 4 juli tot 14 juli weg ben gaat me dat niet lukken hehe. Ik zoek wel een tourpoule waar je maar 1 x een team hoeft te maken. Gaan we die is ff domineren (A) |
|
|
|
|