return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Fok Tour 2005 Manager
View this Thread in Original format
jp
http://sport.fok.nl/wielrennen/nieuws/15549

subleague: tranceaddict
password: nlta

veel succes :D
Remy D
ik doe mee, maak later een team. palende kikkers
BaRTeZ
deed al mee, maar nu ook met nlta :)
BaRTeZ
hey jp, het is trouwens wielrennen he

geen formule 1


Favoriete team: Ferrari
Favoriete renner: Schumacher
Favoriete etappe: Franchorchamps
Voorspelde winnaar: Schumacher

:toothless
@win
I zoek nog een poultje om mee te doen, misschien is dit een optie. U bent allen gewaarschuwd want ik ben een die hard wielerfreak! :cool:
Asperge
Fok down:whip:
Dj Lex
Wielrennen is dus echt 1 van die weinige sporten die mee niets doen. Ik ga voor een plekje bij de top 3 onderaan :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by @win
I zoek nog een poultje om mee te doen, misschien is dit een optie. U bent allen gewaarschuwd want ik ben een die hard wielerfreak! :cool:


x2
Ik heb mijn hele strategie al klaar. Ik ga asskicken, en zeker bij de eerste 2 eindigen van de poule. Mark my words ;)
Jappio
Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen.
Jappio
Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen.

SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Ik zal ff kijken hoe die wisselperiodes precies zijn. Zit de eerste 2 weken van de tour namelijk in frankrijk (wielrennen in de alpen :), pakken nog wel een touretappe mee over de galibier) en moet ff kijken of het dan lukt om te wisselen.


Is lastig. Na de 3e etappe een wissel (1 toprenner, 2x gewoon) en na de 9e. Pas daarna heb je je berggeiten nodig, dus no need om nu al Basso etc in je team te hebben. ;)
Jappio
Ronde Begin wisselperiode Einde wisselperiode Etappes in de ronde
1 25 juni 2 juli 00:00 1,2,3
2 3 juli 6 juli 00:01 5,6,7,8,9
3 7 juli 12 juli 00:01 10,11,12,13,14,15
4 13 juli 19 juli 00:01 16,17,18
5 20 juli 22 juli 00:01 19,20,21


Aangezien ik van 4 juli tot 14 juli weg ben gaat me dat niet lukken hehe. Ik zoek wel een tourpoule waar je maar 1 x een team hoeft te maken. Gaan we die is ff domineren (A)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement