|
קריסת מערכות מלאה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
ואיי ואיי מצב לא נעים בכלל
תרגיש טוב |
|
|
| coby |
Dammmmmmmm
זה נשמע כואב
תרגיש טוב אחי... |
|
|
| cluBBer |
וואי
תרגיש טוב גבר |
|
|
| Glenn-Holmes |
| תרגיש טוב חן... עד כמה שכואב לי נראה לי שמתישהו כשתבריא זה יהפוך לבדיחה בטרד הבלתי נגמר שלי.... אבל עד אז קודם תתאושש |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תרגיש טוב חן... עד כמה שכואב לי נראה לי שמתישהו כשתבריא זה יהפוך לבדיחה בטרד הבלתי נגמר שלי.... אבל עד אז קודם תתאושש |
תזהר הוא עוד ישתין עלייך
סתם חן אתה מלךך |
|
|
| DjChook |
אילן לצחוק על זה עכשיו זה חוסר כבוד
לצחוק על זה אח"כ זה בדיחה שחורה... :wtf:
בכל מקרה, מסתבר שבמשך כל השנים האלה שאתם השתנתם בקלות ולי היה טיפה קשה, חשבתי זה בגלל שלכולם קשה...
אז במשך שנים כבר זה נסתם ונסתם, עד ששבוע שעבר זה נסתם סופית |
|
|
| Segev |
| ואי איזה בעסה אחי תרגיש טוב והחלמה מהירה.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז במשך שנים כבר זה נסתם ונסתם, עד ששבוע שעבר זה נסתם סופית |
מה גורם לזה להיסתם?...
מה זה כמו אבנים בכליות או שזה לא קשור?
:p |
|
|
| DjChook |
| הם לא יודעים עדין :/ |
|
|
| Sniper |
| תרגיש טוב חנצ'וק:] |
|
|
| m0sh |
חנצ'וק תרגיש טוב!
יהיה טוב
פשוט תפתח את החנות מעכשיו אולי לא יסתם
:P |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
פשוט תפתח את החנות מעכשיו אולי לא יסתם
:P |
דביל
מחר אני נוסע לד"ר מומחה בירושלים (אורן - שערי צדק) שיבדוק אותי בפעם הראשונה ואז עוד שבועיים בעיקרון אני אמור להתאשפז אצלו |
|
|
|
|