return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
קריסת מערכות מלאה (pg. 2)
View this Thread in Original format
sh33p
ואיי ואיי מצב לא נעים בכלל
תרגיש טוב
coby
Dammmmmmmm

זה נשמע כואב


תרגיש טוב אחי...
cluBBer
וואי
תרגיש טוב גבר
Glenn-Holmes
תרגיש טוב חן... עד כמה שכואב לי נראה לי שמתישהו כשתבריא זה יהפוך לבדיחה בטרד הבלתי נגמר שלי.... אבל עד אז קודם תתאושש
yaman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תרגיש טוב חן... עד כמה שכואב לי נראה לי שמתישהו כשתבריא זה יהפוך לבדיחה בטרד הבלתי נגמר שלי.... אבל עד אז קודם תתאושש


תזהר הוא עוד ישתין עלייך


סתם חן אתה מלךך
DjChook
אילן לצחוק על זה עכשיו זה חוסר כבוד
לצחוק על זה אח"כ זה בדיחה שחורה... :wtf:


בכל מקרה, מסתבר שבמשך כל השנים האלה שאתם השתנתם בקלות ולי היה טיפה קשה, חשבתי זה בגלל שלכולם קשה...

אז במשך שנים כבר זה נסתם ונסתם, עד ששבוע שעבר זה נסתם סופית
Segev
ואי איזה בעסה אחי תרגיש טוב והחלמה מהירה..
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
אז במשך שנים כבר זה נסתם ונסתם, עד ששבוע שעבר זה נסתם סופית


מה גורם לזה להיסתם?...

מה זה כמו אבנים בכליות או שזה לא קשור?
:p
DjChook
הם לא יודעים עדין :/
Sniper
תרגיש טוב חנצ'וק:]

m0sh
חנצ'וק תרגיש טוב!
יהיה טוב
פשוט תפתח את החנות מעכשיו אולי לא יסתם
:P
DjChook
quote:
Originally posted by m0sh

פשוט תפתח את החנות מעכשיו אולי לא יסתם
:P


דביל

מחר אני נוסע לד"ר מומחה בירושלים (אורן - שערי צדק) שיבדוק אותי בפעם הראשונה ואז עוד שבועיים בעיקרון אני אמור להתאשפז אצלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement