|
קריסת מערכות מלאה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| ואללה גל אתה אחד האנשים היותר מוזרים שאני מכיר.. |
|
|
| DjChook |
השטף דם שהיה לי באיזור האשכים מתחיל לנזול החוצה
זה טוב, אבל זה באסה כי אני מרגיש כמו מחזור.
בכלל ביומיים האחרונים הרגשה כללית פחות טובה, אבל יהיה טוב, אני בטוח |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| תרגיש טוב...!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש לי בחילה....
אני מקווה שהכל יהיה טוב אחי...
בסופו של דבר זה נחשב להצלחה הניתוח שעברת? |
|
|
| DjChook |
מצטער שהבחלתי אותך
אמממ לא יודעים עדין
ביום חמישי אני בביקורת לראות מה נסגר עם התפרים
ויום רביעי אחרי זה, בודקים פעם ראשונה .. יעני מוציאים את הקטתר ואני מנסה להשתין |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
מצטער שהבחלתי אותך
אמממ לא יודעים עדין
ביום חמישי אני בביקורת לראות מה נסגר עם התפרים
ויום רביעי אחרי זה, בודקים פעם ראשונה .. יעני מוציאים את הקטתר ואני מנסה להשתין |
שיהיה רק בהצלחה אחי!
זה נשמע כמו חוויה מאוד לא נעימה (בלשון המעטה) כל הסיפור שעברת עד כה
מקווה שזה מתקרב לפתרון שיאפשר לך להניח תבעיה הזו בצד |
|
|
| coby |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
אחחחח.. כואףף !
מקווה שתחלים בקרוב אחי.. |
|
|
| DjChook |
חברים יקרים
אני נוסע עכשיו לירושלים לעוד אישפוז
אי אפשר להגיד שהוא יותר חשוב מהניתוח
אבל מחר, בשעה 12, אני אעלה על הכונה של הרנטגן,
ישלף לי הצינור, ובעזרת דם יזע ודמעות בפעם הראשונה מזה 141 ימים
אני אנסה להשתין......
בתקווה שזה יעבור חלק ויצא לי שתן, אני אשאר עוד יומיים בבית חולים לבדיקות, וביום שישי אם הכל יהיה בסדר, ישלפו לי גם את הצינור מהבטן
וישלחו אותי הביתה.. להתחיל את החיים מהתחלה =]
תחזיקו אצבעות. |
|
|
| bekol ram |
הגיע הזמן שזה יגמר
מחזיק לך אצבעות,
.תהיה חזק |
|
|
| m0sh |
| זה נשמע כל כך כואב שאתה אומר את זה...בהצלחה!! אני מקווה שתצליח!!! |
|
|
|
|