return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
קריסת מערכות מלאה (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sniper
רפואה שלמה אח שלי..
אוהב אותך
luckystrike
אחי איזה סרט רע :(

אתה בבית ?
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי איזה סרט רע :(

אתה בבית ?


מה חשבת שלחו אותו לאבטש? :D
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי איזה סרט רע :(

אתה בבית ?


כן , רוב הזמן
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
כן , רוב הזמן


בדוק פי אם אח שלה :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
כן , רוב הזמן


תכלס לאן כבר אפשר ללכת עם צינור שמחובר לך לבטן....
DjChook
הייתי עכשיו ברדבול פלוגטג :)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
הייתי עכשיו ברדבול פלוגטג :)


איך היה?
DjChook
חבר'ה מצטער שלא הייתי פה בתקופה האחרונה, פשוט בימים האחרונים לא הרגשתי טוב, ביום שישי זה התפרץ והגעתי לחום של 39.6 שבמצבי זה נורא ביותר

אז נסענו לבית חולים בירושלים כי שם מנתחים אותי.... ומטפלים בי ואני עדין פה
(נכנסתי דרך המחשב הנייד עם הפלאפון נוקיה ב BLUTOOTH)
פלאי הטכנולוגיה..

קיצר אז אני יותר טוב, הזריקו לי אנטיביוטיקה לוריד ובסוף יהיה בסדר....

שמרו על עצמכם, לא עיינתי בעמודים, אין לי ככ כח

מקווה שלא פספסתי שום דבר חשוב, תהיו חזקים בריאים

יהיה בסדר. בסוף . גם איתי...

קצת שבוז, אבל מקווה שיהיה בסדר,
צ'וק
Dj Alex (ISR)
תרגיש טוב אחי..

DjChook
One week 2 go.... :/
DjChook
חבר'ה אני מתאשפז מחר, ואני לא בטוח אם אני אהיה פה עד יום שלישי שהוא היום של הניתוח שלי

בכל מקרה רציתי להגיד בלי שום קשר שאני אוהב אותכם, ואתם באמת בית בשבילי

תשמרו על עצמכם, ואני מקווה לצאת בריא וחזק מהניתוח ..

חושב גם עליכם ברגעים קשים אלו

לילה טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement