|
קריסת מערכות מלאה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
רפואה שלמה אח שלי..
אוהב אותך |
|
|
| luckystrike |
אחי איזה סרט רע :(
אתה בבית ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי איזה סרט רע :(
אתה בבית ? |
מה חשבת שלחו אותו לאבטש? :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי איזה סרט רע :(
אתה בבית ? |
כן , רוב הזמן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן , רוב הזמן |
בדוק פי אם אח שלה :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן , רוב הזמן |
תכלס לאן כבר אפשר ללכת עם צינור שמחובר לך לבטן.... |
|
|
| DjChook |
| הייתי עכשיו ברדבול פלוגטג :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
הייתי עכשיו ברדבול פלוגטג :) |
איך היה? |
|
|
| DjChook |
חבר'ה מצטער שלא הייתי פה בתקופה האחרונה, פשוט בימים האחרונים לא הרגשתי טוב, ביום שישי זה התפרץ והגעתי לחום של 39.6 שבמצבי זה נורא ביותר
אז נסענו לבית חולים בירושלים כי שם מנתחים אותי.... ומטפלים בי ואני עדין פה
(נכנסתי דרך המחשב הנייד עם הפלאפון נוקיה ב BLUTOOTH)
פלאי הטכנולוגיה..
קיצר אז אני יותר טוב, הזריקו לי אנטיביוטיקה לוריד ובסוף יהיה בסדר....
שמרו על עצמכם, לא עיינתי בעמודים, אין לי ככ כח
מקווה שלא פספסתי שום דבר חשוב, תהיו חזקים בריאים
יהיה בסדר. בסוף . גם איתי...
קצת שבוז, אבל מקווה שיהיה בסדר,
צ'וק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| תרגיש טוב אחי.. |
|
|
| DjChook |
| One week 2 go.... :/ |
|
|
| DjChook |
חבר'ה אני מתאשפז מחר, ואני לא בטוח אם אני אהיה פה עד יום שלישי שהוא היום של הניתוח שלי
בכל מקרה רציתי להגיד בלי שום קשר שאני אוהב אותכם, ואתם באמת בית בשבילי
תשמרו על עצמכם, ואני מקווה לצאת בריא וחזק מהניתוח ..
חושב גם עליכם ברגעים קשים אלו
לילה טוב |
|
|
|
|