return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
קריסת מערכות מלאה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
בהצלחה חן
DjChook
אוקי, למי שמתעניין:

ב 10.8 יש לי בדיקה ראשונה
ב 24.8 נוספת
ואז יחליטו אם מנתחים או מנסים קודם לצנטר

בכל מקרה, שתי הפעולות יוכלו לקרות רק בעוד שלושה חודשים, אחרי החגים

עד אז , אני בעיקרון בבית.
:/
coby
מקווה שתחלים מהר
DjChook
עדכון נוסף:

עשו לי את הבדיקות, גילו שיש לי הרבה בעיות בצינור השתן, למזלי רק בחלק שבפנים, אז בנובמבר אני נכנס לניתוח מסובך של 6-7 שעות
בתקווה שאני אצא ממנו בריא ושלם

מבחינת הצבא, קיבלתי פרופיל 24 לשנה.... נראה כמה זמן יהיה לי כח לשבת בבית. רק הזין זה שצריך להשתחרר, להחזיר מדים וכו'.

לאב יו אול. תהיו חזקים איתי ;)
m0sh
פשי בהצלחה!
ופרופיל 24 לפנים
השאלה אם זה דבר שהתחיל בצבא או שמופיע לך בתיק הרפואי לפני...
אתה יכול לקבל אחוזי נכות...

אבל קודם כל תעבור את הניתוח בשלום!
זה מה שחשוב
שיגדילו לך באותו זמן :P
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
רק הזין זה שצריך להשתחרר


לא הבנתי
רק הזין זה שצריך להשתחרר זאת אומרת בניתוח הזין צריך להשתחרר
או שזה זין שאתה צריך להשתחרר :D

מעין הלצת יש לי יש לי מיתולוגית

ועכשיו ברצינות שיהיה בהצלחה!

לפחות יהיה לנו מוד פעיל כל הזמן הזה (חחח בטוח תאהב אותי יותר אחרי האמירה הזו - ממש מתחשב מצידי)
KrazyDJs
רק בריאותת חנושש, בהצלחה בניתוח :D
Sm0keMachine
אופס פיספסתי את הט'רד הזה

בכל מקרה - חן תהיה בריא
מזל טוב על השחרור הזמני;)
שיהיה בהצלחה..


ולא ידעתי שיכול להיות כזה דבר שנסתם הצינור.. הזוי לגמרי :wtf:
Shahar
חן מה חדש עם זה?
ספר קצת
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
חן מה חדש עם זה?
ספר קצת


מה ת'דפוק ? רשמתי אתמול מה חדש...

ואילן, שתי נקודות

§chop¥
וואי אחי תרגיש טוב...
שכל הדבר הזה יעבור כמה שיותר מהר
YoraY
חןןןןןן!!!!! אחי תהיה בריא כבר אמןןן


מניאק שנה גימלים


שתדל לעשות פנאן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement