|
קריסת מערכות מלאה (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| ומתי הוא חוזר אלינו? |
|
|
| DjChook |
היום,
טיפה רקע:
התאשפזתי ביום שני שבוע שעבר, התחלית אנטיביוטיקה
ביום שלישי בבוקר נכנסתי לניתוח בהרדמה מלאה של 5.5 שעות ושהתעוררתי הייתי מסטול טילים, עם מלא תפרים בשוע, ובצד ימין של הפה (עד עכשיו קשה לי לאכול).
הרופא בעצם חתך לי חלק מהצינור שופכה, והכניס במקום צינור שהוא בנה מהרירית שהוא הוציא לי מהפה... ואת שאר החלק הבעייתי הוא פשוט עיצב מחדש עם מה שהיה שם ככה שהצינורית שופכה שלי עכשיו אמורה להיות תקינה.
כשקמתי מהניתוח החיים לא היו פשוטים, ועד יום שישי בבוקר (זה אומר שלושה ימים) נאסר עלי לקום מהמיטה. זאת אומרת ששכבתי כמו מת שלושה ימים.
כשקמתי, גיליתי שיש לי בצקת באשכים והם גדולים פי 3 מהנורמל (מהדברים שרואים בRIPLEY'S נשבע לכם) אבל אחרי יומים זה ירד, והתחילו לי שטפי דם באשכים, והם נהיו שחורים/כחולים/אדומים .. כמו פנס בעין.
ואז התחילו הצרות שהם ממש התחילו לכאוב לי ביום ראשון ,
אתמול עשו לי אולטרה סאונד אשכים וגילו שהתפתחה לי גם דלקת באשך ימין ומשם הכאבים הבלתי נסבלים.. אז השאירו אותי עוד יום
ועכשיו אני בבית על משהו כמו 10 כדורים ביום ושני צינורות! תקועים בגוף
אחד שממנו אני משתין ואותו כולם מכירים,
והשני בבולבול, כמו גבס לניתוח
מוציאי לי את הצינורות ב 7.12 ואז אני אנסה פעם ראשונה להשתין
תודה על ההתיחסות חברים. מוש אתה תותח.
מקווה שלא הרסתם לי את הבית פה , תהיו בריאים ואני מקווה שגם אני. |
|
|
| warpedd_ |
חן פעם ראשונה שאני שומע על הסיפור
תהיה בריא אחי
החלמה מהירה
:)
אני מקווה שהעסק לא נדפק יותר מדי
תחשוב שזה עונש על כל הבילויים שלך עם רועי בנאפה
..
סתם בצחוק;) :D |
|
|
| Sm0keMachine |
פשש אחי באלגן..
תרגיש טוב..:sadgreen:
מהיום אני יותר יעריך את האשכים שלי ! |
|
|
| DjChook |
| תומר, שתבין שיומיים אחרי הניתוח היו לי אשכים כמו לדבר הזה בחתימה שלך |
|
|
| Segev |
חח תרשה לי לצחוק..
היית קורא לאחות שתעשה לך איזה סידור שם :D
תרגיש טוב אחי ומקווה שתצליח להשתין בלי בעיה.. |
|
|
| Sniper |
| תרגיש טוב אח יקר שלי:] |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
תומר, שתבין שיומיים אחרי הניתוח היו לי אשכים כמו לדבר הזה בחתימה שלך |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "הדבר הזה..."ד
הלה חן יא צ'וקי בוקי תעביר תזמן בקלאב טראנס וסרטים אחי...
ותהיה בריא ותחזור אלינו שלם ואני משתתף בבעסתך כי יצא לי להיות חולה בעל מוגבלות בתנועה וכאלה וזה ממש בעסהההה
יאללה שייגמר כבררררררר!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
הדלקת נסוגה, פחות כואב לי באשכים, אבל עכשיו יש לי עצירות מטורפת
ואני צריך חומרים משלשלים :/
אתם יודעים מה אני חושב, הייתי צריך לכתוב בלוג :) |
|
|
| m0sh |
חחח אז מה יש לך עוד חור בפה?
אני רואה לא היית צריך להגיע לגהנום בשביל זה :P |
|
|
| Flotser |
חחחחחחח חן ראסמי מתאים לזה בלוג :p
היה לי די קשה לקרוא את ההדועה אחת לפני שהסברת על הניתוח...
זה נשמע בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל בכלל לא נעים ...
ואתה פשוט מלך שתאה נשאר אופטימי ועם חוש הומור ומעדכן אותנו,
תהיה בריא חן!!! |
|
|
| DjChook |
אולי אני בכל זאת אכתוב את זה עכשיו, כאילו אני חווה את זה מחדש
בכל מקרה , היום אני מרגיש הרבה יותר טוב
כנראה שהדלקת נסוגה..
עדין מוזר לי הקטתר שבבולבול
כי זה מוזרל הגיע לזיקפה ולראות את הזין מתפתל מסביב לצינור אחר, וזה גם לא ממש נעים, ויוצר גירוי שמוביל לדם מהפין... ואני צריך לשייף אותו עם משחה שיחליק טוב על הקטתר, קיצר סרט
יהיה טוב. |
|
|
|
|