return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
קריסת מערכות מלאה (pg. 5)
View this Thread in Original format
m0sh
תשמור על עצמך חן!
Sniper
שיהיה ניתוח מוצלח אחי...
תחזור מהר:]
KrazyDJs
רפואה שלמה אחי, כולנו מקווים שתעבור את הניתוח בהצלחה ותחזור אלינו !
DjChook
טוב אז מסתבר שהיום הזה היה סתם יום בירוקרטי
דיברתי עם המנתח.. עם המרדים.. כולם הסבירו לי כמה אני הולך לסבול

מסתבר שהניתוח חייב להתבצע על קיבה ריקה, אז מחר בערב יעשו לי חוקן טוב :)

קיצר חברים, אז אני היום בבית, מחר ב 14:00 אני שוב בבית חולים לאשפוז כבר לפני הניתוח שביום שלישי בבוקר...
Segev
שהיה בהצלחה ושיעבור מהר תסתכל על זה ככה ביום רביעי הכל כבר מאחוריך :D
yaman
שיהיה בהצחלה ורפואה שלמה
bekol ram
רפואה שלמה אחי.
:)תהיה אופטימי, אל תתיאש לרגע
Dj Black
תרגיש טוב
והחלמה מהירה

:)
Flotser
חן!!!!!

שהניתוח יעבור בקלות ובהצלחה,
שתמשיך להיות אופטימי כמו שאתה עכשיו

החלמה מהירה!
Glenn-Holmes
חוש הומור זה כלי חשוב בהתמודדות עם כאב ושמרת כל התקופה פה על הכלי הזה
מי יתן והכל יעבור בהצלחה כי כבר נמאס להסתלבט עליך ועל המצב שלך
:D

סתם אחי באמת שיהיה רק טוב ושבעוד שנה זה יהיה רק נוסטלגיה מתוקה ומצחיקה שלא נותר ממנה כל זכר

m0sh
טוב אז את מי שזה מעניין
חן עבר את הניתוח בהצלחה ולפי הרופא עוד חודש הוא יהיה כמו חדש

כרגע יש לי איזה סיבוך קטן והוא על אנטיביוטיקה אבל יהיה בסדר
bekol ram
תרגיש טוב גבר
טוב שזה עבר
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement