|
קריסת מערכות מלאה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
שיהיה ניתוח מוצלח אחי...
תחזור מהר:] |
|
|
| KrazyDJs |
| רפואה שלמה אחי, כולנו מקווים שתעבור את הניתוח בהצלחה ותחזור אלינו ! |
|
|
| DjChook |
טוב אז מסתבר שהיום הזה היה סתם יום בירוקרטי
דיברתי עם המנתח.. עם המרדים.. כולם הסבירו לי כמה אני הולך לסבול
מסתבר שהניתוח חייב להתבצע על קיבה ריקה, אז מחר בערב יעשו לי חוקן טוב :)
קיצר חברים, אז אני היום בבית, מחר ב 14:00 אני שוב בבית חולים לאשפוז כבר לפני הניתוח שביום שלישי בבוקר... |
|
|
| Segev |
| שהיה בהצלחה ושיעבור מהר תסתכל על זה ככה ביום רביעי הכל כבר מאחוריך :D |
|
|
| yaman |
| שיהיה בהצחלה ורפואה שלמה |
|
|
| bekol ram |
רפואה שלמה אחי.
:)תהיה אופטימי, אל תתיאש לרגע |
|
|
| Dj Black |
תרגיש טוב
והחלמה מהירה
:) |
|
|
| Flotser |
חן!!!!!
שהניתוח יעבור בקלות ובהצלחה,
שתמשיך להיות אופטימי כמו שאתה עכשיו
החלמה מהירה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
חוש הומור זה כלי חשוב בהתמודדות עם כאב ושמרת כל התקופה פה על הכלי הזה
מי יתן והכל יעבור בהצלחה כי כבר נמאס להסתלבט עליך ועל המצב שלך
:D
סתם אחי באמת שיהיה רק טוב ושבעוד שנה זה יהיה רק נוסטלגיה מתוקה ומצחיקה שלא נותר ממנה כל זכר |
|
|
| m0sh |
טוב אז את מי שזה מעניין
חן עבר את הניתוח בהצלחה ולפי הרופא עוד חודש הוא יהיה כמו חדש
כרגע יש לי איזה סיבוך קטן והוא על אנטיביוטיקה אבל יהיה בסדר |
|
|
| bekol ram |
תרגיש טוב גבר
טוב שזה עבר
:) |
|
|
|
|