return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
De grote Tiesto draad (pg. 2)
View this Thread in Original format
Mindphaser
quote:
Originally posted by MdJ
Overigens, ondanks dat mensen het Tiesto in Disney concert van te voren nogal afkraakten, was dat tot nu toe het hoogtepunt qua feesten van dit jaar voor mij. Er waren alleen die-hards (want laten we eerlijk zijn, niet iedereen legt het geld neer om naar Disney te gaan voor Tiesto), de set was erg goed, sound / licht / extras super. En het feit dat je geen alcohol kon drinken leek eigenlijk alleen een positieve invloed te hebben op de sfeer (mensen die feesten omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze zat zijn). :D

Mijn stem heeft ie nog dit jaar (ondanks dat incident met Marco Borsato), en ik denk ook dat hij dit jaar, en waarschijnlijk volgend jaar nog als 1e zal eindigen in de DJmag.

Idd, was toen ook van de partij en heb het toen ook een heel lekker setje meegemaakt.
Vind nou wel dat je de rel party van ISOS4 een beetje vergeet..

Kan eigenlijk ook maar weinig DJ's bedenken waarvan ik echt serieus het idee heb dat ze dicht bij Tiesto in de buurt kunnen komen.
Allround gezien blijft ie gewoon een topper, imo.
marciemarcs
De ISOS 4 release party is voor mij nog steeds het hoogtepunt dit jaar. toch zal ik dit jaar niet tiesto als nummer 1 dj stemmen omdat er gewoon technisch betere dj's zijn.
MdJ
quote:
Originally posted by Mindphaser
Idd, was toen ook van de partij en heb het toen ook een heel lekker setje meegemaakt.
Vind nou wel dat je de rel party van ISOS4 een beetje vergeet..

Kan eigenlijk ook maar weinig DJ's bedenken waarvan ik echt serieus het idee heb dat ze dicht bij Tiesto in de buurt kunnen komen.
Allround gezien blijft ie gewoon een topper, imo.

Die ISOS4 Party was ook erg erg goed ja!!! :D
Ben_Lei
Ik heb op een andere website gelezen dat er een Just Be remix album aan zit te komen. Niets officieel, gewoon een gerucht. Daar zou dan onder andere de T4L remix van Nyana en Leama & Moor's "A tear in the open" remix op komen te staan.

Ben benieuwd :)
AversusZ
zal mij niet zo veel boeien als hij niet weer eerste wordt. Hoop eigenlijk dat die hele heisa daardoor wat minder wordt en je weer normaal naar een feest kan gaan zonder dat je wordt plat gedrukt.

Die essential mix ziet er trouwens goed uit. Hoop nummers die ik nog niet eerder gehoord heb :)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Ik heb op een andere website gelezen dat er een Just Be remix album aan zit te komen. Niets officieel, gewoon een gerucht. Daar zou dan onder andere de T4L remix van Nyana en Leama & Moor's "A tear in the open" remix op komen te staan.

Ben benieuwd :)

Junkie's Remix van UR ;) Mark Norman met Love Comes Again en Montana met z'n Traffic :tongue2 Owja en Danjo & Styles met Adagio for Strings :toothless
MaGiK54
Laten we de grote NLTA-draad beginnen en het hele forum opdoeken....god wat een gezeik weer allemaal zeg....of nog beter laten we een halve pagina met stickies maken met daarin alleen maar "de grote ##### draad" voorbeelden:

- de grote ID-T draad
- de grote UDC draad
- de grote Sasha draad
- de grote Panama draad (die al bestaat)
- de grote Armin draad
- de grote Intuition draad (speciaal voor het gespem van Menno)
- de grote Solar draad (speciaal voor al het gespem van Arise)
- de grote feessies in buitenland draad

Enz enz.....een forum is een forum en daar worden wel eens posts geplaats die een beetje nutteloos zijn bv die draad over de site van Tiesto... ik vind het persoonlijk ook nutteloos om daarover een draad te gaan starten, maar om dan gelijk maar voor alles een speciale draad te maken.....lijkt mij ook niet echt gewenst....
jp
quote:
....of nog beter laten we een halve pagina met stickies maken

Het grote wiettopic :wtf:

En wat betreft Tosti: zaterdag krijgt ie de zoveelste kans om te bewijzen dat ie nog steeds zo goed is als in 99/00. Maar het zal wel weer niet. Gelukkig zijn er andere zalen.

Een manier om die rukker eindelijk van de troon te verdrijven is een geile vrouwelijke DJ die redelijk mainstream draait. Trainwreck geen bezwaar. Kijk het probleem met die vrouwen is dat ze altijd van die ontoegankelijk troep draaien (vage techno, faggy house of eentonige hardstyle). Doe er wat aan ladies.

Zouden Sasha, PvD en Armin openlijk toegeven dat ze zich de tering snuiven en slikken dan maken ze ook een kans. De meeste voters lusten ook pap van de verboden middelen en zoeken maar al te graag iemand met wie ze zich kunnen vereenzelvigen ;)

Tot zover m'n theorieen
MaGiKaL_MiKe
Zijn EM van gister is wel weer verdraaide lekker, hij bewijst weer echt waarom het nogsteeds mijn nummer 1 Dj is.

Het is alleen altijd zo wissevallig kwa mixen met tijs, want hij kan het echt wel hoor. Tijdens de ISOS4 Release party in de HMH heeft hij dat onderandere bewezen.

Ik niet verbaast zijn dat hij dit jaar geen nummer 1 wordt, en erg zal ik het ook niet vinden, misschien eerder blij. Al heeft hij inderdaad in die andere landen een enorme aanhang.
robin
quote:
Originally posted by jp
Het grote wiettopic :wtf:

:stongue:

basd
Tiesto wordt gewoon weer nummer 1, eindigt in ieder geval boven iemand als Sasha. Net zoals Sensation volgend jaar weer veel sneller uitverkocht is dan Dance Valley, ondanks dat we allang weten hoe de kwaliteitsverhoudingen liggen.

Het zou mij serieus verbazen als het anders zou lopen.
Mindphaser
quote:
Originally posted by jp

Tot zover m'n theorieen

Beetje een kutvolkots achtige reply maar ik mag hem eigenlijk wel :D

(edit: en daarmee bedoel ik de reply en niet die loser)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement