|
De grote Tiesto draad (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Strakke zet van hem om de talenten in de scene (of ze nu bij zijn top 5 staan of niet) een zetje te geven! Tijs heeft de stemmen inderdaad niet meer nodig, alleen vind ik het wel vreemd dat hij deze oproep doet net voordat de stembussen sluiten en niet bij het openen ervan... |
|
|
| Siesta |
Hij weet gewoon dat ie flink gaat zakken op de lijst en zegt daarom dat ze niet op hem moeten stemmen. Wel grappig, want zo is de nr1 positie natuurlijk ook minder waard voor de andere djs.
beetje jammer |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik vind het ook maar een vage actie van Tijs, gaat echt nergens over. Allemaal mooie verhalen om het talent de kans te geven.....echt grote talenten komen er wel en daar hebben ze zo'n oproep van Tijske echt niet nodig :o |
|
|
| MaGiK54 |
Tiësto in Paradiso during Amsterdam Dance Event
On October 21st, Paradiso will host a Magik Muzik night featuring a 5 hours set of Tiësto especially for the Amsterdam Dance Event (ADE). Last week, the organisation of the ADE already announced 475 different DJ's and acts which are going to perform during the conference.
Today they complete the list with the announcement of Tiësto's performance during this Magik Muzik night in Paradiso. With the support of Progression as warm up and Cosmic Gate, Ton T.B. and Phynn in the other room this special night promises to be one of the places to be during the ADE.
Presale starts September 16th at 10am. Tickets are available through AUB Ticketshop, Ticketservice outlets or online www.ticketservice.nl. Tickets are EUR 44,50 (excl.) and doors open at 10pm.
Prijzen worden steeds gekker om ome Tijs in NL te zien...:o |
|
|
| SnuggLe |
| Wat vinden jullie er nou van dat Tiesto 45 euro vraagt voor dat optreden tijdens ADE @ Paradise, en het binnen 25 minuten is uitverkocht? Ik vind beide dingen echt te kansloos. Dat zou ik zelf niet voor Sasha of Digweed betalen, dan zou het ook kansloos zijn (om even de mensen onderuit te halen die denken dat ik dit alleen zeg omdat het Tiesto is). |
|
|
| @win |
| 45 euro is gewoon te sneu voor woorden gelet op de locatie en de overige djs die op het feest staan. Ik kan me niet voorstellen dat je niet gewoon 20/25 euro voor zo'n feestje kunt betalen. Dit is gewoon pure geldklopperij en veel mensen stinken daar helaas in... |
|
|
| magrec |
| Daarnaast het is zijn eigen feest. Zie geen andere dj's staan die zo'n prijs rechtvaardigen maar goed als ik niks met de dancescene heb en ik ben zakenman en ik weet dat zo'n prijs toch nog voor volle bak zorgt dan zou ik gek zijn om het niet te vragen. |
|
|
| Chicane |
| Het is niet alleen Tijs die de prijs bepaald, maar toch wel een klap met geld. Ik heb het er niet voor over in iedergeval, ik luister de mp3 versie wel als er een registratie van wordt gemaakt. |
|
|
| basd |
| Ach ja, men betaalt toch wel. Ik kijk persoonlijk wel beter uit. 45 euro voor een clubavondje.. |
|
|
| @win |
| Het gevaar is nu dat misschien andere organisators de prijs ook zullen opdrijven, omdat men toch wel betaald. Als iedereen slim was dan hadden ze dit feest massaal links laten liggen vanwege de prijs, als een duidelijk protestsignaal. Maar goed niet iedereen is in staat een keertje Tiësto te missen... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Het gevaar is nu dat misschien andere organisators de prijs ook zullen opdrijven, omdat men toch wel betaald. Als iedereen slim was dan hadden ze dit feest massaal links laten liggen vanwege de prijs, als een duidelijk protestsignaal. Maar goed niet iedereen is in staat een keertje Tiësto te missen... |
Mijn woorden.... |
|
|
| drpeer_holland |
Tiësto heeft verlopig geen optredens meer door ziekte !
| quote: |
Op dinsdag 19 september kreeg Tiësto last van pijn op de borst en was kortademig. Tiësto is daardoor opgenomen in (Nederland) het ziekenhuis voor een paar onderzoeken.
Uit de testen blijkt dat hij pericarditus heeft, een ontsteking in het hartzakje. De dokters hebben verzekert dat hij weer zal herstellen met de juiste medicijnen en voldoende rust.
Het is nog onbekent hoe lang dit gaat duren, de komende dagen zal Tiësto in het ziekenhuis verder worden onderzocht.
Tiësto zelf is er van overtuigt dat hij weer snel aan het werk kan. Behalve de pijn op de borst gaat het voor de rest goed met hem.
Prime Time Management BV heeft nu Tiësto's North-American shows geannuleerd voor het aankomend weekend.
|
Bron Tiestoworld.nl |
|
|
|
|