return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
De grote Tiesto draad (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tom Lont
Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft een relaxte gozer.
Chicane
Mee eens. Zonder als fanboy over te komen bewonder ik hem enorm om wat hij gepresteerd heeft en voor elkaar gekregen heeft, bovendien een fantastisch karakter en persoon. Zijn mixtechnieken zijn dan niet altijd even uitstekend te noemen, maar zijn platenkeuze is gewoon subliem. Bovendien luister ik 100x liever naar zijn mixen dan naar de computergestuurde mixen waar sommige "DJ's" denken mee te kunnen scoren.
MaGiK54
Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat met Maxi van Faitless.... Ik vind hem bagger...elke plaat die hij uitbrengt lijkt slechter te worden...die piratenplaat was al slijk, maar deze is gewoonweg nog slechter.
AirPole
quote:
Originally posted by Chicane
Mee eens. Zonder als fanboy over te komen bewonder ik hem enorm om wat hij gepresteerd heeft en voor elkaar gekregen heeft, bovendien een fantastisch karakter en persoon. Zijn mixtechnieken zijn dan niet altijd even uitstekend te noemen, maar zijn platenkeuze is gewoon subliem. Bovendien luister ik 100x liever naar zijn mixen dan naar de computergestuurde mixen waar sommige "DJ's" denken mee te kunnen scoren.


Ik flame je niet hoor, maar ik wil graag weten waarom je hem elk jaar op nummer 1 hebt staan. Volgens mij verdient hij dat echt niet (meer). :)
Chicane
Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.
Dj_Day-V
^eens :)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.


:nervous: meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
:nervous: meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.


+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.
Remy D
Dat eeuwige beoordelen van een DJ met een tracklist!! Hahhahaa was je erbij? NEEEEE!!! beoordeel het dan ook niet... Je kan een boek toch ook niet beoordelen door alleen de eerste regel van een hoofdstuk te lezen... Maarja het is altijd al geweest en het zal altijd blijven... :conf: Ik heb ook wel is dat ik iets van Tiesto luister dat ik denk van dit is niet het beste wat hij gedaan heeft maar als ik dan van de week weer in Panama sta is dat een Universum van verschil... :tongue2
Matthijs
Even wat anders; heeft iemand eigenlijk een idee waarom tiësto deze zomer niet op ibiza draait?

Asperge
quote:
Originally posted by AirPole
+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.


Dat heb ik bij Tiesto juist wel, hij neemt je echt mee een op een avontuur, wat op en neer gaat. Maarja hier zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.
Muppy
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat met Maxi van Faitless.... Ik vind hem bagger...elke plaat die hij uitbrengt lijkt slechter te worden...die piratenplaat was al slijk, maar deze is gewoonweg nog slechter.


om eerlijk te zijn vind ik dit meer een Faithless-nummer in de Tiesto remix dan een 'eigen' productie van Tiesto...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement