|
De grote Tiesto draad
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Post hier al je serieuze Tiesto nieuws, optredens, ervaringen en achterklap :D
Om maar eens een inkoppertje te geven, met dank aan Ouwe Dwaas:
Tiesto.com heeft een nieuwe look gekregen :D Ziet er leuk uit, minder breezer, meer serieus imo. |
|
|
| Muppy |
| Over Tiesto gesproken...ik denk dattie zn titel als populairste dj ter wereld dit jaar niet prolongeert... |
|
|
| Mindphaser |
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt.
Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen.
Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen.
Ben benieuwd.
Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen. |
|
|
| Chicane |
Stiekem hoop ik het wel eigenlijk, zou een enorme prestatie zijn en doet Nederland ook weer een beetje goed dat we meer te bieden hebben dan kaas en klompen en een toevluchtsoord voor terroristen :)
Maar als hij het niet haalt wordt deze jongen misschien een stukkie goedkoper:
http://www.mp3man.nl/product/16380
http://www.mp3man.nl/images/product/image.php?id=8850
:D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt.
Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen.
Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen.
Ben benieuwd.
Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen. |
daar heb je ook wel weer een punt. in venezuela en colombia kennen ze alleen tiesto en geen paul of armin. dus die landen heeftie dan wel natuurlijk...maar toch denk ik dat armin, paul of sasha zijn plek over zal nemen!:D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
maar toch denk ik dat armin, paul of sasha zijn plek over zal nemen!:D |
Laatst genoemde maakt een zeer goede kans denk ik. :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Laatst genoemde maakt een zeer goede kans denk ik. :D |
denk je of hoop je?:p |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Muppy
denk je of hoop je?:p |
Het maakt mij niks uit of zo'n lijst mijn persoonlijke voorkeuren bevestigt:D , maar Sasha is erg goed bezig. Voor mijn gevoel wint ie ten opzichte van Tiesto veel meer aan populariteit momenteel. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Het maakt mij niks uit of zo'n lijst mijn persoonlijke voorkeuren bevestigt:D , maar Sasha is erg goed bezig. Voor mijn gevoel wint ie ten opzichte van Tiesto veel meer aan populariteit momenteel. |
haha ik moet eerlijk bekennen dat ik zn nieuwe cd ook heb...:D |
|
|
| marciemarcs |
Tiesto heeft gister de Essentialmix gedaan en hij heeft zo te zien zijn platenkoffer vernieuwd:
01. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
02. ID (Global Gathering 3)
03. Hammer & Funabashi - Moments
04. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix)
05. Lucas & Beltram - Trust Me
06. Sonorous - Protonic (Leama & Moor Remix)
07. The Drill - The Drill
08. Dave Lambert - Yeah
09. Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's "12 Step" Mix)
10. ID
11. Coldplay - White Shadows (DJ Preach Bootleg)
12. ID
13. Scott Mac - Damager (Mac Zimms Remix)
14. Allure - The Loves We Lost
15. ID (#22 Asta 06-05-05)
16. Ralph Barendse & Sander Van Dien Pres. First State - First State
17. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
18. Mark Norman - ID (#04 GKGG)
19. Tiesto - Lethal Industry (2004 Mix) vs James Holden - Nothing (Accapella)
20. Bart Claessen - Playmo |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
Tiesto heeft gister de Essentialmix gedaan en hij heeft zo te zien zijn platenkoffer vernieuwd:
01. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
02. ID (Global Gathering 3)
03. Hammer & Funabashi - Moments
04. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix)
05. Lucas & Beltram - Trust Me
06. Sonorous - Protonic (Leama & Moor Remix)
07. The Drill - The Drill
08. Dave Lambert - Yeah
09. Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's "12 Step" Mix)
10. ID
11. Coldplay - White Shadows (DJ Preach Bootleg)
12. ID
13. Scott Mac - Damager (Mac Zimms Remix)
14. Allure - The Loves We Lost
15. ID (#22 Asta 06-05-05)
16. Ralph Barendse & Sander Van Dien Pres. First State - First State
17. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
18. Mark Norman - ID (#04 GKGG)
19. Tiesto - Lethal Industry (2004 Mix) vs James Holden - Nothing (Accapella)
20. Bart Claessen - Playmo |
dat lijkt me wel een leuke combi:)
en hij heeft idd zn platentas vernieuwd...hahaha:haha: |
|
|
| MdJ |
Ik denk idd. dat Sasha Tiesto wel op de hielen zit, maar of hij m helemaal zal inhalen betwijfel ik sterk. Qua marketing enzo heeft Tiesto het gewoon wat beter voor mekaar, als je het over 2 DJs met erg verschillende stijlen hebt is dat wel een bepalende factor.
Persoonlijk blijf ik Tiesto overigens nog wel als DJ (en tenslotte is het een DJ mag) beter vinden dan Paul Van Dyk of Armin. Het gevoel in de sets, de trackkeuze, flow, en manier van bewegen achter de draaitafels kloppen gewoon erg goed bij Tijs. :)
Overigens, ondanks dat mensen het Tiesto in Disney concert van te voren nogal afkraakten, was dat tot nu toe het hoogtepunt qua feesten van dit jaar voor mij. Er waren alleen die-hards (want laten we eerlijk zijn, niet iedereen legt het geld neer om naar Disney te gaan voor Tiesto), de set was erg goed, sound / licht / extras super. En het feit dat je geen alcohol kon drinken leek eigenlijk alleen een positieve invloed te hebben op de sfeer (mensen die feesten omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze zat zijn). :D
Mijn stem heeft ie nog dit jaar (ondanks dat incident met Marco Borsato), en ik denk ook dat hij dit jaar, en waarschijnlijk volgend jaar nog als 1e zal eindigen in de DJmag. |
|
|
|
|