return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
De grote Tiesto draad (pg. 7)
View this Thread in Original format
Chicane
Voor het eerst in zijn hele carriėre eens een keer geen hoax-bericht over zijn gezondheid :)

Kan me nog herinneren dat onze oud-moderator deheer Blik zoiets geflikt had en dat heel TA in rep en roer was :D
Remy D
de Reebok Tiesto schoen :eek: :stongue:
Muppy
quote:
Originally posted by Remy D
de Reebok Tiesto schoen :eek: :stongue:


haha ja die heb ik vd week gezien:D Was op zich nog wel een grappige schoen:stongue:
Siesta
lelijke schoen man! Ik zou em in geen 100 jaar gaan dragen
Chicane
Die rood/wit/blauwe schoen ziet er wel leuk uit, eigenlijk zou zijn Nyana logo er nog op moeten of Tiesto logo.
BaRTeZ
Leuk hoor, die sneakers met speciale zolen voor op de dansvloer.

Maar het is wel te merken dat ome Tijs zelf al jaren niet meer via de normale deur een club in hoeft... Anders had ie wel geweten dat je bijna nergens met van die sportschoentjes naar binnen komt :p
magrec
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Leuk hoor, die sneakers met speciale zolen voor op de dansvloer.

Maar het is wel te merken dat ome Tijs zelf al jaren niet meer via de normale deur een club in hoeft... Anders had ie wel geweten dat je bijna nergens met van die sportschoentjes naar binnen komt :p


?? ken bijna geen club waar je geweigerd wordt omdat je sneakers aan hebt.
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
?? ken bijna geen club waar je geweigerd wordt omdat je sneakers aan hebt.

ik ook niet.

Maar hij zal zijn nike air maxies wel bedoelen :p
jp
Die gast is zoooo 2002 maar hij weet het zelf nog niet
BaRTeZ
Ik laat mijn air maxies inderdaad altijd thuis :p


Maar dit komt bijvoorbeeld uit de regels van de Escape:
2) Onze gasten dienen een verzorgd uiterlijk te hebben. Bijvoorbeeld: geen sportkleding of sportschoenen; geen kapotte kleding; geen onzedelijke kleding; geen petjes; geen vuile kleding of onverzorgd uiterlijk

Siesta
nou noem je ook een club :haha:
jp
Yap Yum is een leuke club
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement